Hoppas fb vill bistå.
Jag söker ett nummer eller ett namn på någon som jobbar med att ringa och sälja rakhyvlar
åt ett företag som heter Infinity. Är osäker på stavningen, men de presenterar sig att de
ringer från Infinity och vill sälja rakhyvlar. De ringer
alltid från ett anonymt nummer.
Företagets officiella telefonnummer är 0850111260, men det är bara satt till en telefonröst. Där säger
rösten att man kan gå in på deras hemsida. Adressen till deras hemsida och alla kontaktuppgifter
står på fakturan

Sedan så låter de signaler gå fram i all oändlighet. Så det finns så klart
ingen människa som numret går till.
Nu har jag inte varit dum nog att köpa något, men de ringer och trakasserar mig och min familj
och tusentals andra runt om i Sverige. Verkar så när man läser arga inlägg runt om på nätet.
NIX verkar inte bita på dem. Deras affärsidé är klassiskt bedrägeri. Någon stackare beställer och
säljaren säger att det går bra att säga upp prenumerationen när som helst. Men det går inte
att få tag på någon på Infinity och det går inte att säga upp prenumerationen, osv.
Skulle vara oerhört tacksam för namn eller tel.nr till dem, antingen här i tråden eller via pm.
Och alla som läser tråden får gärna försöka kontakta dem och hjälpa till att ifrågasätta deras
skurkaktiga försäljningstrick.