Hej igen på er era depraverade medmänniskor. Var ett bra tag sedan jag skrev i den här tråden, dock ska inte det tolkas som inaktivitet från min sida, utan snarare brist på skrivlust.
Jag har dock laddat om, mycket på grund av min återflytt till min älskade hemstad som också råkar vara huvudstad.
Jag kommer ha som mål att producera minst en recension i veckan av mitt minst sagt djupa liv i träsket. Jag ämnar beskriva, förhoppningsvis väl, om det som har kostat mig mycket tid och pengar, vissa "normalfuntade" människor skulle argumentera att det är för mycket, rentav alldeles för mycket, som har lagts ner från min sida genom de två åren som jag har dedikerat till dekadens utan skådat motstycke. Mina utsvävningar och min nyfikenhet har inte begränsats enbart till Thaiträsket, även om det är en svag punkt, men också eskortträsket - vilket jag måste säga är en nyfunnen favorit.
Så, without further a-do, here we go.
Detta möte skedde idag - en alldeles vanlig tisdag förmiddag - i en alldeles vanlig del av innerstaden.
Jag vaknade utan måsten och förväntningar med nyvunna pengar (poker) på fickan, vilket gjorde att det pirrade till sådär härligt av förväntning i maggropen. Jag vet inte hur ni andra känner det, men när jag väl får det där pirret som bara en sak kan stilla, finns det ingen återvändo. Vilka moralutsagor jag än försöker tillämpa, vilken skuldkänsla jag än försöker finna i mig, räcker det inte. Jag VET att jag kommer ge mig iväg, att jag på någon nivå MÅSTE ge mig iväg.
Så iväg begav jag mig. Köpte med mig en kaffe på vägen och valde att promenera de kilometerna emellan mig och en av mina favoritsalonger i det förvånansvärt behagliga sensommar vädret som berikade Stockholms innerstad. Jag stannade till vid en bankomat, en handling som alltid får mig att stanna upp ett ögonblick. Inte för att jag måste hantera maskinen, utan för att jag får en stunds möjlighet till reflektion. VAD vill jag ha ut idag? Hur mycket VILL jag ha ut idag? Beloppen som banken föreslår ses snarare som tjänster, inte som siffror. Som en numera rätt bevandrad medmänniska i träsket, vet jag att ett HJ sällan räcker till. Lite som med knark måste dosen plussas på kontinuerligt, det fina är att det aldrig kan bli en överdos av just sexdrogen. Så, efter en stunds kontemplation, inser jag att det inte kommer räcka med OWO idag heller, utan att hungern enbart kommer stillas av ett redigt Fullservice. Så, jag knappar in det adekvata beloppet och rullar ihop pengarna till en liten rulle. Något banalt i mig gillar just pengarullningen, känner mig som en väldigt lång och svensk medlem i Corleone familjen.
På min promenad genom stan ser jag alla de typer som brukar berika Stockholm. Kostymnissarna med en svettrand i pannan, backslicken som kör nedcabbat en sista gång, lattemorsorna på kaféet som snackar om hur just deras barn är vackrast och bäst. De i sina bubblor, jag i min. Jag dömer inte deras banalitet och påhittade moralmonopol. De, skulle däremot döma mig utan att blinka eller förstå för fem öre. Men just idag bryr jag mig inte om just det.
Efter en sisådär 15-20 minuters promenad, kommer jag fram till önskad destination. När det är så lugnt som möjligt på gatan, plingar jag på den låsta dörren som öppnas direkt. Tjejerna därinne känner igen mig sen tidigare och hälsar glatt, samtidigt som jag inser att det finns en del nya ansikten. Däribland en katoi (ursäkta min stavning) som jag sett florera en del på diverse eskortsidor.
Jag betalar den sedvanliga kostnaden för 1 timmes massage och leds inåt salongen, tyvärr inte av shemalen, men av den massösen jag brukar ha här, till de dörrförsedda massagerummen.
Hon fixar och donar lite snabbt därinne och låter mig sedan hänga av mig mina kläder och dämpar belysningen något när hon kommer in. Jag ligger skönt tillrätta på mage med slutna ögon, men märker snabbt att hon redan är avklädd. Det är behagligt varmt i rummet med en subtil fläkt som surrar i ett hörn. Hon vet att jag ogillar handduken, så hon struntar i den och börjar att massera mig nerifrån och upp i långa, mjuka men gedigna tag. Hon är väldigt bra på att massera, inte den bästa jag haft, men absolut inte den sämsta. Hon fokuserar mycket på att massagen ska vara väl utförd, något som jag uppskattar enormt, minst lika mycket som extratjänsterna. Hon fokuserar mycket på min, om jag får säga det själv, välsvarvade rumpa, och leker med min pung på samma gång. Jag njuter i allra högsta grad och gör detta känt genom dämpade och vältajmade stön. Hon fortsätter den grundliga massagen av axlar, nacke och rygg i säkert trettio minuter. Emellanåt kommer hon alltid tillbaka till ryggslutet och rumpan för att försäkra sig om att jag fortfarande är med på noterna - något överflödigt möjligtvis, men skadar absolut inte.
"Var god vänd" säger hon och jag gör henne till viljes utan några krusiduller. Jag har halvstånd som hon snabbt jobbar upp till ett helstånd och frågar mig sakligt vad som önskas idag. Hon har en otroligt sexig kropp, även om hon är något över 30, hennes små yppiga bröst och fina rumpa gör mig otroligt tänd. "Allt" säger jag och hon fnissar till. "Bra" säger hon, "Jag hade hoppats på det".
Utan ett ord om betalning eller pris, hämtar hon våtservetter och kondom från korgen i hörnet. Hon gör rent min kuk, pung och röv med våtservetterna för att sedan ge mig ett otroligt härligt, mjukt och sensuellt blowjob - utan kondom vilket jag förstått är relativt standard på detta etablissemanget. Hon slickar även runt min anal, vilket gör mig otroligt kåt. Denna otroliga behandling pågår i säkert 10 minuter, innan hon vant öppnar kondomen och ännu vanare rullar på den på min minst sagt hårda kuk. Hon sätter sig tillrätta och drar efter en njutningsfull suck när hela glider in i henne efter lite uppmjukning. Hon är otroligt tight.
Hennes mörka ögon tittar mig rakt i ögonen och hon kysser mig försiktigt samtidigt som hon börjar rida mig sakta. Jag njuter i fulla drag, men vill gärna se henne ta kuk ordentligt. Så efter kanske fem minuter, greppar jag tag om hennes mjuka höfter och smäller på ordentligt någon minut. Hon stönar sexigt, vilket gör att jag trillar över gränsen rätt omgående. Kanske inte mest valuta för pengarna rent minutmässigt, men absolut ingenting som jag ångrar.
Vi ligger så en stund och sedan gör hon rent mig och sig själv. Hon klär på sig snabbt och ger mig en fantastisk huvudmassage som avslutning. Jag formligen älskar huvudmassage. Jag vet inte vad det är, men det är otroligt avslappnande. Efter allt som allt en dryg timme, betalar jag gladeligen i kontanter och klär på mig i godan ro. När jag sedan tippar ut på den mjuka mattan och kommer ut till främre delen av salongen igen, möts jag av det sedvanliga glaset med vatten och tre leende kvinnor (varav en är man egentligen). Jag ler tillbaka och tackar för mig. Världen utanför är precis densamma. Jag är för mör för att promenera tillbaka, så jag tar tuben hem. Ingen märker någonting. Ingen noterar någonting. Precis som det ska vara i Stockholm.