2010-09-10, 13:02
Medlem
Det må vara en dum fråga för många men jag knaprar lyrica rätt rejält, ätit nästan 2 kartor 150is idag dvs över 3g. Har även idag svalt 4 st 40mg's ritalin, undrar om det finns nånting farligt med kombon?

Urskta för att det blev lite osammanhängande kanske men man blir lite strulig av lyrican
2010-09-10, 13:08
Medlem
Ta lite mer och se vad som händer. Sen skriver du effekten här, skriver du inte inom en vecka så vt vi alla att du säkerligen dött eller hamnat på sjukhus, då vet vi att de ska man inte testa.
2010-09-10, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Ta lite mer och se vad som händer. Sen skriver du effekten här, skriver du inte inom en vecka så vt vi alla att du säkerligen dött eller hamnat på sjukhus, då vet vi att de ska man inte testa.

Jag känner enbart det vanliga lyrica ruset än så länge
2010-09-10, 23:20
Medlem
Kan säga nu att allt gick bra, är fortfarande flummig på lyrican
2010-09-11, 17:51
Medlem
Försöker skapa mig en egen tråd men har inte en aning om hur man gör så jag provar här och hoppas verkligen att jag får svar!
Är gravid i 7 veckan och äter lyrica, har haft den sen år tillbaka och har legat på ca 375mg/dagen ibland har det blivit mer pga av ökad ångest. Finns det någon som har erfarenhet om Lyrica under graviditet, då tänker jag på missbildningar, missfall osv. I dag har jag tagit min sista 75mg och därmed trappat ut den är det redan försent?
2010-09-12, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benben
Försöker skapa mig en egen tråd men har inte en aning om hur man gör så jag provar här och hoppas verkligen att jag får svar!
Är gravid i 7 veckan och äter lyrica, har haft den sen år tillbaka och har legat på ca 375mg/dagen ibland har det blivit mer pga av ökad ångest. Finns det någon som har erfarenhet om Lyrica under graviditet, då tänker jag på missbildningar, missfall osv. I dag har jag tagit min sista 75mg och därmed trappat ut den är det redan försent?

retard
2011-02-23, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benben

Jag tror att du kan vara lugn... Enligt mina uträkningar så är det kanske max. 3% risk för medfödd missbildning istället för normala 1.5% risk... den ökade frekvensen beror på att gomspalt och hjärtfel exempelvis är något vanligare, men då har tabletterna tagits under en hel graviditet...
2021-03-07, 10:13
Medlem
affepupillers avatar
Vet någon om det finns några större risker att skjuta både lyrica och ritalin? Inte i samma pump men under samma tillfälle eller hur man ska säga.
2021-03-07, 10:34
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Kan Jag blanda det här? (frågor om samtidiga intag av olika droger) /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in