2012-08-15, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaUrOn81
Går det att få någon som helst ledtråd på vart detta ställe kan ligga ? inga namn eller så såklart men i vilken del av sthlm?

Hade du begripit någonting om vad tråden går ut på hade du inte ens frågat.
Citera
2012-08-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gostas
Nu har jag varit runt på en hel del massagesalonger, mestadels norr och norrväst om stockholm. De allra flesta har ok massage och även div extratjänster, Nöjd har jag väl inte varit för det mesta. En del ställen tror visst att de är ensamma i stan om sin verksamhet och tar hutlöst betalt. Jag skulle aldrig betala 1000 - 1500 kr för bj , hur bra den än är, inte heller 2000 - 2500 för ett knull. De ställen som har mer acceptabel prisnivå har jag inte heller varit så nöljd med själva utförandet av extratjänsten. Jag är oftast intresserad av bj aldrig hj ( kan själv ) och ibland om allt stämmer kan jag tänka mig boom boom. Vad är det som jag inte riktigt är nöljd med då? I de allra flesta fallen ( pratar bj ) så är det utan känsla , massösen vill helst inte ta av sig några kläder och själva avsugningen skall gå så fort som möjligt ! Själv önskar jag tvärt om. att hon tar av sig kläder och håller på ett sätt som jag kan ialla fall , för en kort stund , tro att hon är intresserad och villig.

Nu har jag hittat mitt ställe !

Lokalen är ganska nära tunnelbanan, jag gillar att åka kommunalt då det känns lite mer ikognito då. Tyvärr finns det ingen låsbar dörr utan bara ett skynke. Allt var som vanligt , jag blev visad till båset och själklart tog jag av mig alla kläder. Massösen som kom in har väl så att säga ganska normalt utseende och jag skulle tro att hon är runt 30 år. Massagen var helt ok , inget speciellt men ändå ok. Efter vändnignen kom som vanligt frågan. jag sa att jag endast av intresserad av bj och jag accepterade priset. Då börjar hon att ta av sig kläderna och började suga samtidigt som jag kunde smeka hennes ...... Hon var just det som jag söker, lät tungan vandra från kukroten och upp en bra stund innan hon tog den i munnen. ( ja jag tar den lilla risken att bli avsugen utan kondom ) När hon märkte att jag var nära , gjorde hon inte som de flesta andra , dvs ta bort huvudet och runka tills man kommer , hon forsatte med att suga djupare och tog satsen i munnnen. .. Nästa gång tror jag att jag skall ta boom boom där men jag vet inte. Stamkund kommer jag att bli.

Grattis! Bra rescension!
Citera
2012-08-16, 09:58
Medlem
inzios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
nice story men har lite svårt att tro på dej men men is life
Det har varit lite dåligt med ress här nu Har alla semester eller ni trött på skriva
Som jag blivit på det
Man har sina guld korn och dom man har för sig och inte dela RIGHT BOYS

Trevlig sommar

Yes ur right its a good life
Citera
2012-08-23, 05:19
Medlem
HappyHandsomes avatar
Ta fram nått att äta/dricka, för det här blir nog ett långt inlägg!

Ställe nummer ett:

Lägger mig ner och placerar handuken så att den mer eller mindre bara ligger på ryggslutet. Tänkte strunta i det helt, men damen som visade mig rummet var lite auktoritär och jag var på okänt territorium.
Men nu täckte den 35% av rumpan åtminstone. Försökte slappna av, mitt hjärta bankade hårt, det var längesen sist jag haft råd med detta och jag målade upp katastrof-scenarion medan jag väntade.

Det var riktigt varmt. Värmefläkten var på fullt blås, så jag drog ner den ett snäpp. Rummet hade ingen dörr, men det hängde tunga tyger alternativt de här tunna dörrarna som veckar sig. Fick rummet längst in. Det kändes tryggt. Stället var fint inrett, med thaiprylar överallt och de har en trevlig dusch-kabin.

Smått uttorkad bad jag om vatten när hon kom in. Hon frågade om det var första gången och det var det ju, iallafall här...

Nervositeten rann ur mig när hon sakta började ta ryggen, ganska rikligt med olja. Tycker det är helt ok när de har dusch. Efter en stund särar hon på mina ben lite och sätter sig så hon får ena knäet mellan skinkorna och jag ryser lite av välbehag, precis lagom tryck och hon verkar veta att det är skönt för strax efter frågar hon om jag vill ha massage där med ett fniss. Blir lite överrumplad, så jag skrattar bara lite kort och får ur mig ett "Mmm..."

Då var den spänningen slut, tänkte jag, men samtidigt fanns det inga katastrof-scenarion kvar, utan bara en växande lust. Hon fortsatte dock sin rutin ett tag med rygg och armar, sen hoppade hon över rumpan helt och tog fötterna. Hade svårt att njuta av massagen vid det här laget och ville nu ha mera, så när hon kom högre upp så lyfte jag upp rumpan lite. Den fick sig en genomgång och hon tog det sköna "södergreppet" om roten och jag blev stenhård. Efter det blev det rygg igen och hon fortsatte sin rutin om vartannat, men rumpan fick sig en vända varje gång hon gick förbi.

Lät mina händer lägga sig mot hennes lår vid varje tillfälle, och fick inga protester. En liten tjej detta, den minsta jag delat madrass med. Hon var mjuk och luktade gott och trots att hon var över 30 tänkte jag att det här blir som att sätta på en riktigt ung tjej.

Efter jag var helt sönderteasad var det dags för vändning. Fingrar som vek sig och bändes upp fick hon att inse att det måste jobbas lite för slanten, så hon erbjöd att ta av sig för en röding efter att hon förklarat att hon inte gör boom-boom, vilket jag frågade efter. Det var totalförbjudet och ett strängt "nono". Stämningen var dock sådan att jag kände att hon gillade mig, så jag tackade ja till det, med förhoppningen att det skulle leda vidare.

Brösten var små, men vilka enorma bröstvårtor. Har sett det på två thaitjejer totalt, och aldrig på någon annan. Om en standardvårta erigerar sig en cm är det bra, men här snackade vi två cm, vilket fick mig att säga "wow". Hon verkade skämmas först, men efter komplimangen fick hon nytt mod, slutade runka mig och grenslade mig. Hon gned sig mot mitt stånd och var redigt våt. Långa tag och hon gnydde ganska högt, med tanke på hur lyhört det är.

Jag böjde mig upp mot henne, för jag var bara tvungen att ha de där bröstvårtorna i min mun. Hon fick flera komplimanger, de var fantastiska! Ställningen gjorde att jag kom lite väl nära hennes ingång, vilket hon märkte och lutade sig upp igen. Jag greppade hennes rumpa och tog djupa tag över den, vilket var en helt underbar känsla, en liten läckerbit, men ändå så mjuk. Hon njöt ännu mera och tog plötsligt en paus och frågade om jag kunde betala mera för boom-boom. Tyvärr så kunde jag inte ge mera än en hundring extra, förklarade att jag inte har så gott ställt. Hon ville ha en tusing, men vad gör man?

Hon fortsatte att gnida sitt kön över mitt och det verkade som om hon verkligen ville iallafall, för hon drog sin ingång allt närmare min spets, så jag tog ett nytt grepp om hennes rumpa och böjde mig upp mot hennes bröst igen, och när jag fått det högra i munnen, så sa hon bara "ok" och lät toppen leta sig in. Efter som hon verkade vara väldigt bestämd med att aldrig göra så med andra, så var jag relativt trygg utan skydd. I det läget borde jag ju gjort annorlunda, men jag var snurrig av kåthet och lilla hjärnan beslutade att det var värt risken. Hon verkade också göra det med tveksamhet, hade hon haft kondom där hade hon med säkerhet plockat fram en.

Det var som en tyst överenskommelse att vi kör ändå. Långsamt tyckte hon in hela, hennes mun var öppen och hela hon var sex. Allt försvann, vi blev ett och njutningen var total. Hon red snabbare och jag hade mina händer överallt runt hennes rumpa och underliv och hon började skaka och krampa runt mig blev det för skönt, kunde inte hålla emot, så jag började komma inne i henne. Hon märkte det och tryckte ner sig helt och började rotera höften samtidigt. Kan säga att det var det grymmaste jag varit med om. Vi kom nästan samtidigt. Hon satt kvar på mig en stund och pratade lite. Ville inte dra mig ur och det ville inte hon heller.

