Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-09, 09:36
  #1
Medlem
unleash82s avatar
Någon som testat denna substans ännu? väldigt svårt att hitta info man blir någe klokare på....

Prisma har det inne nämligen.

mvh
Citera
2010-09-09, 12:24
  #2
Medlem
narutos avatar
Jag har testat Prismans 4-EMC..

Bombade ~0.7g utan effekt..

Testade en annan dag att snorta ~0.2g och det kickade som fan!

Ruset vid snortningen var lite skumt, kände sig pundig, lite smått E:ad och skev i ca. 30min.
Gjorde förjävla ont att snorta (2C-x smärta) och näsan blev helt paj i flera dagar!

Inget jag kommer ta igen!
Citera
2010-09-09, 12:24
  #3
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Någon som testat denna substans ännu? väldigt svårt att hitta info man blir någe klokare på....

Prisma har det inne nämligen.

mvh
Nej men shit!!! vilken Nyhet asså!!!! Måste prova nu nu nu!!!! Måste va gryyyymt.. Finns redan en tråd om substansen sen ett halvår tillbaka Den kallas för övrigt "E2". Va bara tvungen att bara en FB besservisser:P

Mvh
Citera
2010-09-09, 13:05
  #4
Medlem
unleash82s avatar
4-emc har absolut ingenting med E2 att göra det kan vi nog vara överens om
Citera
2010-09-09, 13:06
  #5
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Jag har testat Prismans 4-EMC..

Bombade ~0.7g utan effekt..

Testade en annan dag att snorta ~0.2g och det kickade som fan!

Ruset vid snortningen var lite skumt, kände sig pundig, lite smått E:ad och skev i ca. 30min.
Gjorde förjävla ont att snorta (2C-x smärta) och näsan blev helt paj i flera dagar!

Inget jag kommer ta igen!

intressant! "kickade som fan" låter ju nästan positivt
Citera
2010-09-09, 15:40
  #6
Medlem
Psychoramas avatar
Men från början var det meningen att 4-EMC skulle vara "E2" iaf för ett halvår sedan då RC-K hade det inne. Krångligt det där... Skulle vara bra om ingen startade trådar om "smeknamn" på saker och ting! Men bra att du startade en tråd med "4-EMC" (alltså substansens riktiga namn) För jag hatar att det ska va så förvirrande, missvisande med alla dessa smeknamn på saker.... bra bra bra

.. och unleash82, gillade din förra avatar mer bara enligt mitt tycke!(inget fel på din nyvarande men ville bara säga det)

MVH
Citera
2010-09-09, 18:47
  #7
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Men från början var det meningen att 4-EMC skulle vara "E2" iaf för ett halvår sedan då RC-K hade det inne. Krångligt det där... Skulle vara bra om ingen startade trådar om "smeknamn" på saker och ting! Men bra att du startade en tråd med "4-EMC" (alltså substansens riktiga namn) För jag hatar att det ska va så förvirrande, missvisande med alla dessa smeknamn på saker.... bra bra bra

.. och unleash82, gillade din förra avatar mer bara enligt mitt tycke!(inget fel på din nyvarande men ville bara säga det)

MVH

För att förvirra er mer så finns det ju en substans 4-MEC != 4-EMC om jag har uppfattat det rätt.
Citera
2010-09-09, 23:26
  #8
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protege
För att förvirra er mer så finns det ju en substans 4-MEC != 4-EMC om jag har uppfattat det rätt.

Det är två olika substanser. 4-methylethylcathinone är det andra.

Jag måste erkänna att jag har blivit lite nyfiken på denna substans. Man kanske skulle lägga en order på en gubbe hos Prisman.
Citera
2010-09-10, 01:18
  #9
Medlem
narutos avatar
Calle.: Precis så jag tänkte, det är ju billigt.. Men för mig var det skräp, kanske funkar bättre på andra
Citera
2010-09-10, 09:20
  #10
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Calle.: Precis så jag tänkte, det är ju billigt.. Men för mig var det skräp, kanske funkar bättre på andra

Men du tyckte snoken funkade bättre än bomben i varje fall antar jag?
fick du ett shjysst rus av någe slag?

Psychorama: jag håller med, min förra var hetare och är nu tillbaka
Citera
2010-09-10, 16:25
  #11
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Det är två olika substanser. 4-methylethylcathinone är det andra.

Jag måste erkänna att jag har blivit lite nyfiken på denna substans. Man kanske skulle lägga en order på en gubbe hos Prisman.

jo därav jag skrev != som betyder skilt från , men alla kanske inte vet att det betyder det.
Citera
2010-09-10, 17:14
  #12
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protege
jo därav jag skrev != som betyder skilt från , men alla kanske inte vet att det betyder det.

Hmm, är du verkligen säker på att det tecknet ser ut så? Min miss, men du skrev ganska rörigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback