Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-11, 14:02
  #13
Medlem
Frisims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampifittan
Absolut, your point being? Läkemedel får inte vara skitigare till hästar om du trodde det.
Skillnaden ligger i storlek på doser dvs mg per kg kroppsvikt and thats about it.
Jag köper hellre 100 ml b-12 för samma pris som 10 ml human grade.

Ingen sådan poäng med mitt inlägg, ville bara uppmärksamma dig på att det var hästgrejer. Du är ju uppenbart mer beläst än jag är, så jag litar på att du vet vad du håller på med.

MVH
Citera
2016-11-11, 16:37
  #14
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampifittan
Har du/någon beställt från den sidan? Jag tänker på deras "paper work" vad innebär det som privatperson i sverige och införsel av injicerbara vitaminer/aminosyror?

Nej har jag inte. Var högre fraktkostnad än jag trodde (ca 50 dollar) så har nöjt mig med tabletter än så länge. Har beställt injicerbara dopingpreparat från utlandet, men inte vitaminer.
Citera
2016-11-14, 15:32
  #15
Avstängd
Slackoffs avatar
Låter bra måste vara jobbigt att ha för lite nålar att sticka sig med.
Bodybuilding, ungefär som knyppling för riktiga män.
Citera
2017-01-11, 18:50
  #16
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampifittan
Har du/någon beställt från den sidan? Jag tänker på deras "paper work" vad innebär det som privatperson i sverige och införsel av injicerbara vitaminer/aminosyror?

Nu har jag fått hem injicerbart magnesium.. frakten kostade 93 usd, ska visst komma räkning på tull 249 sek också. Inget krångel annars, en skum sak var att deras sida tog min visa kortbetalning utan internethandelslösenordet som brukar krävas att skriva in. Står inget om att det innehåller något konserveringsmedel heller så jag autoklaverar några doser i taget för säkerhets skull. Magnesium bryts ju inte ner för det, värre med vitaminer.

Edit: jo på ett dokument som heter "inovice" står det under "description": "oral joint supplement vitamins" Så de har väl råkat skriva fel så att det kommer lättare in hit.
__________________
Senast redigerad av CarlXII 2017-01-11 kl. 19:17.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback