2010-09-10, 02:47
Medlem
laxes avatar
Godkväll gott folk!
En tanke slog mig såhär mitt i natten. Har någon testat injecera cannabinoider såsom jhw eller liknande och vad resulterade detta i? Hur tedde sig ruset osv. tackar för svar från folk med erfarenheter!
Citera
2010-09-10, 02:49
Medlem
Tjackapotatiss avatar
Nej men har också haft tanken på att det går. Men med tanke på hur lite det är som behövs för att bli bäng så tror jag det är svårt att dosera. Inget jag skulle råda folk till att testa faktiskt.
Citera
2010-09-10, 12:39
Medlem
undervattenfisks avatar
Har frågat utan svar här på forumet förut... synd att det sög oralt, då jag hatar att gå och röka hela tiden men testa IV:a du ;D
Citera
2010-09-10, 14:16
Medlem
laxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Har frågat utan svar här på forumet förut... synd att det sög oralt, då jag hatar att gå och röka hela tiden men testa IV:a du ;D

hade ja haft tillgång till nå rent jwh hade ja fan kunnat ge de ett försök sen att beställa massa pulver från kina är rena raketforskningen så de har ja gett upp och att lösa upp färdigt spice låter fan inte heller som någon kanon idé.
Citera
2010-09-10, 14:23
Medlem
Kafes avatar
Kolla på den här videon. En kvinna som prova att injecera både THC och cannabonoider med hjälp av läkare.

http://www.youtube.com/watch?v=x9J2N...layer_embedded
Citera
2010-09-10, 14:28
Medlem
creteks avatar
Det går, såg det i en dokumentär för några månader sedan då en morsa fick thc injecerat och det funkade. Däremot undrar jag om man kan snorta finmald/grindad cannabis ungefär som snuff och om man får någon effekt av det, hur lång tid borde det ta och känna av effekten isåfall.
Citera
2010-09-11, 12:09
Medlem
laxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
Det går, såg det i en dokumentär för några månader sedan då en morsa fick thc injecerat och det funkade. Däremot undrar jag om man kan snorta finmald/grindad cannabis ungefär som snuff och om man får någon effekt av det, hur lång tid borde det ta och känna av effekten isåfall.
jo men nu vare ju så att ja var mer intresserad om man kunde injecera tex jwh som beställs från internet
Citera
2010-09-11, 16:12
Medlem
intressant dokumentär må jag säga!
Citera
2010-09-11, 17:10
Medlem
Krests avatar
Klart det funkar, när du röker tas cannabinoider upp av blodkärl i lungorna och går via blodet till hjärnan. Problemet för hobbyknarkare är att du inte har tillgång till rena cannabinoider i steril lösning du kan skjuta. Du vill knappast ha in cannabisavkok eller något i blodet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in