Efter ett tag började hon bli nervös och jag fick lova att inte berätta för någon. Nu gör jag ju det ändå, men jag kommer inte svara på PM, så ingen kommer komma dit och begära samma behandling i vilket fall. Vid återbesöket några veckor senare, nu nyligen, så fick jag avsugning, prostatamassage och knullade henne i flera ställningar och hon var jätteglad att se mig, fick både kramar och kyssar och det var ingen förhandling om pengar alls. Fick till och med komma medan hon sög. Komplett nirvana. Självklart måste jag ha henne för mig själv, men nu har ni i alla fall fått en recension.
Citera
2012-08-23, 05:20
Medlem
HappyHandsomes avatar
Edit: Blir två inlägg då:
"Texten som du har skrivit in är för lång (13785 tecken). Var vänlig och korta ner den till maximalt 10000 tecken."

Ställe nummer två:

Mitt senaste besök var dock på ett helt annat ställe. Kom in samtidigt med en annan tjej och var osäker på om jag skulle våga. Men blev mött av en oerhört vacker tjej. En av de vackraste jag sett, typ fotomodell. Jag har sett många vackra thai, men denna tjej var något extra. Var osäker på om jag skulle få henne, ett tag verkade det som en annan skulle massera mig, men tillslut förstog jag att jag skulle få hon. Tid och rum försvann, visste inte om de gjorde något extra här, var mycket lyhört. Jag hörde samtalet tjejen hade i båset bredvid helt klart, och stället hade ett seriöst intryck.

Värmen utanför hade gjort mig svettig, så jag tog en dusch innan. Trångt, men rent och fint. Kände också att jag vill inte sumpa nått extra för att tjejen/modellen finner mig ofräsch, så det var obligatoriskt i min hjärna. Nåväl, väl tillbaka så hängde jag min blöta handduk på elementet framför mig. Var ju en bra anledning att inte behöva skyla mig och kände mig väldigt smart samtidigt som jag var lika nervös som vanligt, trodde jag skulle få hjärtsnörp när jag hörde hur hon kom in och såg mig. Hade borrat ner huvudet i kudden och undvek ögonkontakt.

Fick en ny handduk över hela mig och tänkte "shit, det blir inget". Men hon satt sig rejält särad på min rumpa, så jag kände hennes blygd trycka mot mig. Första gången jag upplevt det, och det var en grym känsla. Hon tryckte till min rygg rejält, och flyttade rätt kotor så det knakade rejält, flera gånger. Wow, ett proffs och fotomodell, var min tanke, sen frågade hon om jag vill ha mjukt eller hårt. Mjuuuukt, blev mitt svar och min ton var så inbjudande till sex man bara kan, utan att göra bort sig totalt.

Efter lite normal massage så tog hon ett tag över ryggen med naglarna, och jag kände hur kroppen ilade till av kåthet, och jag stönade lite tyst, knappt hörbart. Men hon hörde, för hon frågade direkt om jag tyckte det var skönt. "Mmmmmmm" blev mitt svar, vilket även det var så övertydligt jag bara kunde förmå. Nu började något häftigt, hon juckade sitt underliv mot min rumpa där hon satt, i synk med massagen, men ibland rätt påtagligt. Med kuken på magen, glidandes mot handduken vid varje juck, så kändes det som hon knullade mig. Hon jobbade sig ner mot ryggslutet och som av en "olycka" fick hon av det mesta av handduken med ett fniss. Proffsiga olyckor detta! Jag putade upp rumpan så mycket jag vågade och hon tog direkt i springan och hela vägen ner till pungen, så jag lyfte upp ännu mera och hon grävde då sig under och greppade runt hela kuken och drog över hela.

Det gick så snabbt att jag knappt han fatta vad som hände, och det blev en snabb vändning och en förhandling. Kom inte billigt undan den här gången, men så vacker som hon var kunde jag inte låta bli att ge hon det begärda. Fick bara ner priset med en hundring, men då skulle det vara topples och med munnen. Hon gick iväg med pengarna, som ett proffs, och där låg jag och insåg att min kuk skulle in i den vackra tjejens perfekta ansikte. När hon kom tillbaka med en kodis avtog glädjen lite, men det kunde jag inte förhandla bort. Men tänkte att det blir bra ändå. Hon svankade rejält, hade ögonkontakt samtidigt som hon slickade pungen, väldigt retsamt och den synen var värt allt.

