2020-09-05, 07:21
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Vanligt är det nog inte men det har hänt mig ett par gånger, på olika ställen, vid vändning att tjejen tagit av sig. En gång allt och en annan gång hade byxor och trosor åkt av. Det hade varit kul om jag varit där enbart för massage...

Ni går till fel ställen, inga problem att få både rätt behandling och rätt pris.
Citera
2020-09-05, 17:25
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ni går till fel ställen, inga problem att få både rätt behandling och rätt pris.

Har inga problem att få rätt behandling till bra pris. Det blir ju kanske lägre priser om man är så tjenis med personalen som thaiman är...
Citera
2020-09-05, 18:02
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Har inga problem att få rätt behandling till bra pris. Det blir ju kanske lägre priser om man är så tjenis med personalen som thaiman är...

Man måste bara betänka att Thaiman på Flashback är Sweman eller annat på salongerna..

En riktig thaiman får inte sådan behandling på salongerna
Citera
2020-09-05, 23:38
Medlem
Besöker en salong söder om söder i Stockholm. Mitt första besök där under det namnet på fönstret men möts av ett stort leende och en anklagande ton om att hon inte fått massera mig på över ett år. Hon kommer ihåg mitt massagenamn men jag minns inte hennes.

Får en helt ok massage och ingen fråga alls om jag vill ha extra eller inte. När det är dags för vändning så klappar hon till på min bak, och medan jag vänder på mig, så börjar hon klä av sig.

Sexet är väl sisådär och jag minns varför jag inte sökt upp henne på ett tag. Inte blir det bättre när kollegan kommer och säger att hennes son är där. Känns konstigt att ligga och knulla mamman medans han sitter några meter bort. Sprutar och lovar mig själv att det ska dröja lika länge innan vi träffas igen.
Citera
2020-09-06, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Besöker en salong söder om söder i Stockholm. Mitt första besök där under det namnet på fönstret men möts av ett stort leende och en anklagande ton om att hon inte fått massera mig på över ett år. Hon kommer ihåg mitt massagenamn men jag minns inte hennes.

Får en helt ok massage och ingen fråga alls om jag vill ha extra eller inte. När det är dags för vändning så klappar hon till på min bak, och medan jag vänder på mig, så börjar hon klä av sig.

Sexet är väl sisådär och jag minns varför jag inte sökt upp henne på ett tag. Inte blir det bättre när kollegan kommer och säger att hennes son är där. Känns konstigt att ligga och knulla mamman medans han sitter några meter bort. Sprutar och lovar mig själv att det ska dröja lika länge innan vi träffas igen.

Ha ha. Strongt gjort att komma till avslut i det läget. Jag skulle ha skrynklat ihop.
För många år sedan fanns det ett illaluktande kyffe precis bredvid snuthäcken på Kungsholmen. Från början var det två gamla kärringar som körde men eftersom dom var några av få i stan som knullade hade dom bra med besök ändå.
Under några år jobbade ena kärringen med sin dotter. Tror hon började massera kåta faranger långt innan 18 Morsan var på och ville köra extra även fast dottern satt precis bakom ett draperi i den lilla lokalen. Rent äckligt i mitt tycke men jag antar att vissa inte brydde sig eftersom verksamheten fortsatte snurra.
Citera
2020-09-07, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Ha ha. Strongt gjort att komma till avslut i det läget. Jag skulle ha skrynklat ihop.
För många år sedan fanns det ett illaluktande kyffe precis bredvid snuthäcken på Kungsholmen. Från början var det två gamla kärringar som körde men eftersom dom var några av få i stan som knullade hade dom bra med besök ändå.
Under några år jobbade ena kärringen med sin dotter. Tror hon började massera kåta faranger långt innan 18 Morsan var på och ville köra extra även fast dottern satt precis bakom ett draperi i den lilla lokalen. Rent äckligt i mitt tycke men jag antar att vissa inte brydde sig eftersom verksamheten fortsatte snurra.

Om jag inte har fattat det fel så tror jag att mor & dotter driver varsin salong i en stad norr om våran huvudstad. Nu var det ett par år sedan. Den ena salongen låg i centrum och den andra i typ ett industriområde.
När jag var på besök ville hon gärna ge extra dock avstod jag för sonen och ett barn fanns i salongen.
Citera
2020-09-08, 07:13
Medlem
Hade ont i kroppen efter lite träning, och efter ett längre uppehåll tänkte jag att det var dags att få sig lite behandling, och varför inte lite extra som grädde på moset.
Gick till en av de ställen jag gått till några gånger förr, i city, det har bytt namn och jag kände inte igen den typ 40-45 åriga damen som öppnade.
Jag går in och försöker stänga dörren bakom mig men får ett ”Ursäkta jag ska också in”
In kliver en svensk tjej i 35 års åldern. Hon blir anvisad att sitta ner medan jag står i kassan.
Lite förvirrad betalar jag för en timmes massage.

