2011-05-19, 23:58
Citat:
Ursprungligen postat av jives
Angående AIK. Zingmark? Va? Han håller väl knappast nog hög klass för ett lag som AIK? Bengtsson var ju dock en kanonvärvning. Och Intressant värvning av Pixbo som knöt till sig Faluns Malmström. Var det här inne någon skrev att det gick ett rykte om att Rosén var påväg bort? Om det stämmer så har de "bytit" ned sig och lär få svårt med siktet mot de högre placeringarna nästa säsong om inget mer händer. Jag är dock lite förvånad över ryktet; Rosén skrev på ett flerårskontrakt för bara några månader sedan.
Täby ser ju intressant ut och även Faluns värvning av Dalbjer är lite kul och förvånande.
Täby ser ju intressant ut och även Faluns värvning av Dalbjer är lite kul och förvånande.
Bengstssons flytt till Stockholm (AIK) var p.g.a kärleken vad jag förstått det som. Han hade nog helst velat spela kvar i Warberg.
Att Falun tappar Malmström till Pixbo känner jag lite som "skitsamma". Han har mestadels varit utfyllnadsspelare förutom i slutet när han fick gå in med Hajo och Enström. Malmström är ingen jag kommer sakna, utan jag tycker han inte håller tillräckligt hög klass i Faluns satsning. Att sedan Pixbo går ut och erbjuder en sådann spelare ett kontrakt som verkar innehålla det mesta förbryllar mig lite. Det finns bra många bättre vänsterforwards som man kunde "slösa" det kontraktet på.
Att Rosén skulle gå till Mullsjö (tror jag) var ett skämt från innebandyplaneten.se som drivs att Pixbospelaren Kalle Brännberg. Helsingborg ser hyfsat starka ut, bra silly so far. Det som fattas är väl att Tittuu skriver på för finnlaget också. Patrik Andersson till Warberg kan bli ruskigt intressant.
Dalbjer till Falun är inte så förvånande med tanke på att hans flickvän spelar i Faluns damlag

Vart hamnar Tittuu egentligen? Hade önskat honom till Falun, men den får man se sig i stjärnorna efter. Om det nu inte kommer in någon hemlig sponsor

) och till Linköping.