2014-05-25, 23:59
Medlem
Träffade också "Annika" på utbildningsmässa. Verkar som hon är farmaceut, eller åtminstone pluggar till det.
Citera
2014-05-30, 19:40
Medlem
utanws avatar
Tobbe har dykt upp lite då och då i dom senaste Partaj avsnitten. Tror det var som polis och lite andra småroller.
Citera
2014-06-22, 23:16
Medlem
Philip Panov som spelade Sebastian i första säsongen har också fortsatt med skådespel med mindre roller i bland annat filmer som Bombay Dreams, Hur många lingon finns det i världen? och har varit med i Rallybrudar och Wallander för att nämna några, men även en del tv-serier. Hela hans CV finns att läsa här.

Enligt ratsit har han engagemang i ett företag som bedriver:
Citat:
Ljudteknik, musikproduktion, ljudproduktion, komposition, inspelning, mixning, mastring, postproduktion, eget material samt på konsultbasis. Uthyrning av studio. Författande av skrifter i form av utbildningsmaterial, artiklar. Förlagsverksamhet för musik, ljud och digitala medier. Webbutveckling och webbdesign. Skådespeleri och regi. Utbildning. Föreläsning. Fastighetsservice.

För övrigt har han också varit involverad i shredder.se.

Han är tydligen gift med en kvinna som är tio år äldre än honom, också enligt ratsit.
Senast redigerad av -Targaryen- 2014-06-22 kl. 23:22.
Citera
2016-05-17, 14:28
Medlem
Haha det visar sig att Carl-Robert Kårell Holmer tydligen är ihop med en bekant till mig
Citera
2016-05-17, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Haha det visar sig att Carl-Robert Kårell Holmer tydligen är ihop med en bekant till mig

Hur ser deras sexliv ut?
Citera
2016-05-17, 20:48
Medlem
touchtoess avatar
Evas brorsa "Tobbe" har en förjävla rolig insta! Kolla jerkajohansson
Citera
2016-05-18, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Ingen aning men jag antar att penis möter vagina.

Jag tänkte att eftersom du tog upp det kanske du hade någon spännande insiderinfo att bjuda på.
Citera
2016-07-30, 15:48
Medlem
Alltså.. hon som spelade Frida. Någon som vet vad hon heter eller håller på med nuförtiden?
Citera
2016-07-30, 16:58
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiidden
Alltså.. hon som spelade Frida. Någon som vet vad hon heter eller håller på med nuförtiden?
ST-läkare på Södersjukhuset enligt wikipedia.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Rebecka_Liljeberg
Citera
2016-07-30, 20:28
Medlem
Ja just det.. känner nu igen henne från Fucking Åmål också. Synd dock att hon avslutade sin skådespelarkarriär.
Citera
2017-02-23, 23:33
Medlem
http://lajkat.se/10-skadespelare-fra...er-de-ut-idag/
Citera
2017-08-11, 05:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiidden

Rebecka Liljeberg.. träffade henne på filmhuset i vintras, är sig lik ! Väldigt trevlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in