Edit: Blir två inlägg då:
"Texten som du har skrivit in är för lång (13785 tecken). Var vänlig och korta ner den till maximalt 10000 tecken."
Ställe nummer två:
Mitt senaste besök var dock på ett helt annat ställe. Kom in samtidigt med en annan tjej och var osäker på om jag skulle våga. Men blev mött av en oerhört vacker tjej. En av de vackraste jag sett, typ fotomodell. Jag har sett många vackra thai, men denna tjej var något extra. Var osäker på om jag skulle få henne, ett tag verkade det som en annan skulle massera mig, men tillslut förstog jag att jag skulle få hon. Tid och rum försvann, visste inte om de gjorde något extra här, var mycket lyhört. Jag hörde samtalet tjejen hade i båset bredvid helt klart, och stället hade ett seriöst intryck.
Värmen utanför hade gjort mig svettig, så jag tog en dusch innan. Trångt, men rent och fint. Kände också att jag vill inte sumpa nått extra för att tjejen/modellen finner mig ofräsch, så det var obligatoriskt i min hjärna. Nåväl, väl tillbaka så hängde jag min blöta handduk på elementet framför mig. Var ju en bra anledning att inte behöva skyla mig och kände mig väldigt smart samtidigt som jag var lika nervös som vanligt, trodde jag skulle få hjärtsnörp när jag hörde hur hon kom in och såg mig. Hade borrat ner huvudet i kudden och undvek ögonkontakt.
Fick en ny handduk över hela mig och tänkte "shit, det blir inget". Men hon satt sig rejält särad på min rumpa, så jag kände hennes blygd trycka mot mig. Första gången jag upplevt det, och det var en grym känsla. Hon tryckte till min rygg rejält, och flyttade rätt kotor så det knakade rejält, flera gånger. Wow, ett proffs och fotomodell, var min tanke, sen frågade hon om jag vill ha mjukt eller hårt. Mjuuuukt, blev mitt svar och min ton var så inbjudande till sex man bara kan, utan att göra bort sig totalt.
Efter lite normal massage så tog hon ett tag över ryggen med naglarna, och jag kände hur kroppen ilade till av kåthet, och jag stönade lite tyst, knappt hörbart. Men hon hörde, för hon frågade direkt om jag tyckte det var skönt. "Mmmmmmm" blev mitt svar, vilket även det var så övertydligt jag bara kunde förmå. Nu började något häftigt, hon juckade sitt underliv mot min rumpa där hon satt, i synk med massagen, men ibland rätt påtagligt. Med kuken på magen, glidandes mot handduken vid varje juck, så kändes det som hon knullade mig. Hon jobbade sig ner mot ryggslutet och som av en "olycka" fick hon av det mesta av handduken med ett fniss. Proffsiga olyckor detta! Jag putade upp rumpan så mycket jag vågade och hon tog direkt i springan och hela vägen ner till pungen, så jag lyfte upp ännu mera och hon grävde då sig under och greppade runt hela kuken och drog över hela.
Det gick så snabbt att jag knappt han fatta vad som hände, och det blev en snabb vändning och en förhandling. Kom inte billigt undan den här gången, men så vacker som hon var kunde jag inte låta bli att ge hon det begärda. Fick bara ner priset med en hundring, men då skulle det vara topples och med munnen. Hon gick iväg med pengarna, som ett proffs, och där låg jag och insåg att min kuk skulle in i den vackra tjejens perfekta ansikte. När hon kom tillbaka med en kodis avtog glädjen lite, men det kunde jag inte förhandla bort. Men tänkte att det blir bra ändå. Hon svankade rejält, hade ögonkontakt samtidigt som hon slickade pungen, väldigt retsamt och den synen var värt allt.
Hon hade lite problem med att få på den, men sen fick jag se hur hon äntligen sjönk ner över den med munnen. Då var det tur att den satt på, annars hade jag kommit direkt. Efter en liten stund tog hon av sig allt utom sina shorts, som var av tjock tyg, typ denim. Hon klättrade upp på mig och satt ena brösten i min mun, där jag låg på kudden. Att jag slapp jaga det, att hon kom och "matade" mig med det, var en härlig känsla. Brösten var stora och vackra, som en dröm, som på de finaste porrstjärnorna. Väldigt mjuka dock, inget silikon, så de fyllde upp mitt ansikte när hon tryckte sig mot mig. Hon pratade samtidig med tjejen i båset bredvid och försökte låta så normal hon kunde. När hon var klar log hon åt mig och gav mig andra bröstet och gnuggade sina byxshorts mot kondomen.
Jag lät då mina händer vandra över hennes rumpa och tog rejäla tag blandat med smekningar, de verkar gilla det. Lirkade in fingrarna så jag snuddade hennes röv, tänkte att nu kommer hon protestera, men jag kunde inte tygla mig. Men hon sa inget, utan verkade bara bli kåtare. Efter en stund tog hon av sig och flyttade upp mig från liggande läge och la sig själv underst och drog trosorna av fötterna liggandes på rygg. Det hela verkade hända på en impuls av kåthet från hennes sida, så jag kände att det var fritt fram. När hon särade och jag såg hennes vackra underliv tänkte jag att jag måste bara lukta på hon. När jag närmade mig hennes kön med mitt ansikte så höjde hon upp rumpan rejält för att möta upp.
Hennes ögon var glansiga och hon såg riktigt tänd ut, så jag tänkte att det går nog för sig att smaka, så jag gjorde det. Väldigt lätt. Hon särade sin blygd med fingrarna och smekte mitt huvud, vilket var väldigt inbjudande, hon ville ju detta, så jag fortsatte. Smaken var den bästa jag varit med om. Jag mumsade säkert på henne en hel kvart. Hon blev snabbt plaskblöt, så jag kunde borra näsan runt hennes klitta medans tungan kunde komma in i henne. Det gillade hon, för då pressade hon mitt huvud mot sig. Otroligt att få vara med om det! Tog mot till mig och pullade henne med fingrarna, efter ett tag lät jag även ett finger glida rönt hennes rövhål. Bara spetsen, och jag tryckte inte, utan vändade på att hon skulle slappna av muskeln själv. Den släppte och knep om vartannat, pulserande runt mitt finger medans det sakta gled in.
Hon led av att behöva vara tyst, jag tror hon kom, men "ströp" orgasmen, så den blev halvdan. Efter det var det min tur, och jag grenslade henne för att penetrera, han bara ett par juck innan kondomen ville strula och åka av, vilket hon märkte. Då tog det roliga slut, hon sa "no sex" men lät mig ligga på henne, hon stängde benen och jag fick jucka mot hennes kön, men med en vinkel så att ja inte kunde komma in. "Nästan lika bra" sa hon, och det var det faktiskt. Hon slickade mig i örat och det var första gången för mig, gillar det enormt. Kysste hennes hals och nacke och hon njöt lika mycket som jag. Vi avslutade med ett vanligt HE, med några fingrar runt pung och röv.
Efteråt bara satt vi stilla ett tag och hade ögonkontakt och bara log och njöt en stund. Vackert. Sen blev det dusch, byte av telefonnummer och lite bus i hallen, och en hjärtlig kram i dörren. Var inte lätt att gå därifrån. Fick ett foto i mobilen när jag vandrade mot tunnelbanan.
En hotellnatt med henne hade varit guld värd, men nu är kosingarna slut igen, så jag får leva på minnet. Hade tänkt lägga allt på att få träffa michelle, en sexig strippa, men slumpen gav mig detta istället. Det andra stället hittade jag enbart för att det första var för svårt att hitta till. Vilket i eftertanke var en enorm tur. På det första stället är känslorna äkta, modellbruden gillade mig helt klart, men hon är ett proffs som jag aldrig kan få. Men känslan av att jag ändå lyckats få de till att göra så mycket mera än de tänkt från början är ganska skönt för självförtroendet, som inte varit för högt på sistone. Jag har bara varit väldigt respektfull, och tagit det hela i deras takt, så att säga.
Nya upplevelser, som jag ville dela med mig av, men inte avslöja några hintar om var man kan hitta dem, då jag lovat båda att vara tyst. Upprepar dock mitt tips att träffa samma tjej flera gånger. Redan andra gången blir det mycket mera/bättre än första, om ni är på samma våglängd. Att hoppa runt är spännande, men att vara med någon som vill det och uppskattar dig, det är fantastiskt!
Vägrar inte att svara på PM, bara just frågan var man hittar dem. Citera nu inte allt, om ni svarar i tråden. Jag har inte förskönat eller lagt till något. Det jag skrivit är det jag upplevt. Jag tycker inte man ska köra utan kodis, om det inte är oralt, men det är en helt annan tråd/avdelning och vi behöver inte diskutera vilken idiot jag är här. Nu är det din tur att dela med dig, det behövs, om än så lite!