• 1
  • 2
2010-09-07, 02:44
Medlem
haha man ser direkt om det är civilare.. Öronsnäckor, allmänt dåligt klädda och en fundersamt sinne..
Citera
2010-09-07, 03:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
haha man ser direkt om det är civilare.. Öronsnäckor, allmänt dåligt klädda och en fundersamt sinne..
och tänker bara på våld, anabola och knark, äkta skurkar.

samt man-sex.
Citera
2010-09-07, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
Eftersom ämnet gäller just poliser som jobbar civilt mot narkotika så tycker jag att tråden bör ligga i "Droger"
Finns det något enkelt sätt som man kan känna igen dom på?

De ser mer fokuserade ut än andra människor på platsen, sen är det väl nästan alltid en man 25-45 år, vältränad.
Citera
2010-09-07, 04:38
Medlem
Dem går aldrig själva? eller har jag fel. När jag har sett så kallade narkotikapoliser så har dem varit minst 2 eller mer. En gång såg jag en civilare som jag mindes. Han var med minst 4 andra civiliare vid det tillfället... Gick runt i centrumet och kollade runt så jävla odiskret med sina jävla snäckor i öronen
Citera
2010-09-07, 06:25
Medlem
Har sett ett par knarkspanare nere i Mamö och man ska inte alltid gå på sina fördomar om poliser. Ofta ser de lite slitna och knarkiga ut, ibland har de fula, korta frisyrer. Ett enkelt igenkänningstecken: De använder handskar, eftersom de är rädda för att få aids och annat skit. Det är inte många andra som går runt med läderhandskar mitt i sommaren
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in