Hon hade lite problem med att få på den, men sen fick jag se hur hon äntligen sjönk ner över den med munnen. Då var det tur att den satt på, annars hade jag kommit direkt. Efter en liten stund tog hon av sig allt utom sina shorts, som var av tjock tyg, typ denim. Hon klättrade upp på mig och satt ena brösten i min mun, där jag låg på kudden. Att jag slapp jaga det, att hon kom och "matade" mig med det, var en härlig känsla. Brösten var stora och vackra, som en dröm, som på de finaste porrstjärnorna. Väldigt mjuka dock, inget silikon, så de fyllde upp mitt ansikte när hon tryckte sig mot mig. Hon pratade samtidig med tjejen i båset bredvid och försökte låta så normal hon kunde. När hon var klar log hon åt mig och gav mig andra bröstet och gnuggade sina byxshorts mot kondomen.

Jag lät då mina händer vandra över hennes rumpa och tog rejäla tag blandat med smekningar, de verkar gilla det. Lirkade in fingrarna så jag snuddade hennes röv, tänkte att nu kommer hon protestera, men jag kunde inte tygla mig. Men hon sa inget, utan verkade bara bli kåtare. Efter en stund tog hon av sig och flyttade upp mig från liggande läge och la sig själv underst och drog trosorna av fötterna liggandes på rygg. Det hela verkade hända på en impuls av kåthet från hennes sida, så jag kände att det var fritt fram. När hon särade och jag såg hennes vackra underliv tänkte jag att jag måste bara lukta på hon. När jag närmade mig hennes kön med mitt ansikte så höjde hon upp rumpan rejält för att möta upp.

Hennes ögon var glansiga och hon såg riktigt tänd ut, så jag tänkte att det går nog för sig att smaka, så jag gjorde det. Väldigt lätt. Hon särade sin blygd med fingrarna och smekte mitt huvud, vilket var väldigt inbjudande, hon ville ju detta, så jag fortsatte. Smaken var den bästa jag varit med om. Jag mumsade säkert på henne en hel kvart. Hon blev snabbt plaskblöt, så jag kunde borra näsan runt hennes klitta medans tungan kunde komma in i henne. Det gillade hon, för då pressade hon mitt huvud mot sig. Otroligt att få vara med om det! Tog mot till mig och pullade henne med fingrarna, efter ett tag lät jag även ett finger glida rönt hennes rövhål. Bara spetsen, och jag tryckte inte, utan vändade på att hon skulle slappna av muskeln själv. Den släppte och knep om vartannat, pulserande runt mitt finger medans det sakta gled in.

Hon led av att behöva vara tyst, jag tror hon kom, men "ströp" orgasmen, så den blev halvdan. Efter det var det min tur, och jag grenslade henne för att penetrera, han bara ett par juck innan kondomen ville strula och åka av, vilket hon märkte. Då tog det roliga slut, hon sa "no sex" men lät mig ligga på henne, hon stängde benen och jag fick jucka mot hennes kön, men med en vinkel så att ja inte kunde komma in. "Nästan lika bra" sa hon, och det var det faktiskt. Hon slickade mig i örat och det var första gången för mig, gillar det enormt. Kysste hennes hals och nacke och hon njöt lika mycket som jag. Vi avslutade med ett vanligt HE, med några fingrar runt pung och röv.

Efteråt bara satt vi stilla ett tag och hade ögonkontakt och bara log och njöt en stund. Vackert. Sen blev det dusch, byte av telefonnummer och lite bus i hallen, och en hjärtlig kram i dörren. Var inte lätt att gå därifrån. Fick ett foto i mobilen när jag vandrade mot tunnelbanan.

En hotellnatt med henne hade varit guld värd, men nu är kosingarna slut igen, så jag får leva på minnet. Hade tänkt lägga allt på att få träffa michelle, en sexig strippa, men slumpen gav mig detta istället. Det andra stället hittade jag enbart för att det första var för svårt att hitta till. Vilket i eftertanke var en enorm tur. På det första stället är känslorna äkta, modellbruden gillade mig helt klart, men hon är ett proffs som jag aldrig kan få. Men känslan av att jag ändå lyckats få de till att göra så mycket mera än de tänkt från början är ganska skönt för självförtroendet, som inte varit för högt på sistone. Jag har bara varit väldigt respektfull, och tagit det hela i deras takt, så att säga.

