Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 22:04
  #589
Medlem
natopsychs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natopsych
Är detta en drog som har skiljt sig mycket mellan batcherna? Någon som provat från J nyligen och kan yttra sig om dos m.m?

Nog för att den är klassad nu men nån måste väl sitta inne på lite info?
Har utfört allergitest och gett mig på mycket försiktiga doser utan egentlig effekt. Hur högt bör man gå egentligen? Känns som att näsan kommer hinna frätas av innan rus uppnås
Citera
2014-04-16, 01:22
  #590
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natopsych
Nog för att den är klassad nu men nån måste väl sitta inne på lite info?
Har utfört allergitest och gett mig på mycket försiktiga doser utan egentlig effekt. Hur högt bör man gå egentligen? Känns som att näsan kommer hinna frätas av innan rus uppnås

Jo, prismans var definitivt mer potent än det som florerat på senare tid imo.
Citera
2014-04-16, 07:49
  #591
Medlem
natopsychs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Jo, prismans var definitivt mer potent än det som florerat på senare tid imo.

Okej så den dog en för tidig död skulle man kunna säga. Har du själv erfarenhet av senare bathqr, förslagsvis från J?
Citera
2014-04-16, 11:27
  #592
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natopsych
Okej så den dog en för tidig död skulle man kunna säga. Har du själv erfarenhet av senare bathqr, förslagsvis från J?

Yes körde väl 20-30 g av prismans 4-emc och tyckte den funkade helt ok.

Rätt likt 4-mec men ännu mer skevt/bängt, frätande som fan.

J,s batch var även den frätande så in i helvete men den kändes inte lika ren och potent.

Gav ett kortare och smutsigare rus. Körde väl 2-3 g av den.

Mvh
Citera
2014-04-16, 20:48
  #593
Medlem
natopsychs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Yes körde väl 20-30 g av prismans 4-emc och tyckte den funkade helt ok.

Rätt likt 4-mec men ännu mer skevt/bängt, frätande som fan.

J,s batch var även den frätande så in i helvete men den kändes inte lika ren och potent.

Gav ett kortare och smutsigare rus. Körde väl 2-3 g av den.

Mvh

Okej tack för infon. Provade en bomb på 450 mg nu, det borde väl ta mig någon vart? Trött på småduttande och "nästan"rus. Kanske fyller på med linor sen
Citera
2014-04-16, 22:53
  #594
Medlem
natopsychs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natopsych
Okej tack för infon. Provade en bomb på 450 mg nu, det borde väl ta mig någon vart? Trött på småduttande och "nästan"rus. Kanske fyller på med linor sen

450 mg bomb
1,5 timmar senare 200 mg bomb + drygt 100 mg i nosen. Känner i princip ingenting; lite svettig men inte mycket mer än så.

Ruset i det här fallet bestod av den extrema smärtan som uppstår vid nasalt intag
Citera
2014-04-17, 02:24
  #595
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natopsych
450 mg bomb
1,5 timmar senare 200 mg bomb + drygt 100 mg i nosen. Känner i princip ingenting; lite svettig men inte mycket mer än så.

Ruset i det här fallet bestod av den extrema smärtan som uppstår vid nasalt intag

Mina upplevelser var inte mycket bättre än dina faktiskt :/
Citera
2014-04-17, 02:29
  #596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Yes körde väl 20-30 g av prismans 4-emc och tyckte den funkade helt ok.

Rätt likt 4-mec men ännu mer skevt/bängt, frätande som fan.

J,s batch var även den frätande så in i helvete men den kändes inte lika ren och potent.

Gav ett kortare och smutsigare rus. Körde väl 2-3 g av den.

Mvh

Finns det någon möjlighet att det som såldes på Prisman var något annat än 4-EMC eller skiljer det så hårt mellan olika batcher?

J var väl trots allt en väldigt respekterad säljare som mer eller mindre alltid hade kvalité på sina produkter och borde således även ha innehaft 4-EMC av god kvalité. Fast vad vet jag.
Citera
2014-04-17, 04:04
  #597
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Finns det någon möjlighet att det som såldes på Prisman var något annat än 4-EMC eller skiljer det så hårt mellan olika batcher?

J var väl trots allt en väldigt respekterad säljare som mer eller mindre alltid hade kvalité på sina produkter och borde således även ha innehaft 4-EMC av god kvalité. Fast vad vet jag.

Nej då tror jag faktiskt det är större chans att att det är tvärtom.

Prisman var extremt väl ansedda och hade verkligen koll på vad dem sålde och var aktiva i nästan 5 år utan att scamma en endaste person.

Deras produkter höll högsta kvalité och det stämde alltid på grammet vid beställning.

Saknar den shoppen kraftigt.

J är också en eldsjäl, hoppas han kommer på fötter snart igen.

Mvh
Citera
2014-10-21, 03:36
  #598
Medlem
Finns det nån som helst likhete mellan 4-emc och 3,4-ctmp???
Citera
2014-10-21, 11:31
  #599
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rillepb
Finns det nån som helst likhete mellan 4-emc och 3,4-ctmp???

Nix! Som dag o natt.

Mvh
Citera
2016-05-02, 21:16
  #600
Medlem
outofcases avatar
Hej.

Fick hem 2 gram av den här! Någon med lite erfarenhet som kan rekommendera den?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback