Nu var det längesen jag skrev i denna tråden,
gula febern går upp och ner
Efter mitt senaste besök, kom jag att tänka på en gammal recension, väldigt gammal.
Ni som varit med länge kanske kommer ihåg trätrappan, undra hur många som letat efter en salong i GBG med en lång trätrappa

Jag hittade inte trätrappan, men jag hittade en annan salong långt ute på den stora ön, och efter massagen så förstod jag att jag hittat rätt massös. Hon försvann spårlöst därifrån oxå......Sedan kom jag ihåg vart den trappan var men det var väldigt längesen, de flyttade därifrån.
Häromdagen blev gula febern värre, och jag kände ett stort behov av massage och framför allt härlig tease med efterrätt
Som vanligt, vart ska man gå vilka salonger är bra osv, har man hållt på med detta flera år så har man ju lite koll, tyvärr så hoppar ju tjejerna runt lite, det som var bra igår kanske inte är det idag osv....
Ok bestämmer mig för en nygammal salong som ligger lite off, inte varit där så mkt, noterat att de bytt skylt (ny ägare) Parkerar och chansar på en drop in. Går in och uppför en "lång knarrande trätrappa" (Inte samma) Möter en fin tjej vid den lilla receptionen med ett härligt leende, hon har tid med en gång. Jag tänker att henne känner jag igen, med bra vibbar.
Frågar om jag vill ta en dusch innan, javisst, (brukar alltid ta det om det erbjuds, även om jag är relativt nyduschad, respekt till de som ska ta i mig förhoppningsvis överallt

)
Nyduschad lägger jag mig på madrassen, med hand duken över mig och soldaten i FB position.
In kommer en glad nynnande tjej, frågar om jag har ont nånstans, Nej vill bara ha en skön avslappnande oljemassage.
Hon börjar en fantastisk massage av ben, ooopps bar nån minut senare känner jag ett litet smekande mellan benen ner mot pungen, Hihi ska bara hälsa lite kvittrar den glada massösen

Nu visste jag vem det var, jag log innombords och visste att det blir snart åka av.
Sen förtsätter en underbar massage av baksida med mycket fokus på rumpa och skinkor precis som jag vill ha det, med lite lagom mycket tease.
Långa drag insidan av låren, ibland ner mellan skinkorna, det blir bara skönare och skönare och jag blir hårdare. Hon sa några gånger att det var varmt i rummet, tänkte inte mer på det bara njöt av massagen.
Så skönt med rumpmassage, som blir hetare och hetare. Hon kryper upp och sätter sig mellan mina ben särar dom och jag känner hur hon särar mina skinkor, känner en het andedräkt och en våt tunga.
Sjukt upphetsande ligga på mage med sårade ben och en tjej som rimmar samtidig som hon smeker pung och kuk....
-Vill du vända dig om -
-Ööö nä redan *skratt*
När jag vänder mig om och ser denna goa tjej i endast ett par små stringtrosor wow, hon har lyckats få av sig sina taigts och klänning utan att jag märkt något

me like.
Sätter mig upp lite vi kramas och jag känner på hennes ganska stora naturliga bröst, och klämmer lite på ett par fylliga skinkor.
Hon kryper ner mellan mina ben och tar den i munnen jävlar va denna damen suger bra, Hon tar hela i munnen och smeker pung och anus på samma gång, ligger nästan i gynställning och stönar
Hon kryper upp och frågar vad jag vill göra, vill du snälla knulla mig eller ska jag fortsätta suga?
Knulla lite är ju inte fel, hon trär på en kondom, och ställer sig på alla fyra,
Kan erkänna att jag inte orkar hålla på jättelänge innan jag fyller kondomen djupt inne i denna underbara tjej.
Tar en dusch, ger dricks i samma storleksordning som förr, får en kram och lovar att komma tillbaka.
Tror hon kände igen mig innan jag kände igen henne