Flashback bygger pepparkakshus!
2010-09-09, 09:36
Medlem
unleash82s avatar
Ngon som testat denna substans nnu? vldigt svrt att hitta info man blir nge klokare p....

Prisma har det inne nmligen.

mvh
Citera
2010-09-09, 12:24
Medlem
narutos avatar
Jag har testat Prismans 4-EMC..

Bombade ~0.7g utan effekt..

Testade en annan dag att snorta ~0.2g och det kickade som fan!

Ruset vid snortningen var lite skumt, knde sig pundig, lite smtt E:ad och skev i ca. 30min.
Gjorde frjvla ont att snorta (2C-x smrta) och nsan blev helt paj i flera dagar!

Inget jag kommer ta igen!
Citera
2010-09-09, 12:24
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Ngon som testat denna substans nnu? vldigt svrt att hitta info man blir nge klokare p....

Prisma har det inne nmligen.

mvh
Nej men shit!!! vilken Nyhet ass!!!! Mste prova nu nu nu!!!! Mste va gryyyymt.. Finns redan en trd om substansen sen ett halvr tillbaka Den kallas fr vrigt "E2". Va bara tvungen att bara en FB besservisser:P

Mvh
Citera
2010-09-09, 13:05
Medlem
unleash82s avatar
4-emc har absolut ingenting med E2 att gra det kan vi nog vara verens om
Citera
2010-09-09, 13:06
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Jag har testat Prismans 4-EMC..

Bombade ~0.7g utan effekt..

Testade en annan dag att snorta ~0.2g och det kickade som fan!

Ruset vid snortningen var lite skumt, knde sig pundig, lite smtt E:ad och skev i ca. 30min.
Gjorde frjvla ont att snorta (2C-x smrta) och nsan blev helt paj i flera dagar!

Inget jag kommer ta igen!

intressant! "kickade som fan" lter ju nstan positivt
Citera
2010-09-09, 15:40
Medlem
Psychoramas avatar
Men frn brjan var det meningen att 4-EMC skulle vara "E2" iaf fr ett halvr sedan d RC-K hade det inne. Krngligt det dr... Skulle vara bra om ingen startade trdar om "smeknamn" p saker och ting! Men bra att du startade en trd med "4-EMC" (allts substansens riktiga namn) Fr jag hatar att det ska va s frvirrande, missvisande med alla dessa smeknamn p saker.... bra bra bra

.. och unleash82, gillade din frra avatar mer bara enligt mitt tycke!(inget fel p din nyvarande men ville bara sga det)

MVH
Citera
2010-09-09, 18:47
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Men frn brjan var det meningen att 4-EMC skulle vara "E2" iaf fr ett halvr sedan d RC-K hade det inne. Krngligt det dr... Skulle vara bra om ingen startade trdar om "smeknamn" p saker och ting! Men bra att du startade en trd med "4-EMC" (allts substansens riktiga namn) Fr jag hatar att det ska va s frvirrande, missvisande med alla dessa smeknamn p saker.... bra bra bra

.. och unleash82, gillade din frra avatar mer bara enligt mitt tycke!(inget fel p din nyvarande men ville bara sga det)

MVH

Fr att frvirra er mer s finns det ju en substans 4-MEC != 4-EMC om jag har uppfattat det rtt.
Citera
2010-09-09, 23:26
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protege
Fr att frvirra er mer s finns det ju en substans 4-MEC != 4-EMC om jag har uppfattat det rtt.

Det r tv olika substanser. 4-methylethylcathinone r det andra.

Jag mste erknna att jag har blivit lite nyfiken p denna substans. Man kanske skulle lgga en order p en gubbe hos Prisman.
Citera
2010-09-10, 01:18
Medlem
narutos avatar
Calle.: Precis s jag tnkte, det r ju billigt.. Men fr mig var det skrp, kanske funkar bttre p andra
Citera
2010-09-10, 09:20
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Calle.: Precis s jag tnkte, det r ju billigt.. Men fr mig var det skrp, kanske funkar bttre p andra

Men du tyckte snoken funkade bttre n bomben i varje fall antar jag?
fick du ett shjysst rus av nge slag?

Psychorama: jag hller med, min frra var hetare och r nu tillbaka
Citera
2010-09-10, 16:25
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Det r tv olika substanser. 4-methylethylcathinone r det andra.

Jag mste erknna att jag har blivit lite nyfiken p denna substans. Man kanske skulle lgga en order p en gubbe hos Prisman.

jo drav jag skrev != som betyder skilt frn , men alla kanske inte vet att det betyder det.
Citera
2010-09-10, 17:14
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protege
jo drav jag skrev != som betyder skilt frn , men alla kanske inte vet att det betyder det.

Hmm, r du verkligen sker p att det tecknet ser ut s? Min miss, men du skrev ganska rrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in