2017-01-28, 01:18
Medlem
Visst gör vett och etikett livet enklare och gärna få igång lite samtal. bästa är givetvis att komma nyduschad och gör man inte det så tar man en dusch före. En dags pungsvett är inte bästa sättet att inspirera tjejerna till att göra det lilla extra.
Citera
2017-01-28, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xldick
De två ovanstående har så rätt.
Om du kommer är vårdad i språket, hel och ren och behandlar dem med respekt. låter dem avgöra och bestämma och ger dem något, tex cunninglus av rang, en gåva när du kommer, (jag ger alla terapister en gåva, som de alltid är glada över) En kvinna som känner sig komfortabel, säker och uppskattad ger dig allt du kan tänka dig. Mitt bästa besök är när terapisten säger jag vill äta upp dig och smaka dig och gjorde nog allt för att så skulle ske och hon fick som hon ville. Jag fick prostatamassage med BJ och behövdes ingen handduk. Ge en kvinna en sak som hon gillar och hon ger det tillbaka tiofalt.

Detta har jag gjort en gång.
För drygt ett år sedan fick jag reda på att tjejen som masserade fyllde år ett par veckor senare.
Jag gjorde ett återbesök den dagen och hade med mig ett bukett blommor och en flaska Prosecco. Ringde tidigare på dagen för att vara säker på att hon arbetade på sin högtidsdag.

Blev mycket väl mottagen och servicen var av toppklass.
Citera
2017-01-28, 13:08
Medlem
s-täljes avatar
blev en 3 tim massage norr stan
fick allt!
total pris 1500
jävla nice att få 3h massage och känna sig som en kung
nu hitta ställe där man blir stammis
Fan det blev gf känsla
efter massage hon svettig hehe tvagning till samans all olja av
och en bit mat på haket brevid
Citera
2017-01-28, 18:34
Medlem
Dag 8 - kväll

Salong 13 - Norra Innerstaden

En lite mullig men porrig tjej med stora bröst öppnar, men hon såg lite smågrinig ut och log inte så jag drog.

Salong 14 - Västerort

4 tjejer och tanter låg och sov och vaknade till när jag kom, en yngre tjej runt 20 men riktigt tjock försökte snacka på mig en massage men jag vände i dörren.

Salong 15 - Västerort

[för intimt, kanske postar texten senare.]

Dag 9

Salong 15 - Västerort

[för intimt, kanske postar texten senare. Totalt 3,5 timmar. ]

Dag 10

Försöker dränka mina sorger efter att tjejen från Salong 15 inte svarar på mina mess.
Har kärat ner mig totalt i vad som är en 10/10 total knockout med sprudlande personlighet.

I jakt på ny massös för att glömma massösen från Salong 15. Dessutom är min tjej från Salong 6 hemma i Thailand.

Salong 16 - Västerort
vid skola, mycket folk, väldigt tätt med frisersalong, går inte in.

Salong 17 - Västerort
Tillsammans med andra verksamheter, typ solarium etc., går inte in.

Salong 18 - Västerort
kvinna runt 45, stor men absolut inte tjock, totally doable, lämnar ändå.

Salong 19 - Västerort
äldre tjock mamasan, tjej runt 30 i soffan, starkt sminkad dålig hy och ingen skönhet direkt, fint leende dock, lämnar ändå.

Salong 20 - Västerort
ingång genom cafe & deli, går inte in.

Salong 21 - Västerort
äldre tant runt 60, jobbar själv, lämnar

Salong 22 - Västerort
halvsöt men alldeles för mullig tjej runt 30, lämnar

Salong 23 - Västerort
mamasan 40, söt och mullig - kan vara intressant salong. Men lämnar i nuläget.

Salong 24 - Västerort
ingång genom pizzeria, går inte in.

Salong 25 - Västerort
lokal med väldigt bra insyn, 2 äldre tanter syns, går inte in.

Salong 26 - Västerort
2 yngre tjejer, totally doable som jag vet ger FS, men inga skönheter. Jag drar vidare.

Salong 27 - Västerort
2 tjejer, ena 30 men halvful andra runt 20 men lite mullig sitter i soffan. Jag drar vidare, ångrar lite att jag inte bokade tjejen i soffan dock, får återkomma.

Salong 28 - Västerort

SÅDÄRJA! Var har du varit ?!? En riktig skönhet runt 30 öppnar, beställer 1 timmes olja. Finns totalt 4 massagerum och 3 tanter som masserar samt skönheten som öppnade åt mig.

Hon kommer in och masserar, masserar inte speciellt bra. Hon smeker mig mest med en del olja. Ganska tidigt försöker jag försiktigt tafsa lite på hennes lår, men hon avvisar mig. Börjar misstänka att det är en seriös salong. Efter 30 minuter avslappnande sensuellt kladd börjar det ändå komma en del tease.

Efter vändning kommer fortfarande en del tease men ingen fråga om någonting extra. Nu har det gått säkert 35 minuter. Så jag börjar smeka hennes axlar och armar, men även här inget svar. Nu sätter hon sig bredvid mig, jag börjar kladda på rumpan och sedan dra upp hennes top lite och smeker hennes kropp, men inger svar, men hon avvisar mig inte heller. Till slut så frågar hon dom om jag vill ha extra hand massage när jag börjat kladda på brösten. Jag frågar vad som finns, hon bollar tillbaka frågan om vad jag vill göra. Trots att det bara är 15 minuter kvar frågar jag om allt. Hon frågar vad jag hade tänkt betala för det, jag säger 1.000 hon kontrar med 1.200 vilket jag godtar.

Hon försvinner ut för att hämta kondom. När hon kommer tillbaka är hon fortfarande lika blyg som innan, så jag kysser henne på hals och kinder lite och tar sedan av henne toppen. Jag kysser kroppen och tar sedan av BHn. Brösten är ett par riktigt vackra naturliga B-kupor med större fina bröstvårtor som jag kysser. Jag är nog ganska säker på att ingen annan fått pilla på dessa denna vecka, hon är uppenbart inte van vid att bli rörd vid och hon känns lite väl ömtålig och stämningen är spänd. Jag tar det väldigt långsamt, men nu påpekar hon att jag bara har 15 minuter på mig, och antyder att det va väl inte att stirra och kyssa henne vi kom överens om. Detta är en TOTAL turnoff för mig, att knulla någon på 15 minuter är verkligen inte min paradgren men jag försöker göra det bästa av situationen och sätter på kondomen. Hon gör inte ens en ansats att försöka få på den. Jag lägger mig på rygg och drar henne mot mig och ser till att hon rider mig, men hon är torr och jag är inte tillräckligt hård, hon lyckas ändå få in den till slut.

Byte ställning, jag lägger henne på rygg. När jag tittar på brösten och den vackra kroppen under mig så sväller kuken ändå rejält och kvinnan under mig biter sig på läppen när jag stöter in hela. Nu pumpar jag lite, men hon håller tillbaka mig med hennes händer mot mitt bröst, hon andas djupt och antyder att det är för stort och hon behöver tid, hon är väldigt spänd helt enkelt. Jag lägger mig på henne och nu känner jag att hon äntligen slappnar av lite när vi tappar ögonkontakten. Äntligen känner jag hur hon blir varm och blöt och hur jag kommer in ordentligt och jag stönar i hennes öra när jag ger henne långsamt. Nu tar hon isär benen helt och stönar och kvider tyst i mitt öra och jag fortsätter ge henne försiktigt. Det hela avslutas med en ganska fjantig orgasm medans vi kramar om varann.

Efter detta när vi väl sitter i entrén så är hon väldigt kramig och pussas hela tiden och hon är som förvandlad. En snygg kille kanske runt 25 ringer på. Men dom har en bokning om 30m med 3 pers och kan inte ta emot honom, men till slut så offrar sig en av tanterna att ge honom åtminstone en 30 minuter oljemassage vilket han gladeligen godtar. Jag frågar tjejen om alla deras kunder är unga och snygga och hon skrattar och frågar om jag vill massera honom, men jag avböjer. TACK & KRAM!

Dåligt Sex: Check.
Tidspress: Check.
Uptight blyg massös: Check.
Initiativlös massös: Check.

Återbesök - ABSOLUT! Ska visa den vackra kvinnan hur det ska gå till utan att slösa en massa tid på onödig massage. Behöver mer tid för att få henne att slappna av. Den här tjejen behöver verkligen att någon tar på henne, ska se till att hon får det hon behöver nästa gång. Misstänker starkt att detta är en “ganska seriös” salong trots allt där ägaren kanske inte har 100% koll på vilka extratjänster som erbjuds. Hon är lite väl diskret med kondomer och ljud.
Citera
2017-01-28, 21:15
Medlem
Första inlägget efter år av frånvaro och borttappat konto.

Tänkte berätta kort om när jag en gång besökte vår huvudstad.
Jag hade noga planerat för ett par timmars njutning. En lista skapades på tänkta ställen att besöka, baserat på Tmg betyg, personliga preferenser och mitt tänkta slutmål.
Bara dropin, men tidigt på dygnet.

Jag hade tänkt mej börja söder om söder på ett ställe som enligt reklambilderna och recensionerna var utrustat med både vackra damer, sjysst inredning och fri parkering. 3 önskningar i ett.
Trodde mej hittta rätt adress, utan att se ett skit från gatan där bilen parkerades. Bostadshus på 3-4 våningar. Fick leta runt lite vilset till jag såg den välbekanta flaggan vid en av ingångarna.

Väl där höll jag på att ge upp då dörren hade kodlås, och jag hittade ingen ringklocka. Nervös och lite stressad gör att man blir blind tydligen. Ringklockan till salongen satt ju en halvmeter över övriga knappar till de boende i huset.
Någon såg mej dock innifrån lokalen och en donna kom och visade mej in, och passade samtidigt på att visa ringklockan.
Härligt. Idiotförklarad direkt. Det här blir bra, tänkte jag.
Damen som öppnade var ganska kort, 8/10 på ansiktsskalan, klädd i någon form av skinnshorts och en tunn överdel. Det andades möjligheter tidigt helt enkelt.
Vi var nog ensamma på plats, hon och jag.

Väl inne betalades för massagen och jag visades till ett litet rum med låsbar dörr.
Jag har alltid varit lite osäker kring hur jag ska ligga, hur mycket man ska ta av sig och så vidare.
Efter att ha läst här på forumet tänkte jag denna gång att jag skiter i vad de tänker, näckar helt, lägger mej på mage med kapten dunder tittandes nedåt.

Jag har aldrig sluppit frågan tidigare heller, men detta kändes än mer spännande på något vis. Jag är nog rätt snygg, luktar gott, välrakad och klär mej medvetet. Det verkar faktiskt räcka.

Massagen var väldigt sensuell redan från start. Man liksom märker om den som utför massagen verkligen gillar det hon gör. Och det gjorde denna snygging. Verkligen!
Det teasades både med långa smekningar i rumpskåran och försiktiga petande på pungen med naglarna.
Frågan om extra kom väldigt fort och 300 spänn betalades, i förskott (fan vad jag hatar det!). Fick till slut lägga till nån hundring extra för att få henne naken på överkroppen.
En stor fin tatuering hade hon på ryggen (hey hey till er som träffat henne) och hennes namn kändes som en pusselbit som passade utmärkt till övrigt jag visste om salongen utifrån Tmg recensioner osv.
Den här tjejen kunde verkligen det hon höll på med. Och lagom mycket närvaro utan att bli creepy därtill.

Efter ett sjukt bra HJ med mycket smek kring pung o anus och avklarad nersölning erbjöds jag dusch i en minimal kabin på plats innan jag slank iväg. Tackade dock nej. På väg ut hade en minst lika het donna parkerat i en soffa vid kassan. Lite slankare men med sjukt sug i blicken.
Jag tittade henne i ögonen och sa åt henne att nästa gång är det din tur. Hon bara fortsatte att le, och svarade mej att gärna. Senare idag eller imorgon..

Fortsättning följer..
Senast redigerad av puttetyst 2017-01-28 kl. 21:21.
Citera
2017-01-28, 21:24
Medlem
När jag läste föregående recension och misstanken om att salongen var seriös kan jag inte låta bli att dela med av mitt senaste besök på en helt ny salong. Älskar känslan att gå till oprövade och se vad som händer. Denna gång hade jag lite tidspress men hade en ny nära kommunala färdmedel och på håll såg jag flaggan vilket skapar de första ryckningarna i ormen.

Ser ut som en lovande salong men just när jag öppnat dörren ser jag det handskrivna anslaget om att de är "seriösa" och inte tillhandahåller extra tjänster. Besvikelsen är stor när man står på gränsen till paradiset. Snabbt beslutar jag mig för att jag förhoppningsvis ändå får en proffsig massage vilket inte heller är fel.

Möts av en äldre mamsa och två yngre tjejer och deras glädje när jag kommer in är total. Nästan så man kan undra om jag är första kunden idag fast klockan är runt 16. de yngre tjejerna hoppar upp och hälsar mig välkommen medan mamsan tar plats bakom disken och tar emot de 400 kronorna hon vill ha för massagen.

Blir invisad till ett lagom stort rum med madrass och ser till min glädje att det brinner rökelse på flera ställen vilket skapat den speciella doften som är lite upphetsande. kommer ihåg skylten tränger bort de tankarna genom en skön dusch. Jag blir hämtad vi duschen och leds in i rummet. noterar att tjejen låser dörren vilket skapar lite positiva vibbar. Viker undan handduken och står där med en lätt påverkad riddare som svajar mot tjejen.

Ja visst är det skönt att kunna visa sig lite innan

Ner på madrassen nu har belysningen anpassats så det blir så där lagom mörkt. Tjejer frågan på ganska god engelska hur jag vill ha massagen och med besked om hur jag vill ha den sätter hon igång. Ryggen och nacken knådas på förstklassigt sätt vilket jag berömmer henne för och även låren
får sitt. En avslutande rumpmassage ger effekt för kuken vaknar till liv. Det får gå som det går vid vändningen som följer, hinner jag tänka.

