2008-04-08, 18:52
Bannlyst
Jag blev sugen efter att först ha läst i aftonbladet, sen den här tråden, men droppen var nog den här videon; http://www.youtube.com/watch?v=0g6QXkE68io ,det känns inte som sensationstv. Jag har jobbiga pigment, blir röd ett bra tag i början och är lättbränd, efter mycket om och men blir jag gyllenbrun på sin höjd. Det blir intressant att se om det funkar och jag slipper rödbränna och kanske blir rejält brun för en gångs skull. I övrigt har jag petat i så mycket i kroppen genom åren så jag betvivlar att även om det skulle visa sig farligt så kommer det knappast ha så stor betydelse..
Citera
2008-04-08, 22:37
Medlem
cannabinols avatar
Är ytterst intresserad. Men såvitt som jag uppfattat det är melatonin mycket bättre än melanotan II fast är den olaglig?

Alltså dessa insulin sprutor etc, vart kan man köpa dem? Skulle någon kunna PM:a en bra shop. Och såvitt som jag förstått så är det bäst att köpa från melanocorp än ex. brunutansol? Någon sorts sammanfattning kring ämnet?
Citera
2008-04-08, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabinol
Är ytterst intresserad. Men såvitt som jag uppfattat det är melatonin mycket bättre än melanotan II fast är den olaglig?

Alltså dessa insulin sprutor etc, vart kan man köpa dem? Skulle någon kunna PM:a en bra shop. Och såvitt som jag förstått så är det bäst att köpa från melanocorp än ex. brunutansol? Någon sorts sammanfattning kring ämnet?

Du har nog blandat ihop de hela lite. De har inget med varandra att göra.

Melatonin http://sv.wikipedia.org/wiki/Melatonin
Melanotan http://sv.wikipedia.org/wiki/Melanotan

Angående sprutorna så finns de tips på ställen att handla ifrån i tråden.
Citera
2008-04-09, 16:06
Medlem
Kanyler

Jag och min polare har haft vårat melanotan ståendes i frysen i ca 3 månader nu, blir galen! får ju inte tag i kanyler.. hjälp?
Citera
2008-04-09, 16:19
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wipzi
Jag och min polare har haft vårat melanotan ståendes i frysen i ca 3 månader nu, blir galen! får ju inte tag i kanyler.. hjälp?

står tidigare i tråden, va nån som nämnde nåt om nån sida som hette richmil
Citera
2008-04-09, 16:49
Medlem
Mr_prepptis avatar
jag har kanyler och bra hemsidor

men vill ha en hps i utbyte haha

jag förmedlar inga kontakter heller!!
Citera
2008-04-09, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_preppti
jag har kanyler och bra hemsidor

men vill ha en hps i utbyte haha

jag förmedlar inga kontakter heller!!
Isf för att bidra till ockerbyteshandel med herrn ovan rekommenderar jag att googla på Needle & Syringes..

Det är ingen som helst konst att hitta sprutor online, jag gav €14.83 för 100 1 ml insulinsprutor, och € 4.84 för 10 st 5 ml kompletta med kanyl.. Inkl frakt blev det 26.40, billigare än en hps.. Jag beställde från ett engelskt välkänt företag och det passerad enligt dem ingen tull, levererades med endast en adresslapp och frimärke på kartongen, diskret var bara förnamnet..
Citera
2008-04-09, 17:31
Medlem
Kolagubbens avatar
e de bara ja som blir virrig i huvet när man ska räkna ut hur man ska blanda det

om ja kör 5ml vätska till 10mg melanotan, får ja då 0.2mg melanotan på 0.1ml när ja ska skjuta det?

oOO jävla räknande :P
Citera
2008-04-09, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
e de bara ja som blir virrig i huvet när man ska räkna ut hur man ska blanda det

om ja kör 5ml vätska till 10mg melanotan, får ja då 0.2mg melanotan på 0.1ml när ja ska skjuta det?

för att slippa huvudvärken och lyckas feldosera om du är trött eller bakis så blanda det enklast till 10ml vätska =1mg/ml
Citera
2008-04-09, 17:35
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
för att slippa huvudvärken och lyckas feldosera om du är trött eller bakis så blanda det enklast till 10ml vätska =1mg/ml

de va bra haha tack
Citera
2008-04-09, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben

Yeep, och för att förenkla lite så spä ut det lite till så blir det enklare att dosera.
Citera
2008-04-10, 11:27
Medlem
Detta verkar ju hur bra som helst. Kan man få tag på nässprays formatet någonstans? Att injicera är inget för mig...

Edit; Såg att Melanotan-1 verkar vara något som finns i tablettform.

http://www.expressen.se/1.118482

Någon som vet något om det?
Senast redigerad av Sif-Rud 2008-04-10 kl. 11:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in