Nya upplevelser, som jag ville dela med mig av, men inte avslöja några hintar om var man kan hitta dem, då jag lovat båda att vara tyst. Upprepar dock mitt tips att träffa samma tjej flera gånger. Redan andra gången blir det mycket mera/bättre än första, om ni är på samma våglängd. Att hoppa runt är spännande, men att vara med någon som vill det och uppskattar dig, det är fantastiskt!

Vägrar inte att svara på PM, bara just frågan var man hittar dem. Citera nu inte allt, om ni svarar i tråden. Jag har inte förskönat eller lagt till något. Det jag skrivit är det jag upplevt. Jag tycker inte man ska köra utan kodis, om det inte är oralt, men det är en helt annan tråd/avdelning och vi behöver inte diskutera vilken idiot jag är här. Nu är det din tur att dela med dig, det behövs, om än så lite!
Citera
2012-08-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
Edit: Blir två inlägg då:
"Texten som du har skrivit in är för lång (13785 tecken). Var vänlig och korta ner den till maximalt 10000 tecken."

!

Tack för bra och trevlig läsning. Gratulerar. Även om jag inte vill vara elak men jag tror inte att du är unik som fick till det med den första tjejen. Var alltid försiktig och använda gummi. Jag har också varit med om känslan att man är den enda. Nu har jag aldrig gått hela eller ens någon del av vägen på en salong utöver massagen så att säga. Men varit utsatt för flirtar och komplimanger och hyschande fingrar etc och även fått höra att jag är deras favoriter och de längtar efter mig.

Men som sagt tack för att du delar med dig på ett trevligt och bra vis
Citera
2012-08-24, 00:43
Medlem
Var på ett ställe norr om stan. En tjej i, tja, i någon sorts negligé, hehe, låg och vilade i själva massagerummet. Hade rätt stora bröst och var söt så jag sa att jag ville bli masserad av henne. Kändes väl som rätt stor chans för något mer. Och mycket riktigt började hon med rumpan och kom åt lite mer, och snart undrade hon hur mycket jag ville göra och betala. Jag sa att jag hade 500 extra. Hon sa att jag fick knulla för 1000. Jag sa att ja då får det vara för jag har bara 500. Så lät hon mig smeka lite på brösten och rumpan, och efter ett tag frågade hon igen vad jag ville göra. Jag sa att nja, runka kan jag göra själv så om du inte tar av dig naken så får du inget extra. Efter ett tag gick hon med på att massera mig naken för 500 extra. Jag smekte henne på brösten och mellan benen och vi låg och hånglade, nakna. Och så sa hon att "nästa gången får du lova att ta med dig 1000 kronor"; och jag sa "åh ja..."

Så börjar hon rota i sin handväska och jag fattar inte vad det är hon sysslar med. Så tar hon fram en kondom och lägger på min bröstkorg. Jag låtsas inte om det direkt utan fortsätter att smeka hennes kropp. Känner att hon är våt, och jag frågar efter ett tag vad hon har tänkt sig med kondomen, och hon säger att jag får knulla henne. Jag säger: "men jag har ju inte 1000 kr", tänker att det föreligger nån sorts missförstånd, men hon säger att det är ok: "ge mig dricks nästa gång".

Så ja.. jag knullar henne ett tag, och sen tar jag en paus och då säger hon att jag kan ta av kondomen så hon kan runka mig. Jaha, tänker jag, att då var det väl slut... men när hon runkat mig ett tag så letar hon fram en ny kondom, och jag knullar henne igen, och sedan kommer jag i henne - eller i kondomen om man nu ska vara korrekt.

Och det roliga är att då börjar jag klä på mig, men hon säger: "Vll du inte ha massage", så hon masserar mig i ungefär 20 minuter, så det går över den timme som jag har betalt för...

