2010-09-02, 23:06
Medlem
jamssons avatar
Istället för att länka till PK-media så länkar jag direkt från källan. Lika bra att gå till huvudet och fråga än att prata skit med röva...

http://www.polisen.se/Vastra_Gotalan...stra-Gotaland/

Citat:
Männen knuffar och sparkar kvinnan, innan de försvinner springande i riktning mot spårvagnshållplatsen i närheten och de får med sig en påse med bland annat en okänd summa pengar.. Männen beskrivs vara i 16-årsåldern och mörkhyade.

Raka rör på beskrivningen av gärningsmännen. Så skall det vara. Fega småskitar som rånar gamla damer.

M.V.H.
jamsson.
Citera
2010-09-02, 23:15
Medlem
edge22s avatar
Precis när man tror att såna kräk inte kan sjunka djupare, då läser man sånt.

Så himla manligt att var 5-6 om att sparka ner och råna en 75 år gammal tant.
Citera
2010-09-02, 23:35
Medlem
Clawdices avatar
Undrar om de ens kommer skriva om detta i metro/gp. Låter inte bra inför valet va?
Citera
2010-09-02, 23:48
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdice
Undrar om de ens kommer skriva om detta i metro/gp. Låter inte bra inför valet va?

Jo då gp har en artikel uppe. Naturligtvis med silad information, att gärningsmännen var mörkhyade hade dom ju "glömt". Men det kan man ju iof räkna ut än då PK-media i sin prydno.

M.V.H
jamsson.
Citera
2010-09-02, 23:51
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Självklart... Negrer, kunde man förvänta sig något annat?
Citera
2010-09-03, 00:45
Medlem
Fan vad lågt! Hoppas damen såg de så väl att de åker fast åtminstone, kläppjävlar. Om de åker fast kommer de säkert inte få höga straff alls medans damen aldrig mer kommer våga gå ensam, tråkigt!
Citera
2010-09-03, 10:58
Medlem
Hörde om detta på lokala nyheterna imorse och tänkte att jag skulle surfa in här och se om nån skapat tråd.

Finns det någon boende i området som kan försöka luska ut vilka det var?
Skulle hemskt gärna vilja ta ett "snack" med dessa killar.
Citera
2010-09-03, 11:26
Medlem
platyzmas avatar
Så enormt fegt, rimmar väl med 93-åringen som blev rånad i Backa nyss. Säkert olika flockar men samma skrot och korn. Polisen verkar i alla fall hoppfull, om det nu säger något...
Citera
2010-09-03, 11:34
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Så enormt fegt, rimmar väl med 93-åringen som blev rånad i Backa nyss. Säkert olika flockar men samma skrot och korn. Polisen verkar i alla fall hoppfull, om det nu säger något...

Ja förhoppningsvis känner polisen till sina sorgedjur såväl att dom kan ringa in flocken. Detta kan ju knappast vara statushöjande i gangsta kretsar. Snarare tvärtom så lär dom förhoppningsvis bli hånade för tilltaget. Alternativt få sig ett par rapp för idiottilltaget.

M.V.H.
jamsson.
Citera
2010-09-03, 17:14
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Istället för att länka till PK-media så länkar jag direkt från källan. Lika bra att gå till huvudet och fråga än att prata skit med röva...

http://www.polisen.se/Vastra_Gotalan...stra-Gotaland/

Raka rör på beskrivningen av gärningsmännen. Så skall det vara. Fega småskitar som rånar gamla damer.

M.V.H.
jamsson.

Precis hoppas dom småsomalierna åker fast snarast. Ps.
Det hände inte i Kortedala utan i Bergsjön.
Citera
2010-09-03, 22:48
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebbe36
Precis hoppas dom småsomalierna åker fast snarast. Ps.
Det hände inte i Kortedala utan i Bergsjön.

Ja jag ser det nu, vet inte varför dom la Teleskopsgatan i Kortedala. Jag kopierade bara från polisens hemsida. Kanske det har med att bergsjön ligger under Kortedalapolisens område?

M.V.H.
jamsson.
Citera
2010-09-03, 23:30
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Ja jag ser det nu, vet inte varför dom la Teleskopsgatan i Kortedala. Jag kopierade bara från polisens hemsida. Kanske det har med att bergsjön ligger under Kortedalapolisens område?

M.V.H.
jamsson.

Hmm ja så är det nog.
Jag har blivit nedgraderad från Örgryte till Kortedala så jag vill att rätt ska va rätt.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in