denna jävla ruta ploppar upp titt som tätt, när man trycker okej kommer den tillbaka.
datorn är inte varm och kan ibland bara ha stått på 30 min kanske och så ploppar den upp. den kommer upp 2-3 ggr i veckan.
är en laptop jag har.
är det normalt att en sån här ruta kommer upp eller har jag virus? har scannat men inte hittat något.
Om du får en överhettningsvarning är din laptop med 99% chans överhettad och det är inte en programbugg. Förmodligen är det cpukylaren som är fullkletad med dammråttor så att fläkten står still - isf är du inte den första som råkat ut för det.
Om du får en överhettningsvarning är din laptop med 99% chans överhettad och det är inte en programbugg. Förmodligen är det cpukylaren som är fullkletad med dammråttor så att fläkten står still - isf är du inte den första som råkat ut för det.
men datorn är bara 2 månader gammal typoch detta problem har funnits i 1 månad
ja garantin är på ett år men jag förstår inte, hur kan det ha blivit så (fel på fläkten) efter bara en månad? helt sjukt isåfall
Kan ju vara något fabriksfel på just din dator eller något. Lämna i alla fall in den, så får de helt enkelt fixa det åt dig. Du ska inte behöva ha en dator som krånglar efter en månad.
Kan ju vara något fabriksfel på just din dator eller något. Lämna i alla fall in den, så får de helt enkelt fixa det åt dig. Du ska inte behöva ha en dator som krånglar efter en månad.
ja det kan det ju vara ska lämna in den så får vi se.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!