2010-10-02, 14:55
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverFrost
Finsk menar du? Vet ej.

Nej jag menar finnpatrask, vilket i.o.f.s. förutsätter att hon är finländska eller på annat sätt har en finsk bakgrund, finnpatrask är en undergrupp av vitt patrask.
Citera
2010-10-02, 15:02
Medlem
Sputnik2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
http://svtplay.se/v/2161233/debatt/d...p104688,1,f,-1 ? Debatten börjar vid 13:10

Tackar så hjärtligt!
Citera
2010-10-02, 17:50
Medlem
Vem är tjejen som hade sex med jockiboi?
http://www.expressen.se/noje/tvsajte...r-grovt-fortal
Citera
2010-10-03, 13:59
Medlem
showdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notebook
Vem är tjejen som hade sex med jockiboi?
http://www.expressen.se/noje/tvsajte...r-grovt-fortal

Det undrar jag också...
Citera
2010-10-03, 21:06
Medlem
krubbs avatar
"Kvinnan sade dock uttryckligen till kameramannen att hon inte ville bli filmad i poolområdet, och hon fick försäkringar från kameramännen att så inte skulle ske"

Naiva kvinna som tror att kameramännen inte ska filma när dom knullar i poolen.

Hon kanske skulle tänka till nästa gång hon slänger med fittan.
Citera
2010-10-03, 23:57
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunderling
Vore kul att höra lite om James . Han verkar vara en reko kille som vet vad som är rätt och fel .

Han kan man i alla fall kalla vettig.

Så har ni något enkelt? Vart bor han ? Vad pluggade han ? Vad har han tänkt göra med sitt liv?

Peace

Säsongat lite i Magaluf för ett tag sedan, jobbar på Club XLNT i Oslo som bartender och som sagt porrbutiken.
Citera
2010-10-04, 01:35
Medlem
Kolskeggurs avatar
Kollade på Debatt som handlade om Kungarna av Tylösand och jag tyckte mest att det visade hur jävla dum Jackie Ferm verkligen är. Helt sjukt!!
Citera
2010-10-04, 18:59
Medlem
Knullkungens avatar
http://kandisnytt.msn.se/index.cfm?objectid=95987

"Som Starlounge tidigare rapporterat har Paulina ”Paow” Danielsson och Hugo Rosas, mest känd för sin medverkan i ”Den rätta för Rosing”, varit ett par i åtta månader. Under Blog Awards hälsade Paow att förhållandet var stabilt och bra, men de senaste dagarna har det börjat knaka i fogarna.

Orsaken stavas Nemo Hedén, en av huvudpersonerna i den vågade dokusåpan ”Kungarna av Tylösand”. Efter att han och Paulina på kort tid blivit nära vänner har kriget tagit fart, och på alla de tre parternas bloggar haglar inlägg med nya påhopp och försvar.

Det hela började med att Paulina och Nemo tillsammans med andra vänner festade ihop i Göteborg. Hugo lade snart upp ett inlägg i sin blogg där han beskyllde Nemo för att försökt ha sex med hans flickvän.

— Nu finns det en ny kille på marknaden, han har visserligen inte utseendet på sin sida så man kan istället säga att han är ett "Fult Svin" istället för bara "Svin"! Killen jag pratar om heter Nemo, och det värsta är inte att han har försökt sätta på min brud och förstöra vårat förhållande, skriver Hugo.

”Det värsta” är enligt Hugo att Nemo ska ha mejlat hans flickvän och bett om att få låna pengar. Vidare beskyller han Nemo för att sprida könssjukdomar eftersom han konstant har oskyddat sex.

Det dröjde sedan inte länge förrän Nemo skrev ett inlägg i sin blogg med rubriken ”Svar på tal”:

— Jag förstår att du är frustrerad och svartsjuk. Det skulle jag också vara om jag var du. Du känner dig hotad och det är fullständigt naturligt. Säg vad du vill men du vet det lika väl som jag.

— Självklart kan jag ta avstånd från henne. Absolut. Det är inte så att jag tvångsumgås med henne. Vårt goda öga för varann är ömsesidigt. Men jag har inga problem att backa tillbaka om jag nu förstör. Men då vill jag höra det från henne själv.

Även Paulina har valt att gå ut offentligt med en förklaring där hon avslöjar att Hugo vill att hon slutar umgås med Nemo, men hävdar att det inte finns något annat mellan henne och Nemo än vänskap.

— Jag skulle aldrig vara otrogen mot Hugo. Jag har inte samvete för det, jag är för kär i honom, men just nu har vi haft en svacka."
Citera
2010-10-04, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knutte_Ninja
är hon finnpatrask?

Ja, hon är finsk. Jag misstänker att hon är syster eller kusin med en tjej som jag snackade med på msn för några år sedan. Båda två är ifrån Sundsvall (tror jag) och det verkar som om de båda är gjorda från samma grus och korn om man säger så. En ställer upp i en urspårad dokusåpa på kanal 5 och den andre föder barn med varje kille hon träffar.
Citera
2010-10-05, 11:54
Medlem
Är det bara jag som tycker att inläggen ter sig likadana ibland på bloggarna?

http://misscami.se <<< Börjar posta "exklusiva" KaT bilder

http://ericavainio.blogg.se <<< Hakar på
Citera
2010-10-05, 13:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Ja, hon är finsk. Jag misstänker att hon är syster eller kusin med en tjej som jag snackade med på msn för några år sedan. Båda två är ifrån Sundsvall (tror jag) och det verkar som om de båda är gjorda från samma grus och korn om man säger så. En ställer upp i en urspårad dokusåpa på kanal 5 och den andre föder barn med varje kille hon träffar.

Och Ericas mun ser ut som ett brunöga. Hon verkar vara såå jävla tråkig...
Citera
2010-10-05, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och Ericas mun ser ut som ett brunöga. Hon verkar vara såå jävla tråkig...

Hon verkar inte bara tråkig, hon verkar vara en jävla massa saker. Hon är precis allt som jag verkligen hatar hos tjejer. Sådär överseriös och gnäller precis hela jävla tiden. Hon drar på sig så jävla mycket smink att skulle man stå framför henne så hade man förmodligen sett sin egna spegelbild speglas i allt fett som hon har i trynet.

Finska brudar brukar ofta vara jävligt snygga eftersom de har den där speciella "looken" men hon ser bara konstig ut.

Skulle gärna vilja veta mer om henne från folk som bor i Sundsvall.....anyone?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in