2010-09-09, 18:54
Medlem
Spelar ingen roll vilken hastighet jag sitter på, har provat allt från 100lina till 0,5 mb och ta mig sjutton jämt så börjar youtube lagga och pausar mitt i en låt för att buffra eller vad den nu gör. Varför är det såhär? börjar bli så fruktansvärt tröttsamt när man ska sätta sig o softa med lite musik och så tar det dubbelt så lång tid att lyssna igenom en låt om det ens går alls. kan säga att 8 gånger av 10 när jag ska lyssna så är det bara massa buffer buffer buffer. Jag kräver en lösning nu eller så skiter jag i youtube.
2010-09-09, 18:56
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slumparten
Spelar ingen roll vilken hastighet jag sitter på, har provat allt från 100lina till 0,5 mb och ta mig sjutton jämt så börjar youtube lagga och pausar mitt i en låt för att buffra eller vad den nu gör. Varför är det såhär? börjar bli så fruktansvärt tröttsamt när man ska sätta sig o softa med lite musik och så tar det dubbelt så lång tid att lyssna igenom en låt om det ens går alls. kan säga att 8 gånger av 10 när jag ska lyssna så är det bara massa buffer buffer buffer. Jag kräver en lösning nu eller så skiter jag i youtube.
Så här har det varit för mig sedan en månad tillbaka, sjukt irriterande att jag ska behöva känna mig som att jag sitter på en skit dator i år 2001.
2010-09-09, 18:57
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
https://www.flashback.org/t1010451

Du kan alltid lägga din tråd i rätt avdelning. Börjar med den officiella YouTube-tråden.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in