2004-05-28, 21:20
Medlem
Peniss avatar
När forumet bytte till vBulletin var det snack om att alla bannade/varnade användare skulle få amnesti och ges chansen att börja om från noll.

Med tanke på att det bytits en hel del moderatorer, det ska försvinna en massa forum, det lyfts fram en hel del gamla trådar för att påvisa orättvisor från en svunnen tid, reglerna har ändrats samt att PMS-admin bevisligen är utbytt.

Vill med denna tråd lyfta fram diskussionen igen, ska användare som BOom, Silvertejp, släkten sture och En Svensk Tiger ges chansen att komma tillbaka?

Det ska givetvis fortsättas varnas och bannas men då efter gällande regelverk.
Citera
2004-05-28, 21:22
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penis
När forumet bytte till vBulletin var det snack om att alla bannade/varnade användare skulle få amnesti och ges chansen att börja om från noll.

Med tanke på att det bytits en hel del moderatorer, det ska försvinna en massa forum, det lyfts fram en hel del gamla trådar för att påvisa orättvisor från en svunnen tid, reglerna har ändrats samt att PMS-admin bevisligen är utbytt.

Vill med denna tråd lyfta fram diskussionen igen, ska användare som BOom, Silvertejp, släkten sture och En Svensk Tiger ges chansen att komma tillbaka?

Det ska givetvis fortsättas varnas och bannas men då efter gällande regelverk.
Vad hette du innan du återuppstod?
Citera
2004-05-28, 21:23
Medlem
farbror einars avatar
Skulle gissa på Chockad.
Citera
2004-05-28, 21:27
Medlem
Peniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Vad hette du innan du återuppstod?

Vadå jag återuppstånden?

Det där är ett personligt påhopp, säker på att någon av moddarna kan kolla mitt ip, en sak är säker, jag har under mitt/mina andra användarnamn aldrig blivit varnad eller bannad.
Citera
2004-05-28, 21:31
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penis
Vadå jag återuppstånden?

Det där är ett personligt påhopp, säker på att någon av moddarna kan kolla mitt ip, en sak är säker, jag har under mitt/mina andra användarnamn aldrig blivit varnad eller bannad.
Varför då byta?
Citera
2004-05-28, 21:33
Medlem
enverhoxha99s avatar
Kan du hänvisa till en specifik tråd eller inlägg där denna diskussion om allmän amnesti fördes? Jag kan inte dra mig till minnes den, men det behöver ju inte betyda att den inte finns...

B00m-bröderna, silvertejp m fl m fl har blivit bannade efter att nya mjukvaran infördes så det lär knappast vara ett hållbart argument för amnesti...
Citera
2004-05-28, 21:41
Medlem
Peniss avatar
Reglerna är ändrade sedan BOom och Silvertejp försvann, ska leta rätt på tråden om jag bara sökfunktionen att funka.

Här kommer länken
http://217.75.104.59/scandinavia/showthread.php?t=38941
Citera
2004-05-28, 22:07
Medlem
Hispervispers avatar
Bara för att moderatorer, forum och programvara bytts/ändrats finns det väl inga skäl till att häva banning, i alla fall inte en generell amnesti. Har man skitit i det blå skåpet så får man väl stå sitt kast.

Dock slulle jag väl inte ställa mig främmande för att man efter x månaders karantän själv skulle kunna ansöka om att få sin ip-bann hävd och man förband sig också att följa de regler som nu gäller.
Citera
2004-05-28, 22:24
Medlem
FarbrorBarbros avatar
FarbrorBarbro säger, Bra eller Anus?
Klart som fan att föredetta bannade ikoner som förgyllt FB under en lång tid skall tas tillbaka, löjja vore det annars.
Ska man sitta ner när man kissar, Admin, eller vad Du nu heter?
Hej På Er Kamrater!!

mvh, F.B!!
Citera
2004-05-28, 22:31
Medlem
Peniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Varför då byta?

Om jag blir det kan det kännas skönt att gå tillbaka till sitt gamla jag.

Har inga som helst avsikter att bryta någon regel men med Penis kommer jag törs jag ligga lite närmare gränsen för vad som kan vara tillåtet.

Det händer att en del moddar är lite lynniga ibland.
Citera
2004-05-28, 22:49
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorBarbro
Klart som fan att föredetta bannade ikoner som förgyllt FB under en lång tid skall tas tillbaka, löjja vore det annars.
Hej På Er Kamrater!!

mvh, F.B!!

Åh nej, grisnyllet är tebax:P
Citera
2004-05-29, 00:13
Medlem
Rubbermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorBarbro
Hej På Er Kamrater!!

mvh, F.B!!

Jaha, familjen BoO har klonat sig igen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in