2017-08-30, 08:02
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Vem blev yrkesofficer?

Han som spelade Jonte som på riktigt är son till skådespelaren Johan H:son Kjellgren och Lotta Ramel. Tog ett tag innan någon svarade. Bättre sent än aldrig.
Citera
2018-04-08, 18:21
Medlem
1c9r5s avatar
Alex verkar inte må så bra ( Pablo Martinez) . Kolla honom på fb, jääävligt flummiga inlägg. Sökte på lexbase och där dök han upp, är dock ej medlem så vet inte varför men iafl.
Citera
2019-03-25, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Alex verkar inte må så bra ( Pablo Martinez) . Kolla honom på fb, jääävligt flummiga inlägg. Sökte på lexbase och där dök han upp, är dock ej medlem så vet inte varför men iafl.
Det var han som spelade som Adams bästa vän?
Jag kan inte hitta honom varken på Lexbase eller Facebook. Finns det en möjlighet att du kan länka till hans Facebook?
Citera
2019-03-26, 11:33
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Det var han som spelade som Adams bästa vän?
Jag kan inte hitta honom varken på Lexbase eller Facebook. Finns det en möjlighet att du kan länka till hans Facebook?

Japp det var det.
https://www.facebook.com/profile.php?id=675761057
Citera
2019-03-26, 11:34
Medlem
1c9r5s avatar
Adam https://www.facebook.com/carlrobert.karell
Citera
2019-03-26, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Han som spelade Jonte som på riktigt är son till skådespelaren Johan H:son Kjellgren och Lotta Ramel. Tog ett tag innan någon svarade. Bättre sent än aldrig.

Inlägg #17 (FB) Vad hände med alla i serien "Eva & Adam" ?
Citera
2019-07-19, 21:25
Medlem
IanPaices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lastbill
Älskade serien Eva & Adam som liten, har även båda säsongerna hemma som man ibland kollar igenom en regnig dag!

Träffade hon som spelar Annika på SACO-mässan för en jävla massa år sen, hon stod och pratade för Uppsala universitet, skulle inte förvåna mig om universitetet satte henne där för att vi som var där var i åldrarna att vi hade växt upp med serien.

Eva jobbar på Disney, jobbade där en dag genom ett bemanningsföretag. Hjälpte henne med något skitgöra, fick inte så mycket intryck av henne förutom att hon verkade trevlig.

Adam jobbar (eller jobbade) på ett fastighetsföretag som ligger på en tvärgata från Grev Turegatan mot humlegården.Orkar inte kolla upp exakt var just nu. Träffade han där genom ett annat bemanningsföretag, han verkar inte vara den vassaste kniven i lådan.

"han verkar inte vara den vassaste kniven i lådan."? Bara en fråga: Varför då? Vad gjorde eller sa han som var konstigt? / Hoppas på svar på ett sex år gammal inlägg
Citera
2019-11-17, 13:51
Medlem
Ny film med Eva & Adam är på G att spelas in, enligt branschmedia.
Citera
2019-11-18, 10:03
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ny film med Eva & Adam är på G att spelas in, enligt branschmedia.

Nej, är det? Har du mer information överhuvudtaget? För jag undrar om den ska handla om Adam och Eva som vuxna eller om det ska bli en film som utspelar sig i samma ålder som dom var förr. Hoppas att Tobbe, Evas bror ska vara med. Han var min crush när jag var yngre och kollade serien på DVD
Citera
2019-11-18, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Nej, är det? Har du mer information överhuvudtaget? För jag undrar om den ska handla om Adam och Eva som vuxna eller om det ska bli en film som utspelar sig i samma ålder som dom var förr. Hoppas att Tobbe, Evas bror ska vara med. Han var min crush när jag var yngre och kollade serien på DVD

https://www.expressen.se/noje/bekraf...-eva-och-adam/

Diggade serien jag med

Givetvis lär den nya filmen ha en annan uppsättning skådespelare; det ska fortfarande handla om barn/ungdomar.

Men som i många andra fall vi sett senaste åren så kan allt sluta i ett stort och tråkigt PK-haveri. 70% inkvoterade invandrare, värdegrundstrams, klimathysteri osv.. Sannolikheten är tyvärr stor.

Men jag håller tummarna! Annars får man se om den gamla serien/filmerna igen (för hundrande gången hehe)
Citera
2021-09-09, 21:32
Medlem
tonysshows avatar
Bump!

Kanske lite OT, men vet någon vart Eva & Adam spelades in? Typ badhuset i säsong 2, stället de grillar på, kullen Annika och Eva sitter på i vissa scener, etc.
Citera
2021-09-09, 23:44
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonysshow
Bump!

Kanske lite OT, men vet någon vart Eva & Adam spelades in? Typ badhuset i säsong 2, stället de grillar på, kullen Annika och Eva sitter på i vissa scener, etc.

Jag har fått för mig att vissa saker är inspelade i Södertälje. Badhuset är väl i alla fall där, Sydpoolen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in