• 1
  • 2
2010-09-03, 20:13
Medlem
cyckelpolisens avatar
Tjena flashback !

Har under dem senaste veckorna hört/sett att polisen satsar på att ta fast en väldigt massa folk,
söker igenom hem och liknande ! någon som vet mer? Någon som sett något eller liknande?"operation gåsen"?
Citera
2010-09-03, 21:25
Medlem
DigGaNs avatar
Fråga distriktschefen Leif Jennekvist eller ring chefssekreteraren Sara Smålänning 084012011.
Senast redigerad av expander 2010-09-04 kl. 23:42.
Citera
2010-09-04, 22:03
Medlem
xylometazolines avatar
Vet minst 20 pers som har fått husransakan på sig de senaste halvåret... Alla i stockholmsområdet. Det har dock varit både norr- och söderort. Kan tillägga att många av dom har varit folk som rökt någon gång i månaden och inte är några storkonsumenter.
Citera
2010-09-05, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xylometazoline
Vet minst 20 pers som har fått husransakan på sig de senaste halvåret... Alla i stockholmsområdet. Det har dock varit både norr- och söderort. Kan tillägga att många av dom har varit folk som rökt någon gång i månaden och inte är några storkonsumenter.

Oj jävlar, inte vad jag ville se som nyinflyttad i sthlm! Bor just nu i ett område med hyreshus tätt jämte varandra, och vill inte röka inomhus. Har balkong på bottenvåningen. Några tips på hur man går undercover?
Citera
2010-09-05, 20:06
Medlem
Voldos avatar
Någon fjollig operation. Dom har varit hemma hos mig samt ett par andra vänner till mig.
Citera
2010-09-05, 22:17
Medlem
Skeppohojs avatar
Jo, det har varit rätt mycket sånt på sista tiden. Dom har varit hemma hos mej också. Allt för att få "vittnen" till att sätta fast kranen. Vad jag hört så ska väl detta vara "operation Gåsen"
Citera
2010-09-05, 22:36
Medlem
brisingrs avatar
Är operation "Gåsen" fortfarande vid liv? Trodde att den hade blivit fimpad. Det är ingen ny då eftersom de verkar som att polisen har satsat på hembesök. Varför har man inte läst något i tidningarna?

Verkar som att många här ifrån Flashback blivit tagna? Finns det någon koppling?

Mvh
Citera
2010-09-05, 23:37
Medlem
Det är mer och mer civarre runt tunnelbanorna, några polare blev stoppade av civarre idag som var på specielt uppdrag att hitta droger.
Citera
2010-09-05, 23:48
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumfi93
Det är mer och mer civarre runt tunnelbanorna, några polare blev stoppade av civarre idag som var på specielt uppdrag att hitta droger.
Vad hände, vad sa dom osv, hade kunnat vara intressant att få veta.
Citera
2010-09-06, 00:25
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Vad hände, vad sa dom osv, hade kunnat vara intressant att få veta.

Är det verkligen så intressant vad som hände när ett par narkotikapoliser stoppade några människor?
Citera
2010-09-06, 11:17
Medlem
blommigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN
Är det verkligen så intressant vad som hände när ett par narkotikapoliser stoppade några människor?

är det verkligen så konstigt att man vill veta? kanske man blir frågad själv och vill ha några schyssta svar att gerom
Citera
2010-09-06, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Supertrevlig
Oj jävlar, inte vad jag ville se som nyinflyttad i sthlm! Bor just nu i ett område med hyreshus tätt jämte varandra, och vill inte röka inomhus. Har balkong på bottenvåningen. Några tips på hur man går undercover?

röka på toan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in