Hmmm, drog hem något som heter Videora, som tydligen skall kunna föra över filerna direkt till iTunes när de är klara. Någon som vet om det är värt att installera eller är alla för HandBrake?
EDIT: Provade Videora, funkar bra, men JÄÄÄÄVLARRRRR vad det suger CPU av bara helvete. Är HandBrake bättre?
Senast redigerad av AbrahamLincoln 2010-09-07 kl. 20:36.
Jag använder iSquint, funkar hur bra som helst. Programmet kanske inte är lika avancerat som Handbrake, men det är simpelt och lättanvänt - "it just works". Den kan också lägga till filmerna i iTunes om man vill.
Jag använder iSquint, funkar hur bra som helst. Programmet kanske inte är lika avancerat som Handbrake, men det är simpelt och lättanvänt - "it just works". Den kan också lägga till filmerna i iTunes om man vill.
99% säker att jag körde iSquint med tidigare, just nu ingenting.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!