2017-01-31, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aff927
Dag 12 - morgon

Salong 29 - Västerort

Stängt, trots att den borde vara öppen ...

Salong 30 - Västerort

Fuck, det här är sjukt nära där folk jag känner väl bor, ger mig av.

Dag 12 - kväll

Salong 31 - Norra Innerstaden

Kommer in, starkt sminkad tjej runt 30 med runt ansikte, totally doable, säger att dom inte har tid just nu och ber mig återkomma.

Salong 32 - Norra Innerstaden

4 dugliga tanter, runt 50, inte mig grej.

Salong 33 - Norra Innerstaden

Riktigt vacker kvinna med lång svart hår runt 35 öppnar, hon ler i precis rätt ögonblick, och jag bestämmer mig för en massage, 1 timme olja. Salongen har bara 2 rum, 2 kvinnor jobbar här som sannolikt äger stället ihop.

Rummet är extremt varmt, tänk 30C+ av elementet som dom kört stenhårt. Kvinnan kommer in och har tagit på sig ett linne som är så kort att trosorna syns. Hon sliter bort handduken och slänger den i hörnet av rummet och sätter sina händer på min rumpa och säger “vad bra rumpa!”, jag öööööh - tack. Jag tänker - hon borde fan köpa mig en drink först. Hon masserar min rumpa och hon gnider sig själv mot mitt ben. Kul att hon går igång snabbt, vi är liksom 2 minuter in i massagen.

Hon drar igång och masserar, hon är säkert utbildad massös men masserar hetsigt och inte speciellt bra. Efter ca. 1 minut så ställer hon sitt knä så att den smeker mot min kuk som var lite för stor för att ligga på den så jag la den nedåt. Hon masserar hela ryggen dugligt, och vid varje drag så kommer det inte bara lite tease utan hon helt enkelt inkluderar kuken i massagen, vilket är nice - trots halvkass hetsig massage.

Hon fortsätter såhär ett bra tag, till slut så håller hon om kuken och runkar lite försiktigt. Nu kommer det nån gubbe in a salongen, det tar henne närmare 5 minuter för henne att bli av med den virriga farbrorn vilket är sjukt irriterande. Hon kommer tillbaka ber så hemskt mycket om ursäkt och fortsätter genast smeka kuken som nu har somnat helt.

Nu börjar hon smeka min överkropp och dunkar sin fitta med varje smekning i min panna, okeeeej - detta va en ny teknik. Detta börjar bli något av ett disaster. Jag pillar ändå lite på hennes snygga rumpa och vader. Till slut vänder jag mig dock om.

Nu börjar hon massera kring kuken och benen, och runkar en liten stund ibland. Till slut frågar hon om jag vill ha “hand massage” för 500, jag frågar om hon suger, hon säger att hon är väldigt bra på att suga och det kostar 800 för yngre kunder som mig, vanligtvis. Jag försöker förhandla ner BJ till 500, men när jag inser att det är kondom som gäller så avböjer jag helt ( Nej, seriöst - BJ med kondom är ingenting jag ens betalar 100 för ) . Hon förstår att det faktiskt är lite trist och säger att hon bara kan massera med händerna, jag erbjuder 300, hon tar budet direkt och börjar massera medans jag ligger ner.

Hon kan verkligen massera kuk, alltså rent tekniskt, hon lär massera minst 10 kukar om dagen, ingen lär komma för hennes massage, det saken är säker. Det är ändå nice att få den oljiga kuken masserad. Efter att tag börjar hon föra in finger i anus, och jag brukar alltid mota bort folk från mitt anus, fattar inte som vill stoppa in saker i anus eller vill ha saker i sitt anus. Det kommer bajs där - visste ni det ?!? Jag låter henne ändå hålla på ett tag, varför inte prova typ. Efter ett tag för hon in fingret djupare, men jag gillar det absolut inte, ganska avtändande, så jag motar bort henne och hon återgår till runkning.

Nu sätter jag mig upp, hela anus-grejen för förlängt processen rejält, vilket är positivt just nu. Hon försöker få mig att komma och jag bara ler medans jag tar på rumpan, som är riktigt nice. Till min förundran så låter hon mig smeka på trosorna, och det är riktigt varmt där. Jag går under trosan och pillar lite på fittan, det är faktiskt ganska blöt och hon stönar nu i mitt öra, vilket faktiskt gör mig rätt kåt.

Nu vill jag packa upp brösten men hon utbryter “more money - more money”, ha ha ha - SJUKT avtändande. Om hon fortsätter såhär kommer hon få runka mig i en timme tänker jag. Men jag är fan klar nu - vill komma och det enda som krävs är att jag för in ett finger under trosan och pullar den ganska blöta fittan lite, hur fan lyckas hon ens bli blöt ? Seriöst, hur gör man ? . REJÄLT SPRUT!

Hon torkar av mig med en blöt handduk, det är inte skönt att få sin kuk avtorkad med en varm handduk efter orgasm, men dom har liksom ingen dusch ( FAIL! ). Hon frågar om jag vill ha huvudmassage och jag tackar ja. Hon är dock usel på det, sen går hon över till att massera nacken, men jag måste avbryta eftersom jag fan är rädd att hon skadar mig. Nu vill hon massera magen, ok - det känns också helt weird. Jag ber henne massera benen, vilken hon gör trots att det redan är över tiden. Hon torkar bort det mesta av oljan med en handduk. Jag klär på mig och går på toa, ger henne sen 500 men begär tillbaka växel. Hon skrattar och tycker jag är snål, whatever.

Återbesök - nej tack. Runka gubb-kuk ni.

Känns som att innerstaden drar till sig alla tjejer som vill ge BJ med kådis för 1.000 och ytterstaden är fullt av tjejer som gör allt för att få en rejäl påsättning för 800 av en någorlunda doable man. Måste nog vara rejäl ekonomisk press på tjejerna inne i stan kanske.

Du ligger ju inte precis på latsidan. I övrigt bra rec och slutsatser.
Citera
2017-01-31, 22:40
Medlem
Besöker mitt stammisställe i Göteborg och får i vanlig ordning hård och bra massage. Men här om dagen tänkte jag testa ett nytt ställe. Fick en väldigt oengagerade massage med dåligt avslut. Samma gällde stället jag besökte igår.. är alla thaiställen i Göteborg med hård och bra massage borta? Kanske är jag som bara har haft tur med mitt ställe. Vill ha massage som är hård och knäcker till ryggen, andra salonger ger bara vanilj massage och ett dåligt avslut.
Citera
2017-02-01, 00:21
Medlem
Besökte ett av flera stälken med jacuzzi i Göteborg sent en vardagskväll. Betalade 600 föe en timme massage och spa.

En yngre tjej visade mig in irummet och sa åt mig att klä av mig och vänta på massagebänken medan hon gick ut. Hon såg fräsch ut och var klädd i tigths och långärmad tshirt. När hon kom in igen så blrjade hon rengöra och sedan fylla på bubbelpoolen. Jag tänkte att hon skulle massera medan poolen fylldes, men hon dtod en lång stund och övervakade påfyllningen innan hon kom till mig. Massagen eller snarare smekandet av ryggen höll på i ett par minuter innan hon frågade vad jag ville göra i poolen. Jag frågade vad som erbjöds och priserna. Hon sa att det fanns liten, medium och stor behandling där liten innebar att hon bara var naken med mig i poolen, vad de övriga innebar fuck jag inte klart för mig. Efter lite förhandlande och språkproblem tror jag drt blev medium till nöstan samma pris som liten. Gick till poolen och hon tog av sig, fin kropp med halvstora silikonbröst. Det blev en hel del kelande och jag fick ävnn slicka henne ordentligt vilket hon verkade gilla. Kom till slut på hennes bröst. Avlsutade med gemansam dusch.

Sammanfattningsvis en näst intill obefntlig massage, trevlig men väl kort stund i poolen. Var klar efter ca 40 min.
Citera
2017-02-01, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Besökte ett av flera stälken med jacuzzi i Göteborg sent en vardagskväll. Betalade 600 föe en timme massage och spa.

En yngre tjej visade mig in irummet och sa åt mig att klä av mig och vänta på massagebänken medan hon gick ut. Hon såg fräsch ut och var klädd i tigths och långärmad tshirt. När hon kom in igen så blrjade hon rengöra och sedan fylla på bubbelpoolen. Jag tänkte att hon skulle massera medan poolen fylldes, men hon dtod en lång stund och övervakade påfyllningen innan hon kom till mig. Massagen eller snarare smekandet av ryggen höll på i ett par minuter innan hon frågade vad jag ville göra i poolen. Jag frågade vad som erbjöds och priserna. Hon sa att det fanns liten, medium och stor behandling där liten innebar att hon bara var naken med mig i poolen, vad de övriga innebar fuck jag inte klart för mig. Efter lite förhandlande och språkproblem tror jag drt blev medium till nöstan samma pris som liten. Gick till poolen och hon tog av sig, fin kropp med halvstora silikonbröst. Det blev en hel del kelande och jag fick ävnn slicka henne ordentligt vilket hon verkade gilla. Kom till slut på hennes bröst. Avlsutade med gemansam dusch.

Sammanfattningsvis en näst intill obefntlig massage, trevlig men väl kort stund i poolen. Var klar efter ca 40 min.

Intressant får kanske testa SPA behandling någon gång, har sett att de har haft det på vissa salonger som jag har varit på men aldrig testat.
Citera
2017-02-01, 16:55
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logbg
Intressant får kanske testa SPA behandling någon gång, har sett att de har haft det på vissa salonger som jag har varit på men aldrig testat.
Många verkar kalla sig "spa", men de har inget som kan liknas med en jacuzzi eller bastu. Osäker på var gränsen går för att få kalla sig spa, men hittar du ett ställe med någon form av bad så blir der säkert åka av.

