2010-09-17, 10:43
Medlem
NotTheFullQuids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny79
Jockeboiii vart visst nersparkad igår vid stureplan,,,dom interjuvade han på voice imorse.

Varför blev han det då? Visade han kuken för någon som inte ville han gott? Gjrode han något äckligt emot någon? Tafsade han på någon brud i vanlig ordning?
Citera
2010-09-17, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Hade gärna sett ut som honom när jag är 50, faktiskt. Och knullat 20-åringar då

Jag ser ut så nu.. och hoppas jag ser ut så när jag är 50... men knulla gör han INTE! : inte 20åriga tjejer i allafall evilgrin39:
Citera
2010-09-17, 12:08
Medlem
Sebbys avatar
Citat:
Jockeboiii vart visst nersparkad igår vid stureplan,,,dom interjuvade han på voice imorse.

Finns det någon klar anledning till händelsen mer än att han är en förvuxen WT-fjortis som inte kan uppföra sig som folk?
Citera
2010-09-17, 12:26
Medlem
Jockiboi

hans blogg verkar nere eller hackad ? någon som vet något mer ?
Citera
2010-09-17, 12:37
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Strålande nyheter.
Citera
2010-09-17, 13:15
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wille3
Jockiboi

hans blogg verkar nere eller hackad ? någon som vet något mer ?
blogg.se har visst stängt ner bloggen efter runkklippet han postade. Har vi otur så öppnas den upp igen.
Citera
2010-09-17, 13:35
Medlem
glampowers avatar
Är det bara jag som tycker att Nemo är otroligt lik vår käre Mats Alm? http://rapport24.info/wp-content/upl...2/Mats-Alm.jpg
Om vi skulle färga håret svart på Mats Alm är de verkligen look-a-likes!
Citera
2010-09-17, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glampower
Är det bara jag som tycker att Nemo är otroligt lik vår käre Mats Alm? http://rapport24.info/wp-content/upl...2/Mats-Alm.jpg
Om vi skulle färga håret svart på Mats Alm är de verkligen look-a-likes!

hahaha javisst!
Citera
2010-09-17, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Jag fixade det!
Enjoy: http://www.tittaporr.com/video/7/
Känsliga tittare varnas för en fet träskpadda som ligger helt flötigt och tar emot den äckliga kuken. Hon kommer även tända en cigg i slutet så kom ihåg när folk frågar vart ni först såg WT så var det här!

Härligt gjort hehe. Hur fick du tag i klippen? Det ska ju finnas massa fler klipp om jag minns rätt
Citera
2010-09-17, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asys
Härligt gjort hehe. Hur fick du tag i klippen? Det ska ju finnas massa fler klipp om jag minns rätt

Finns det MÅNGA till? Varför utsätter sig tjejer för denna dubbla förnedring? Inte nog med att dom knullar den skabbigaste jävla duden i Sverige dom låter sig även fångas på film så ingen, NÅGONSIN, ska glömma vem dom knullat med. Eeeuuuw!!

Jaja, men det är bara att vi börjat leta då
Citera
2010-09-17, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Finns det MÅNGA till? Varför utsätter sig tjejer för denna dubbla förnedring? Inte nog med att dom knullar den skabbigaste jävla duden i Sverige dom låter sig även fångas på film så ingen, NÅGONSIN, ska glömma vem dom knullat med. Eeeuuuw!!

Jaja, men det är bara att vi börjat leta då

Yes. Som jag minns så var det flera olika klipp från samma tillfälle. Dem andra var inte lika mkt action, mest hon som låg och gjorde som han sa. Tända en cigg osv, låg i sängen och drack läsk och posade framför kameran etc. Skulle vara roligt att se dem igen nu hehe. Men vart hitta du klippet? Vet samma varit upp tidigare men har för mig allt försvann.
Citera
2010-09-17, 19:51
Medlem
Jag tror tyvärr inte jag kan bidra med fler klipp men jag hoppas ni andra hittar något djuicy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in