Citat:
Ursprungligen postat av GringoBerra
Män blir alltid prövade och kommer förr eller senare till ett läge då mannen måste visa sin dominans. Kvinnorna som söker beskydd vill bli dominerade eftersom det är upp till mannen att visa att han har ett högre värde än henne.
När skall du fatta idioten, att det är skillnad mellan att dominera och att förtycka?
Och nej en man som dominerar och beskyddar är en man som också vet att han är kvinnas
kompliment, och inte som
du sitter och ljuger ihop om att det handlar om; att mannen skall bevisa sig "ha högre värde än kvinnan"..
Citat:
Hur kan jag ha fel när det fungerar i verkligheten?
Nej verkligheten funkar inte på det sättet bara för att du säger att den gör det och att du vill att den skall göra det. Tyvärr du får acceptera att världen aldrig kommer att kretsa kring dig och ditt ego och dina tolkningar av att dominant är samma sak som att ha mer värde än den undergivna och att man förtycker någon annan människa.
Du är inte "alla andra" och "alla andra" ser inte omvärlden med GrinoBerras glassögon och GgringoBerras hemsnickrade innebörder av olika ord.
Citat:
Anledningen till att jag är singel beror på att jag hellre dricker mjölken gratis istället för att köpa kossan.
Anledningen att du är singel är att du aldrig kommer att kunna bevisa dig ha "högre värde" än kvinnorna.
Inte för att du får en chans till att dricka mjölk gratis..