Blir anvisad ett rum och tar av mig näck, lägger den i norrläge tillsvidare. Hör det finns en kund i båset bredvid som pratar med en massös.
Sedan kommer hon som släppte in mig in och massagen börjar, dock störs jag en del av att dom pratar några minuter med varandra på thai.
Ligger där och njuter av en ganska hårdhänt massage, men börjar känna mig obekväm i salongen, tanken faller på att det kanske var ”fröken blå” som kom in efter mig, har faktiskt aldrig sett en svensk dam på en thaimassage tidigare så kändes märkligt från första början.

Massage av ben och rygg fortskrider, och är en av dom bästa massager jag fått i Sverige, jag bestämmer mig även att eftersom mina varningsklockor ringer konstant, att inget extra kommer tas även när/om det erbjuds. När min bak masseras känner jag ett finger dras i skåran och ner mot min pung, detta sker 4-5 gånger men inte mer och det räcker inte för att jag ska tända till (dessbättre).

Vändningen kommer med en fråga om allt är bra, jag svarar ”mycket bra tack”. Massagen av min framsida fortlöper även den med mycket skön massage, men för första gången någonsin inte en antydan till närmanden mot lilleman, trots att stora delar av massagen sker utan handduk.
Jag ombeds sätta mig upp och får även en massage av huvudet och lite mer skönt knådande av axlar.
Sedan är massagen slut och jag erbjuds vatten och dusch men tackar nej till båda. Ser på klockan att 70 minuter gått sedan jag la mig på madrassen.

All in all mycket nöjd med mitt besök, var som sagt kanske den bästa thaimassage jag fått i Sverige. Dessutom känns det som jag kanske dodgade den kula som var avsedd för mig, såg inte till damen som kom in efter mig och hörde henne heller inte gå in i ett rum. Visst jag kanske ser spöken men det kändes verkligen bäst att det inte blev något extra denna gång.

Hoppas dock det blir aktuellt med ny knådning snart och då gärna med hela menyn :-)

/T
Citera
2020-09-10, 21:21
Medlem
En tjej på salong i city som lämnade för att åka tillbaka till Thailand innan nyår, sen kom Corona och jag trodde aldrig hon skulle komma tillbaka. Men så i veckan fick jag höra att hon var tillbaka. Då varit en av de bästa, snyggaste och trevligaste tjejerna kunde jag inte vänta länge utan bokade tidigt nästa dag.

Mycket riktigt, på plats i salongen väntade hon på mig tillsammans med flera andra vackra tjejer. Följde med henne ner för trappan till rummen på våningen nedanför.
Hon hade en kort sexig klänning som slutade strax under rumpan och hennes förbättrade bröst hade svårt att hålla sig kvar i klänningen. En härlig syn helt enkelt. Tog en dusch och väl tillbaka i rummet lade jag mig ner i mässingen. Då det var ganska kallt tog hon en ny handduk och la över mig innan hon påbörjade massagen. Hon är duktig på att massera. Runt rumpan och benen blev massagen dock härligt sensuell med mycket smek runt paketet.

Vid vändning fick vi mycket ögonkontakt och hon frågade om jag ville ha samma som senast, hon mindes uppenbarligen. Frågade om hon kom ihåg mitt problem (att jag kommer för snabbt) och det gjorde hon men hon tyckte att det kan vi nog lösa på de 30 min som var kvar. Hon tog av sig och påbörjade sedan en härlig btb med massage av staven. Dröjde inte länge innan jag sprutade. Hon fortsatte naken att massera mig efter att hon torkat av mig. Massagen fokuserade fortsatt rätt mycket på kuken och det dröjde inte särskilt länge innan den började styvna. Inte blev det bättre av att hon började suga utan kondom så där härligt som hon kan.

Sedan åkte kondomen på och hon styrde in den sittandes på mig. En ridtur med henne ovanpå påbörjades, en stund senare placerade jag henne på alla fyra för att kliva på, hon ka sig även på mage och tog emot det jag hade att erbjuda.
Började känna trötthet och drog av kondomen. Hon la sig på rygg med tuttarna i vädret och lät min stolthet glida fram och tillbaka mellan dem. Ömsom tog hon den i munnen ömsom masserade hon den. Jag kände att det var lite trögt så jag tog över handarbetet och samtidigt som hon masserade mitt brunöga och tryckte fingret emot så kunde jag inte hålla mig längre utan tömde mig över brösten.

Den service man får hos henne är väldigt ovanlig , måste nog tillbaka även fast salong känns lite smutsigt för mig.
Citera
2020-09-11, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas
En tjej på salong i city som lämnade för att åka tillbaka till Thailand innan nyår, sen kom Corona och jag trodde aldrig hon skulle komma tillbaka. Men så i veckan fick jag höra att hon var tillbaka. Då varit en av de bästa, snyggaste och trevligaste tjejerna kunde jag inte vänta länge utan bokade tidigt nästa dag.

Mycket riktigt, på plats i salongen väntade hon på mig tillsammans med flera andra vackra tjejer. Följde med henne ner för trappan till rummen på våningen nedanför.
Hon hade en kort sexig klänning som slutade strax under rumpan och hennes förbättrade bröst hade svårt att hålla sig kvar i klänningen. En härlig syn helt enkelt. Tog en dusch och väl tillbaka i rummet lade jag mig ner i mässingen. Då det var ganska kallt tog hon en ny handduk och la över mig innan hon påbörjade massagen. Hon är duktig på att massera. Runt rumpan och benen blev massagen dock härligt sensuell med mycket smek runt paketet.

Vid vändning fick vi mycket ögonkontakt och hon frågade om jag ville ha samma som senast, hon mindes uppenbarligen. Frågade om hon kom ihåg mitt problem (att jag kommer för snabbt) och det gjorde hon men hon tyckte att det kan vi nog lösa på de 30 min som var kvar. Hon tog av sig och påbörjade sedan en härlig btb med massage av staven. Dröjde inte länge innan jag sprutade. Hon fortsatte naken att massera mig efter att hon torkat av mig. Massagen fokuserade fortsatt rätt mycket på kuken och det dröjde inte särskilt länge innan den började styvna. Inte blev det bättre av att hon började suga utan kondom så där härligt som hon kan.

Sedan åkte kondomen på och hon styrde in den sittandes på mig. En ridtur med henne ovanpå påbörjades, en stund senare placerade jag henne på alla fyra för att kliva på, hon ka sig även på mage och tog emot det jag hade att erbjuda.
Började känna trötthet och drog av kondomen. Hon la sig på rygg med tuttarna i vädret och lät min stolthet glida fram och tillbaka mellan dem. Ömsom tog hon den i munnen ömsom masserade hon den. Jag kände att det var lite trögt så jag tog över handarbetet och samtidigt som hon masserade mitt brunöga och tryckte fingret emot så kunde jag inte hålla mig längre utan tömde mig över brösten.

Den service man får hos henne är väldigt ovanlig , måste nog tillbaka även fast salong känns lite smutsigt för mig.

Är det Stockholm vi läser om här eller?
Citera
2020-09-12, 17:01
Medlem
MrMarios avatar
Gick till samma salong i Stockholm igår
Annan massös denna gång, lite yngre, kanske 26-29 år. Förra såg inte dålig ut alls, men helt klart mer attraktiv tjej denna gång med slät fin hy i ljusare nyans, såg inte lika utpräglat "thai" ut.
Britsarna är fortfarande utan hål för ansiktet, så är obekväma att ligga på mage på under mer än en halvtimmes ryggmassage. Nåväl.
Riktigt topp massage denna gång. Hårdare än förra gången, hon använde även armbågar och körde även muskeltöjningar med skuldror/axlar, vilket ganska få thaimassörer faktiskt brukar göra. Var riktigt mjuk o fin i ryggbastet efteråt.

Nå, låg som jag brukar med kalsonger på, då jag tycker det är upp till tjejen som masserar om hon vill köra naket eller inte. Hon drog dock av mig kalsongerna så fort hon var klar med ryggen och skulle massera rumpa+ben. Fick -återigen- tänka på svärfar för att hålla soldaten lugn i viloläge.

Vändning.

Hon börjar med att massera in specifikt mina nipples, vilket jag antar är teasing och blir dessvärre hård. Hon har nån pytteliten handduk över bulan nu, så det ser väl lite lustigt ut med världens ståfräs.
Hon fnittrar till och greppar den, frågar om hon ska den med? - Ja tack.
Fem fingrar visar hon, jag ljuger att jag bara har trehundra på mig. OK, det var ok.
Hon börjar med rätt hyfsat hj med mycket olja, men då jag hinner göra min deklaration i vanliga fall innan jag kommer så blir hon snart stressig och börjar suga för att det ska gå snabbare. Denna tjej masserar hålet, men tack o lov så slipper jag fingrar upp i denna gång, så kommer ganska omgående. Hon blir lite sur för att jag inte sa till innan, fast jag gjorde det och hon uppenbarligen inte fattade haha.