Lycka till!
Citera
2017-02-01, 17:17
Medlem
OldMemberNewNames avatar
De torskar som frivilligt går ned i en bubbelkopp som redan har ifyllt vatten kan inte vara helt friska i skallen.
Troligen så går jag inte ens i en som de fyller på under tiden som jag blir masserad, fan vet hur pass nog de gör rent de där. Och jag är ingen freak när det gäller bacillskräck, men där nånstans går fan gränsen.
Risken att göra en kallsup eller få i sig lite av de yngel som simmar omkring där i är way to high!!
Citera
2017-02-01, 19:19
Medlem
Idag skulle huvudstaden testas efter tips från den som avverkat salonger på löpande band. Tack du vet vem du är. Men satan va gula feber jag fått.
Igår natt var jag på besök hos en terapist som jag träffat på salong. Vart kvar till frukost kom i och för sig kl 1 på natten.
Var på salong på tisdag kväll hos min favorit, ung älskar att jag äter henne hon kastar sig framför på britsen när jag låst dörren. Blir bara hj där ännu men hon kommer släppa till 0- 14 står det.
Ok idag till huvudstaden till någon finare förort, på morgonen, ringer innan och bokar kommer in och lägger mig. Får frågan om jag vill ha olje, hård eller bad massage. Fattar inte vinken, svamlar något om hård. Hon är mycket sensuell i sina strokes, sen äntligen vid vändning frågar hon om jag vill något mera, det syns ju att jag vill, det var bara 20 min kvar. Så det blev b2b och bj och äta thai. Min vana trogen så kommer jag inte. Hon vill att jag ska komma igen så skiter vi i massagen och kör allt på en gång VIP pris. Åker därifrån söderut och får efter att köpt något på max för mig att jag hinner kolla en till.
Åker till. Fan vet vart, någon flygplats inom 20 min.
Ringer innan, de har tid. Parkerar går dit och sneddar mot salong då hamnar jag bakom en svensk tjej, hmm kände mig skyldig på något sätt men ok här fullföljer vi. Står i kö!?! Säger jag vill ha thai massage med gå på rygg så att svenskan ska höra, blir tilldelad en tjej som jag inte hann se så mycket av, kändes som att hon var ful och tjock, In lägger mig ner börjar småprata lite och det visar sig att tjejen numera bor med en annan tjej (par) men vad i helvete, ridå ner nu blir det fan inget hj. Bj naket alls. får njuta av den bra massagen. Salongen känns legitim, i rummet bredvid ligger ju svenskan. Jag börjar titta lite på min terapist och upptäcker att hon är mycket yngre, snyggare och är inte tjock. Pratar och som en blixt från klar himmel så har jag på något sätt ( liten summa också) fått till att hon är naken topp och bj. Hon kunde suga, hon gav mig nummer och ville jag skulle komma förbi henne på fredag när hon slutat. Ehh. Kan hennes flickvän vara med då också?'? så kanske man skulle ta en tur förbi. Om jag åker förbi så ska jag visa henne att hålla sig till män.
Senast redigerad av Xldick 2017-02-01 kl. 19:22.
Citera
2017-02-01, 19:46
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xldick
Idag skulle huvudstaden testas efter tips från den som avverkat salonger på löpande band. Tack du vet vem du är. Men satan va gula feber jag fått.
Igår natt var jag på besök hos en terapist som jag träffat på salong. Vart kvar till frukost kom i och för sig kl 1 på natten.
Var på salong på tisdag kväll hos min favorit, ung älskar att jag äter henne hon kastar sig framför på britsen när jag låst dörren. Blir bara hj där ännu men hon kommer släppa till 0- 14 står det.
Ok idag till huvudstaden till någon finare förort, på morgonen, ringer innan och bokar kommer in och lägger mig. Får frågan om jag vill ha olje, hård eller bad massage. Fattar inte vinken, svamlar något om hård. Hon är mycket sensuell i sina strokes, sen äntligen vid vändning frågar hon om jag vill något mera, det syns ju att jag vill, det var bara 20 min kvar. Så det blev b2b och bj och äta thai. Min vana trogen så kommer jag inte. Hon vill att jag ska komma igen så skiter vi i massagen och kör allt på en gång VIP pris. Åker därifrån söderut och får efter att köpt något på max för mig att jag hinner kolla en till.
Åker till. Fan vet vart, någon flygplats inom 20 min.
Ringer innan, de har tid. Parkerar går dit och sneddar mot salong då hamnar jag bakom en svensk tjej, hmm kände mig skyldig på något sätt men ok här fullföljer vi. Står i kö!?! Säger jag vill ha thai massage med gå på rygg så att svenskan ska höra, blir tilldelad en tjej som jag inte hann se så mycket av, kändes som att hon var ful och tjock, In lägger mig ner börjar småprata lite och det visar sig att tjejen numera bor med en annan tjej (par) men vad i helvete, ridå ner nu blir det fan inget hj. Bj naket alls. får njuta av den bra massagen. Salongen känns legitim, i rummet bredvid ligger ju svenskan. Jag börjar titta lite på min terapist och upptäcker att hon är mycket yngre, snyggare och är inte tjock. Pratar och som en blixt från klar himmel så har jag på något sätt ( liten summa också) fått till att hon är naken topp och bj. Hon kunde suga, hon gav mig nummer och ville jag skulle komma förbi henne på fredag när hon slutat. Ehh. Kan hennes flickvän vara med då också?'? så kanske man skulle ta en tur förbi. Om jag åker förbi så ska jag visa henne att hålla sig till män.
Flickvän?????????? Dom bor mycket ofta ihop på grund av Stockholms fantastiska hyror, och i andra hand rena ockret.
Kör på. ytterst sällan de är lespiska, däremot Katoyer är vanligare än man kan tro
Citera
2017-02-01, 19:50
Medlem
Hon talade om att de var par, hennes gubbe gick bort för några år sedan och nu hon ville inte ha man, men det vette fan, det var inte svårt att få henne att göra bj och det gnistrade om henne när jag smekte och fippla med hennes bröst. hon vart ordentligt våt där nere. så ja hon kanske är med någon tjej men det ska nog omvändas om jag besöker den lilla damen. japp vad jag vet ovanligt med tjej-tjej
Citera
2017-02-01, 19:58
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xldick
Hon talade om att de var par, hennes gubbe gick bort för några år sedan och nu hon ville inte ha man, men det vette fan, det var inte svårt att få henne att göra bj och det gnistrade om henne när jag smekte och fippla med hennes bröst. hon vart ordentligt våt där nere. så ja hon kanske är med någon tjej men det ska nog omvändas om jag besöker den lilla damen. japp vad jag vet ovanligt med tjej-tjej

har alltid letat efter spa bed bad massage med tillbehör
tipp i stan stockholm
Citera
2017-02-01, 22:11
Medlem
Salong 178

En recension är väll på sin plats så här i vinter mörkret.. Har en handfull favoriter i toppklass som jag besöker med jämna mellan rum. Åter till saken, salong i Stockholm.

Ringer på klockan, en äldre inte så fräsch dam öppnar, jag är ju inte den som vänder i dörren, en bra massage kan det bli ändå och man kan kolla av resten av tjejerna och fråga om namn osv.. för kommande bokning.
Anyway, blir visad till ett rum och den sedvanliga fb rutinen tar sin plats. Ligger o tänker på den fula damen som ska ge mig en massage, dörren öppnas sneglar lite mot dörren men in kommer en mycket petite tjej, hmm Nice tänker jag....you are back säger hon, va fan tänkte jag var har jag sett henne yes säger jag, puss bakom örat och massagen tar sin början.

