Har en asus n71jv och såg på höger sida om den att det fanns ett antenn-intag, som var täckt med en litet runt plastskydd. Har nu tagit bort plastskyddet. Köpte sedan en antenn som var en hona men det är det ju i min dator med. Skitsamma får väl lämna tillbaka denna och köpa en annan. Iaf jag har väldigt lite erfarenhet av att koppla in antenn till min laptop och hoppas kunna få lite råd om vad för antenn det måste vara och om jag ens kan koppla in en antenn till denna dator. Det står ju faktist att det ska vara en antenningång på sidan så det måste det ju vara.
Detta är alltså ett försök att förstärka min signal till den trådlösa routern som jag inte kan flytta närmare.
1 x mikrofon - ingång - minitelefon 3,5 mm
1 x hörlurar - utgång - minihörlurskontakt, stereo 3,5 mm
1 x ljud - SPDIF-utgångar/-hörlurar - minihörlurskontakt, stereo 3,5 mm
1 x bildskärm / video - VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15)
1 x SuperSpeed USB - 9 stifts USB typ A
3 x Hi-Speed USB - 4 pin USB typ A
1 x nätverk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T - RJ-45
1 x audio / video - HDMI - 19-stifts HDMI typ A
1 x lagring - eSATA - 7-pin extern seriell ATA
1 x Express card
1 x Microphone-in jack
2 x Headphone-out jack (1 with S/PDIF)
1 x VGA port/Mini D-sub 15-pin for external monitor
1 x RJ45 LAN Jack for LAN insert
1 x HDMI
1 x WLAN On/Off Switch
1 x E-SATA
1 x USB3.0 port or 1 x USB 2.0 port (Optional)
3 x USB 2.0 ports
Hybrid TV Tuner (Analog+DVB-T)(Option)
Visserligen på komplett så står det Inbyggda enheter: Stereohögtalare, trådlös LAN-antenn, Bluetooth-antenn men det är att det är inbyggd i datorn. ex på min dator så har jag en inbyggd i skärmen och en på sidan av datorn.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!