Nå, hon får 500 jag "inte" hade ändå som tack för att hon tog det i munnen. Bra massage och bra extra. 5/5
Citera
2020-09-14, 09:58
Medlem
Nu var det längesen jag skrev i denna tråden,
gula febern går upp och ner

Efter mitt senaste besök, kom jag att tänka på en gammal recension, väldigt gammal.
Ni som varit med länge kanske kommer ihåg trätrappan, undra hur många som letat efter en salong i GBG med en lång trätrappa Jag hittade inte trätrappan, men jag hittade en annan salong långt ute på den stora ön, och efter massagen så förstod jag att jag hittat rätt massös. Hon försvann spårlöst därifrån oxå......Sedan kom jag ihåg vart den trappan var men det var väldigt längesen, de flyttade därifrån.

Häromdagen blev gula febern värre, och jag kände ett stort behov av massage och framför allt härlig tease med efterrätt

Som vanligt, vart ska man gå vilka salonger är bra osv, har man hållt på med detta flera år så har man ju lite koll, tyvärr så hoppar ju tjejerna runt lite, det som var bra igår kanske inte är det idag osv....

Ok bestämmer mig för en nygammal salong som ligger lite off, inte varit där så mkt, noterat att de bytt skylt (ny ägare) Parkerar och chansar på en drop in. Går in och uppför en "lång knarrande trätrappa" (Inte samma) Möter en fin tjej vid den lilla receptionen med ett härligt leende, hon har tid med en gång. Jag tänker att henne känner jag igen, med bra vibbar.
Frågar om jag vill ta en dusch innan, javisst, (brukar alltid ta det om det erbjuds, även om jag är relativt nyduschad, respekt till de som ska ta i mig förhoppningsvis överallt )

Nyduschad lägger jag mig på madrassen, med hand duken över mig och soldaten i FB position.
In kommer en glad nynnande tjej, frågar om jag har ont nånstans, Nej vill bara ha en skön avslappnande oljemassage.
Hon börjar en fantastisk massage av ben, ooopps bar nån minut senare känner jag ett litet smekande mellan benen ner mot pungen, Hihi ska bara hälsa lite kvittrar den glada massösen
Nu visste jag vem det var, jag log innombords och visste att det blir snart åka av.
Sen förtsätter en underbar massage av baksida med mycket fokus på rumpa och skinkor precis som jag vill ha det, med lite lagom mycket tease.
Långa drag insidan av låren, ibland ner mellan skinkorna, det blir bara skönare och skönare och jag blir hårdare. Hon sa några gånger att det var varmt i rummet, tänkte inte mer på det bara njöt av massagen.
Så skönt med rumpmassage, som blir hetare och hetare. Hon kryper upp och sätter sig mellan mina ben särar dom och jag känner hur hon särar mina skinkor, känner en het andedräkt och en våt tunga.
Sjukt upphetsande ligga på mage med sårade ben och en tjej som rimmar samtidig som hon smeker pung och kuk....
-Vill du vända dig om -
-Ööö nä redan *skratt*
När jag vänder mig om och ser denna goa tjej i endast ett par små stringtrosor wow, hon har lyckats få av sig sina taigts och klänning utan att jag märkt något me like.
Sätter mig upp lite vi kramas och jag känner på hennes ganska stora naturliga bröst, och klämmer lite på ett par fylliga skinkor.
Hon kryper ner mellan mina ben och tar den i munnen jävlar va denna damen suger bra, Hon tar hela i munnen och smeker pung och anus på samma gång, ligger nästan i gynställning och stönar
Hon kryper upp och frågar vad jag vill göra, vill du snälla knulla mig eller ska jag fortsätta suga?
Knulla lite är ju inte fel, hon trär på en kondom, och ställer sig på alla fyra,
Kan erkänna att jag inte orkar hålla på jättelänge innan jag fyller kondomen djupt inne i denna underbara tjej.

Tar en dusch, ger dricks i samma storleksordning som förr, får en kram och lovar att komma tillbaka.
Tror hon kände igen mig innan jag kände igen henne
Citera
2020-09-14, 11:08
Medlem
Trevlig massage igen i Göteborg

riktigt bra massage och tessing, vid vändning kom frågan direkt och fint pris på BJ så bokstavligt dök hon på den, han inte säga att jag helst har kondom även vid BJ men det fick bli som det blev denna gången.
Fler och fler suger utan kondom?
borde det inte vara tvärt om i Covid-19 tider?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in