En skön massage med lagom olja över ryggen tar sin början. Ligger o försöker minnas var jag sett henne innan. Efter en stund byter hon position sätter sig vid huvudet med benen på var sida. Ligger där med huvudet mellan hennes ben, riktigt mysigt, pling så minns jag, helt plötsligt vet jag vad som komma skall. Min händer lägger sig över hennes vader och jag märker att hennes klänning har liksom åkt upp över hennes röv. Shit blir stenhård.

Hon flyttar sig ner mellan mina ben igen och teasingen på rumpan & kuken börjar bli riktigt bra. Efter en liten stund så drar hon av sig klänningen och sina under kläder, häller mer olja på min rygg och över hennes kropp. Hon lägger sig på mig och börjar åla sig fram och tillbaka, känner hennes 2dagars stubb mot mina skinkor.

Vänder mig om och hon tar tag i kuken, lägger den bakom sig och masserar den med sin skinkor och fitta. När hon nu åker lite fram och tillbaka är det nära att den slinker in. Kondomen kommer fram och rullas på, en omvänd ritt påbörjas. Ett par ställningar avverkas innan avslutningen sker i doggy, med tummen lätt tryckt mot hennes anal, ser några läckra tatueringar, fan va sexigt det är med tatueringar. Jag stöter hårt nu ända in till roten och hon börjar rycka i kroppen, trycker ner henne helt mot madrassen och sprutar, puh.. vi sjunker ihop tillsammans.

Vi ligger o snackar om ditt och datt medans jag smeker henne över ryggen ner på rumpan och hon reagerar, säger att hon är lite öm, nästa gång får du ge mig massage säger hon, absolut svarar jag.
En dusch och det sedvanliga vattnet avkunnas. Ser ett par tjejer till i soffan och en av de tjejerna är verkligen ett potentiellt nästa offer.
Citera
2017-02-01, 22:59
Medlem
Telefonelände!!!!

Ny månad nya pengar och jo visst kände jag mig lite ledbruten och behövde definitivt en skön massage. Spanat på en ny salong som verkar vara av det mindre slaget men kan ju visa sig vara en guldgruva.

Ankom oanmäld men fick direkt tid och lotsades in i ett rum med alla rätta tillbehören. Musiken var på lagom nivå och var en verkligen avslappnande sort.

MAO allt kändes perfekt. Massagen började och det kändes som att tjejen i 35 års åldern verkligen kunde sin sak.

Men fem min efter starten ringen hennes telefon som hon uppenbarligen har med in i rummet. Hon försvinner ut och blir borta ett par minuter. Nåja det kunde ju vart något allvarligt och hon ursäktade sig på ett väldigt korrekt sätt.

Massagen återupptogs och jag kom snart in i sätt mod igen då telefonen ringer igen!!! Åter springer hon ut och nu känns det som att hon var borta ännu längre tid. Väl tillbaka vart det nya ursäkter dock kändes det inte lika äkta.

Hon jobbar på men känns inte som att det är lika lätt att få rätt känsla. Några teasingar hade hon inte hunnit med då hon inte nått de regionerna. Nåja man är ju latt på foten och ett par väl avvägda drag över rumpan fick stämningen att öka.

Japp ni gissade helt rätt, telefon ringde ilsket igen och åter sprang hon ut. Låg en halv minut och funderade men bestämde mig för att byta salong. Snabbt upp och torftigt torka av den olja hon lyckats smeta för att få på mig kläderna innan hon kom tillbaka. Jag tog i dörren just som hon var på väg in. Jag förklarade som det var och hon var nästan lite gråtfärdig men jag sa att hon kunde behålla pengarna.

Hade först tanken på att kräva tillbaka minst halva summan, men orkade inte tjafsa. Kände det var viktigare att komma därifrån.

Ute på gatan kände man besvikelsen och hur lusten till massage var borta. Jag hade nog inte en ledbruten kropp iaf. På vägen hem passerade jag kvarterspuben och efter två öl och lite god mat kändes det lite bättre.

Hädanefter blir det salonger som har en ordentlig mamsa som håller kollen....

Mr S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in