2010-09-10, 04:14
Medlem
Ilimitados avatar
Jag har hela livet fått en "kick" i hjärnan av bilavgaser. Det blir som ett rus i skallen och jag tycker dessutom det luktar rätt gott. Jag brukade medvetet andas in avgaser då jag var liten..mmm..det var tider.
Även flytande bensin tycker jag ger samma effekt. Man får som ett rus och det luktar förvånansvärt gott. För mig ger det nästan starkare effekt än tobaksrök.

Så, är det någon som känner igen sig? Blir ni också höga av avgaser?
Citera
2010-09-10, 05:32
Medlem
Squalos avatar
Fråga alla P12 som sniffar lim, tändargas och skit på valfri skolgård?
Citera
2010-09-10, 05:33
Medlem
Nej men jag har aldrig fått för mig att sniffa på varken avgaser eller bensin. Ta det lugnt bara och stå inte med bilen igång i ett stängt utrymme!

Happy trip!
Citera
2010-09-10, 08:43
Medlem
cdxz11s avatar
ja ett rus får jag inte men jag tycker däremot avgaser kan lukta jävla gött, speciellt avgaser från tvåtaktsmoppar, luktar så jävla gott! Skulle det inte vara giftigt skulle jag fan koppla en slang från avgasröret på min moped till hjälmen så man skulle kunna köra runt och sniffa najsa avgaser!
Citera
2010-09-10, 12:05
Medlem
big_bobs avatar
Lukten av en gammal vässad V8 slår allt!
Men nej, jag har inte blivit hög av avgaser nån gång
Citera
2010-09-10, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelazzie
Nej men jag har aldrig fått för mig att sniffa på varken avgaser eller bensin. Ta det lugnt bara och stå inte med bilen igång i ett stängt utrymme!

Happy trip!

Varför varna för att det är farligt att stå i ett stängt utrymme med motorn igång? Hjälp genpoolen litepå traven istället. Låt trådskaparen ha ihjäl sig själv istället.
Citera
2010-09-10, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Jag har hela livet fått en "kick" i hjärnan av bilavgaser. Det blir som ett rus i skallen och jag tycker dessutom det luktar rätt gott. Jag brukade medvetet andas in avgaser då jag var liten..mmm..det var tider.
Även flytande bensin tycker jag ger samma effekt. Man får som ett rus och det luktar förvånansvärt gott. För mig ger det nästan starkare effekt än tobaksrök.

Så, är det någon som känner igen sig? Blir ni också höga av avgaser?

Bara Maria Wetterstrand och Maud Olofsson?
Citera
2010-09-10, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Varför varna för att det är farligt att stå i ett stängt utrymme med motorn igång? Hjälp genpoolen litepå traven istället. Låt trådskaparen ha ihjäl sig själv istället.
Haha, ja, varför inte! Det här är ju trots allt Flashback.
Citera
2010-09-11, 02:02
Medlem
Någon spär ut din bensin med THC.
Citera
2010-09-11, 18:38
Medlem
Lugini3s avatar
Om du bara drar djupa andetag när en bil passerar så lär du inte bli hög på avgaserna utan bara på känslor som väcks av doften. Eller står du med en slang från utblåset och puffar?
Citera
2010-09-11, 19:16
Medlem
finns det något aktivt som man faktiskt blir påverkad av inblandat egentligen?
Eller är det att det luktar gott, alternativt syrebristen som ger ett "rus" det kan handla om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in