Hmm, var med om ett märkligt besök häromdagen. Har haft ont i vaden ett tag o passade då på att prova ett ställe som jag bara råkade svänga förbi i Stockholms förorter.
Går egentligen inte på massage längre men den här gången så var det de facto en riktig massage jag önskade och sedan om andan faller på så...
Nåja, släpptes in av ägarinnan och dirigerades till rummet av en annan tjej, klev in o hon stannade kvar och grejade med madrassen medan jag klädde av mig, kändes lite mysko (man brukar ju få en stund för sig själv) och då det dels var noll feeling i rummet och jag var mest intresserad av en välgörande vad-massage behöll jag kalsongerna på.
La mig ner och hon började genast rycka i boxer shortsen, "take off, take off!". Jaja, tänkte jag, orkade inte diskutera med henne så jag tog av mig dom under handduken o lade den över mig.
Massagen börjar o det är helt ok, efter en del förvirring, då tjejen knappt talar engelska och ingen svenska, lyckas vi reda ut att jag vill ha "strong" vadmassage, allt väl så långt.
Sedan kommer vändningen så klart, ser till att täcka könet då jag inte har ngn lust för ngt annat än massage. Hon masserar benen och sedan vips, handduken bort och "you want massage here?" varpå jag svara "No thanks, it's okay. I'm good". Hon verkar förvirrad över svaret och säger ngt om att hon ska gå ut en stund och prata med den andra tjejen ("I go out, ask"), jag undrar varför men hon lämnar rummet iaf utan att ge ngt svar.
Jag ligger kvar men tar på mig handduken igen då jag är osäker på vad som händer, när minuterna går så råkar jag fantisera om att den andra tjejen som föll mig i smaken skulle komma in o ta hand om saken så jag råkade få stånd, dock under handduk så det var inget obscent.
In kommer då tjej nr 2/ägarinnan, som pratar ett språk som jag förstår, och frågar vad som händer? Jag blir lite paff, har inget bra svar utan svävar på målet och försöker säga att jag inte har någon aning men hon ger sig icke o kräver ett svar. Då gör jag iofs ett misstag som man inte gör på salong, säger att tjej nr 1 frågade om jag ville ha extra men jag sa nej.
Dam nr 2 verkar upprörd och säger att sånt gör vi inte här, det är brottsligt och jag säger "jo det vet jag men jag försökte tacka nej", men det verkar inte riktigt gå hem och hon verka anse att jag är en hemsk person, och samtidigt så börjar hon rafsa o dra i min handduk och då jag är lite oförberedd så tar hon den, kikar på kuken och flyttar den över mitt ben, säger att nästa gång ska jag ha kalsongerna på?!
Jaja, det känns lite knepigt att ligga där med henne som står o mästrar mig om sexköp så jag går inte in i ngn diskussion utan säger bara okej visst.
Efter en stund går hon ut, verkar ha ett snack med massösen som kommer in igen, låtsas som ingenting och fortsätter med en vanlig massage 10 minuter till...
Frågar om jag vill duscha o ha vatten, jag nekar då det hela fortfarande känns konstigt o man undrar ju om polisen står o väntar på mig nu. Massösen lämnar rummet och jag torkar av mig lite olja o undrar för mig själv vad som hände, då dyker dam nr 2 upp igen och frågar en del om mig, vad jag heter och om jag varit där förut, nekar till detta och då säger hon att jag ska komma tillbaks och då ska hon ge mig massage, jag ska ringa o boka henne (hon presenterade sig nu).
Jag blir igen lite förvånad, hon verkar helt lugn och tom. flirtig, så jag säger okej absolut.
Tar på mig kläderna säger vi ses och lämnar salongen...
Lång historia men jag har inte varit med om ngt liknande, brukade för en sådär 5-6 år sedan gå på salong ibland. Och då det inte kändes som ngt speciellt nekade jag till extra men brukar alltid lämna lite dricks då jag vet att det är barn, föräldrar osv som ska finansieras där hemma. Och det har aldrig varit något problem.
Gjorde jag ett misstag som tog av mig kalsongerna, kanske skulle jag hållit hårdare i dem för att inte ge fel signaler men sedan gjorde jag ingenting o såg till att täcka mig med handduken....
Funderar iaf på att gå tillbaks, kanske insåg de att det blev lite knas o vill kompensera mig.