Tror det kan bli ganska svårt att hitta, alla operatörer har kört med enbart 3G-kort dom senaste åren så vitt jag vet. Men ring till typ Telia eller Tele2 och fråga
Haha jag undrar detsamma? GSM har inte en enda fördel jämfört med 3G, förutom täckning hos vissa operatörer, men det är ju sak samma eftersom telefonen automatiskt går ner på GSM när 3G inte räcker till....
Det har ingenting med 3G att göra, men 3 har gjort (vet inte om dom gör det fortfarande) så att dom låser inte bara telefonerna utan även sina sim-kort till att använda med varandra. Dvs att man måste ha ett simkort från 3 i en telefon från 3.
Det är ingen skillnad alls mellan 3G och gsm på det sättet, även om telefonen inte är 3G kan du ha ett 3G-kort, telefonen går då automatiskt ner på GSM (för 3G-korten stöder även GSM) så funkar det som vanligt.
Det har ingenting med 3G att göra, men 3 har gjort (vet inte om dom gör det fortfarande) så att dom låser inte bara telefonerna utan även sina sim-kort till att använda med varandra. Dvs att man måste ha ett simkort från 3 i en telefon från 3.
Det är ingen skillnad alls mellan 3G och gsm på det sättet, även om telefonen inte är 3G kan du ha ett 3G-kort, telefonen går då automatiskt ner på GSM (för 3G-korten stöder även GSM) så funkar det som vanligt.
+1
Min nuvarande telefon har inte 3G, men min förra hade.
Fungerade utmärkt med 3G innan och bara GSM nu.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!