Det kallar jag bra service, men en fråga som man kan ställa sig är om detta verkligen kan rubriceras som prostitution: jag ber henne massera mig naken, jag säger att jag kan göra HE själv. Jag har ju faktiskt formellt sett inte betalat för någon sexuell tjänst.
Citera
2012-08-24, 08:45
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kooola
Var på ett ställe norr om stan. En tjej i, tja, i någon sorts negligé, hehe, låg och vilade i själva massagerummet. Hade rätt stora bröst och var söt så jag sa att jag ville bli masserad av henne. Kändes väl som rätt stor chans för något mer. Och mycket riktigt började hon med rumpan och kom åt lite mer, och snart undrade hon hur mycket jag ville göra och betala. Jag sa att jag hade 500 extra. Hon sa att jag fick knulla för 1000. Jag sa att ja då får det vara för jag har bara 500. Så lät hon mig smeka lite på brösten och rumpan, och efter ett tag frågade hon igen vad jag ville göra. Jag sa att nja, runka kan jag göra själv så om du inte tar av dig naken så får du inget extra. Efter ett tag gick hon med på att massera mig naken för 500 extra. Jag smekte henne på brösten och mellan benen och vi låg och hånglade, nakna. Och så sa hon att "nästa gången får du lova att ta med dig 1000 kronor"; och jag sa "åh ja..."

Så börjar hon rota i sin handväska och jag fattar inte vad det är hon sysslar med. Så tar hon fram en kondom och lägger på min bröstkorg. Jag låtsas inte om det direkt utan fortsätter att smeka hennes kropp. Känner att hon är våt, och jag frågar efter ett tag vad hon har tänkt sig med kondomen, och hon säger att jag får knulla henne. Jag säger: "men jag har ju inte 1000 kr", tänker att det föreligger nån sorts missförstånd, men hon säger att det är ok: "ge mig dricks nästa gång".

Så ja.. jag knullar henne ett tag, och sen tar jag en paus och då säger hon att jag kan ta av kondomen så hon kan runka mig. Jaha, tänker jag, att då var det väl slut... men när hon runkat mig ett tag så letar hon fram en ny kondom, och jag knullar henne igen, och sedan kommer jag i henne - eller i kondomen om man nu ska vara korrekt.

Och det roliga är att då börjar jag klä på mig, men hon säger: "Vll du inte ha massage", så hon masserar mig i ungefär 20 minuter, så det går över den timme som jag har betalt för...

Det kallar jag bra service, men en fråga som man kan ställa sig är om detta verkligen kan rubriceras som prostitution: jag ber henne massera mig naken, jag säger att jag kan göra HE själv. Jag har ju faktiskt formellt sett inte betalat för någon sexuell tjänst.

Beatrice Ask, Gudrun Schyman och Sanna Lundell begs to differ din äckliga mansgris

Du är en smutsig sexköpare och borde få brevlådan full med gredelina kuvert
Citera
2012-08-26, 19:33
Medlem
KungensFrillas avatar
När man går till salonger i mindre städer, upplever man ofta massösernas rädsla för att få frågor om HE. Många brukar också göra det klart för en, att det handlar om ren massage och inget annat och berättar ofta om karlar som ringer och frågar direkt på telefon om sexuella tjänster. Stackars små damer.

Fred em, ganska sent: Jag behövde snabbt få hjälp med min rygg och fick napp i en mindre grannkommun. Salongen var ett ombyggt garage med dusch och allt i anslutning till familjens villa. Allt var fräscht och fint. En liten nätt sak i modern klippning öppnade. Hon kan inte ha vägt över 50 kg och har nog varit en riktig skönhet en gång i tiden, men hullet hade nu börjat bli lite slappt.

Hon skämtade och skrattade mycket och var riktigt tuff med mycket armbåge i mina stela muskler. "Hihihi, du kommer nog aldrig tillbaka hit mer!", när jag låg och kved under den hårda behandlingen. "Jodå", försäkrade jag. "Det är skönt!"

Men det var så länge jag låg på mage och inte såg någonting. I sido- och ryggläge sa hon inte mycket och hon var hela tiden noga med att vända huvud och blick åt ett annat håll. Det var en märklig upplevelse, men jag tolkade det som att hon på alla sätt ville undvika att väcka några tankar om sex hos mig.

Hon var nog dessutom helt rätt ute i sitt betéende. Hon var trots sin ålder attraktiv och särsklit i början av behandlingen - när hon masserade benen och jag kände hennes ben emot mina - blev jag jag lite småkåt, men lyckades bemästra tankarna och kyla ner mig. Hon har nog råkat ut för ett antal situationer i sin karriär.

