2010-09-09, 14:08
Vad har jag gjort för fel? Har inte slagit i datorn eller någonting.. Det är för övrigt en helt ny dator. Använde mig av HP:s support och dom sade till mig att köra ett s.k Hårddisktest, nåväl. När jag skulle testa så kom orden "Hard Disk Test Failed" Disk has not been installed" upp. Vad är fel och vad kan jag göra åt saken? Är inte alls bra på att öppna upp datorn och så vidare.. Men om någon guidar mig genom det så finns det en möjlighet. Tacksam för svar.
Vad har jag gjort för fel? Har inte slagit i datorn eller någonting.. Det är för övrigt en helt ny dator. Använde mig av HP:s support och dom sade till mig att köra ett s.k Hårddisktest, nåväl. När jag skulle testa så kom orden "Hard Disk Test Failed" Disk has not been installed" upp. Vad är fel och vad kan jag göra åt saken? Är inte alls bra på att öppna upp datorn och så vidare.. Men om någon guidar mig genom det så finns det en möjlighet. Tacksam för svar.Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106