Jadu, blocka han bara då? Eller lägg inte till han som vän.
Ifall hans facebook ej var fake så hade du kunnat försöka hitta hans vänner/föräldrar/syskon och gå den vägen för att hitta ett namn till han eller hans föräldrar och sedan kolla hitta.se eller liknande.
Men då den är fake så lär det inte finnas så mycket att göra, försöka hacka den kan du ju göra men lär ju inte hjälpa så mycket om den ändå är fake. Sen så har polisen viktigare saker för sig, du bör nog kontaka facebook eller rapportera användaren bara.
Jadu, blocka han bara då? Eller lägg inte till han som vän.
Ifall hans facebook ej var fake så hade du kunnat försöka hitta hans vänner/föräldrar/syskon och gå den vägen för att hitta ett namn till han eller hans föräldrar och sedan kolla hitta.se eller liknande.
Men då den är fake så lär det inte finnas så mycket att göra, försöka hacka den kan du ju göra men lär ju inte hjälpa så mycket om den ändå är fake. Sen så har polisen viktigare saker för sig, du bör nog kontaka facebook eller rapportera användaren bara.
har försökt med alla sätt.. så de blir ju att rapportera användaren bara.. men jävlar vad jag vill få tag i den personen asså..
Trodde man inte tog åt sig så mycket om folk som kommenterar igenom ett fejkkonto.
Ska väl finnas en blocknings funktion inbyggt i Facebook om jag inte minns helt fel.
jag har en person som jag stör mig på som komenterar åh skit igenom en fejk facebook.
och då vill jag få tag i personen men hur? om jag får tag i ip adressen kan jag spåra han/hon då?
Ända du kan gör är väll att hitta staden eller staden där h*n får sitt internet ifrån.
Har du sedan insider kontakter... Högst icke troligt så kan du säkert få reda på var personen bor, annars är det bara stad/en som gäller.