Citat:
Ursprungligen postat av Handfot
Hoppas du hittar killen och snor hans telefon sen!
Tack så mycket Handfot, men ser mörkare ut för varje dag som går
Citat:
Ursprungligen postat av Sponk
Har tjuven lite IQ så har anslöt han väl telefonen till datorn för att blåsa den. Och har han väl gjort det så är din app borta och du kommer inte hitta honom. :-/
Sen vet jag inte hur fonehome kommunicerar, men har du IMEI spärrat telefonen så kommer den ju inte kunna skicka mer info via mobilnätet ivf..
Lämna infon du har till polisen och hoppas på att du får ut pengar på försäkringen.
Han anslöt den för att han ville återställa om hela telefonen vilket han tros ha gjort, för jag får ingen signal mer, fick det bara först när han koppla in telefonen :/... Har inte spärrat telefonen än, kommer göra det snart om inget mer händer, eller borde jag göra de nu?
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Ibland visar dom där sidorna var IP:adressen hostas, alltså inte på gatan där den som använder dom bor utan tillexempel att ipnummer 54.45.54 är hostad i serverlokal X - bredbandsbolaget, typ.
Aa men nej nej, det är 100% att telefonen kan ligga där, eftersom den hostar till ett bostadsområde och ungdomar från det området var på mitt gym samtidigt då den försvann :/