Ledsen, men ni fick ingen historia att runka till av mig . Budskapet är väl ganska glasklart: Ge fan i att bete er som vildsvin mot thaitjejerna! Alla förfrågningar om HE skall komma från massösen, inte från oss klienter! Får ni inget förslag så var glada för massagen ni just fått och gå hem och runka istället!
Citera
2012-08-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
När man går till salonger i mindre städer, upplever man ofta massösernas rädsla för att få frågor om HE. Många brukar också göra det klart för en, att det handlar om ren massage och inget annat och berättar ofta om karlar som ringer och frågar direkt på telefon om sexuella tjänster. Stackars små damer.
Ledsen, men ni fick ingen historia att runka till av mig . Budskapet är väl ganska glasklart: Ge fan i att bete er som vildsvin mot thaitjejerna! Alla förfrågningar om HE skall komma från massösen, inte från oss klienter! Får ni inget förslag så var glada för massagen ni just fått och gå hem och runka istället!

Tycker du har rätt i att man inte ska fråga men vissa kåtar ju upp en som faan.
Var till för mig ett nytt ställe i en småstad för några veckor sedan. Beställde förstås oljemassage och det började bra hon kunde verkligen massera, efter vändningen så började hon massera insida lår och kom emot pungen vid VARJE "drag" blev förstås hård.
Hon var mycket noggrann vid ljumsken så jag låg och väntade på frågan men det kom ingen så jag frågade om extra varpå hon svarade: Det är förbjudet jag får inte göra det. hon blev inte sur tyckte nästan hon blev lite glad att jag tyckte om behandlingen.
När hon masserade magen la hon handduken på halva kuken så ollonet stack ut hade stånd fortfarande. Det hände inget mer men ibland "måste" man ju fråga om man ska få något extra.
Gjorde jag fel?
Citera
2012-08-27, 02:30
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Tycker du har rätt i att man inte ska fråga men vissa kåtar ju upp en som faan.
Var till för mig ett nytt ställe i en småstad för några veckor sedan. Beställde förstås oljemassage och det började bra hon kunde verkligen massera, efter vändningen så började hon massera insida lår och kom emot pungen vid VARJE "drag" blev förstås hård.
Hon var mycket noggrann vid ljumsken så jag låg och väntade på frågan men det kom ingen så jag frågade om extra varpå hon svarade: Det är förbjudet jag får inte göra det. hon blev inte sur tyckte nästan hon blev lite glad att jag tyckte om behandlingen.
När hon masserade magen la hon handduken på halva kuken så ollonet stack ut hade stånd fortfarande. Det hände inget mer men ibland "måste" man ju fråga om man ska få något extra.
Gjorde jag fel?

Går massagen så långt och så nära, så får hon nog nästan skylla sig själv tycker jag. Jag tycker dessutom att det låter som att det skulle kunna bli ett HE vid framtida besök. "Jag får inte. Det är förbjudet." Det betyder ju inte i första hand att det är henne det kommer an på .

Min erfarenhet av massöser som är mer eller mindre rädda för såna situationer, är att det aldrig blir nån ingående massage av ljumskar och definitivt inte några upprepade touchar av pungen. De områdena brukar hasplas över ganska fort. De gånger jag ändå fått stånd har kuken försiktigt packats in i handduken.

Men man måste också komma ihåg att det är individer det handlar om. Ingen är den andra exakt lik. Det är inte snälla gossar som dig jag vill åt. Dessa thaimassage-trådar läses av betydligt fler än de få som skriver i dem.
Citera
2012-08-27, 14:32
Medlem
Halloj, var på ett ställe söder om söder idag. Har tidigare varit på 2 andra i området och där blivit erbjuden både hj's o bj's på det ena, varenda gång jag varit där (kostat mellan 200:- - 500:-), på det andra ville jag inte ens ha det . Nåväl, kände för att testa ett nytt ställe idag o valde det närmaste, inga problem alls. Kalas massage, seriöst och riktigt avkopplande och bra, när det va dax att "flippa sida" så att säga så hade jag ngn form av halv stånd som tjejen direkt plockade upp, efter ca 5 sekunders förhandlande så fick jag ett kalas bra hj för 300:-, det roligaste med detta var att typ precis när jag var på väg att komma så kommer en tjej till in i rummet, oups tänkte jag, men hon bara flinade o sa ngt på thai sen gick hon, o jag kom . Ville gärna hitta ett b2b, skulle vara nice, upplevde det inte som om att det fanns på denna tjejs meny, kanske ska fråga nästa gång....tjejjerna var lite mulliga runt 30-35 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in