Vändningarna är speciella då man oftast möter tjejens blickar och då brukar man få en känsla för hur det kommer att sluta. I detta fall har jag ju inga tankar men möts av en sugande blick och ett härligt leende. Att hon studerar min styva kuk är klart och det ser lite komiskt ut när hon lägger på en handduk som förvandlas till tältduk.

Hon börjar med fötterna och på ett väldigt skönt sätt masserar upp till låren jag sluter ögonen och njuter. Jag känner hur hon särar lite på benen för att vika in ena benet. Nu blir det ännu bättre massage och muskler som jag inte trodde fanns får en duvning. Andra benet får samma behandling och när hon rätar ut det känner jag hur foten hamnar mellan hennes lår och tårna stryker mot fittan.

Kuken som var på väg att dala är nu åter i full resning och tältduken har hamnat vid sidan om. Jag möter hennes blick som nu glöder och leendet skvallrar om att skylten kanske bara var en avledningsmanöver. Hon sätter sig på mina lår och med kuken framför sig masserar hon magen och upp mot mina bröst. Vid något tillfälle "råkar" hon nudda kuken.

Nu är det händernas tur och hon sätter sig i position och lyfter upp armen och börja massera. Jag följer hennes arbete och kikar givetvis på henne. Hon har en tunn topp och tillsynes en tunn BH till skillnad mot andra som har stoppade för att få större bröst. Handen faller ner mot hennes mage och missar brösten precis. Hon vrider dock på sig så handen hamnar på hennes lår. när hon reser sig lite upp glider den in under hennes kjol.

Jag är nu övertygad om att det ändå kommer att bli ett skönt slut och klämmer lite trevande på låret. Möts av ett leende och nu är handen upp mot hennes trosa. Hon masserar klart armen och smidigt glider över min magen för att ta andra handen.

Denna gång missar inte handen brösten och jag kan smeka det medan hon kör klart handen. Ett par tydliga styva vårtor blir resultatet och när jag möter hennes blick ser jag att hon njuter. Blir lite våghalsig och reser mig upp så jag nå det andra brösten med andra handen. Den första handen har gått vidare och är nu på väg mot hennes lår och upp under kjolen.

Nu går allt fort och snart är hon naken och sitter och smeker min kuk medan jag fingrar i den nu blöta fittan. Knull utan kådis blir resultatet och när avfyringen närmar sig har hon just nått sin orgasm och jag kan dra ut den och skjuta över hennes mage och bröst.

En stund kelande avslutar massagen och jag kramar henne och tackar för en skön stund. Hon svara att hon vart så sugen själv och ville verkligen att jag skulle komma tillbaka. Påklädd kramade jag henne och överlämnade två rödingar som vi i farten kommit överens om. På vägen ut fick jag ett visitkort med hennes nummer och namn på baksidan.

Jag skrattade lite för mig själv när jag såg skylten igen på väg ut.

Har tidigare fått nummer på visitkort men då jag var gift har de hamnat i närmaste papperskorg. Nu som singel får det ligga kvar och jo man har ju hört många berättelser men henne skulle jag verkligen kunna bjuda på en korv eller så utanför salongen.
Senast redigerad av Mr-Standby 2017-01-28 kl. 21:29.
Citera
2017-01-28, 22:44
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Standby
När jag läste föregående recension och misstanken om att salongen var seriös kan jag inte låta bli att dela med av mitt senaste besök på en helt ny salong. Älskar känslan att gå till oprövade och se vad som händer. Denna gång hade jag lite tidspress men hade en ny nära kommunala färdmedel och på håll såg jag flaggan vilket skapar de första ryckningarna i ormen.

Ser ut som en lovande salong men just när jag öppnat dörren ser jag det handskrivna anslaget om att de är "seriösa" och inte tillhandahåller extra tjänster. Besvikelsen är stor när man står på gränsen till paradiset. Snabbt beslutar jag mig för att jag förhoppningsvis ändå får en proffsig massage vilket inte heller är fel.

Möts av en äldre mamsa och två yngre tjejer och deras glädje när jag kommer in är total. Nästan så man kan undra om jag är första kunden idag fast klockan är runt 16. de yngre tjejerna hoppar upp och hälsar mig välkommen medan mamsan tar plats bakom disken och tar emot de 400 kronorna hon vill ha för massagen.

Blir invisad till ett lagom stort rum med madrass och ser till min glädje att det brinner rökelse på flera ställen vilket skapat den speciella doften som är lite upphetsande. kommer ihåg skylten tränger bort de tankarna genom en skön dusch. Jag blir hämtad vi duschen och leds in i rummet. noterar att tjejen låser dörren vilket skapar lite positiva vibbar. Viker undan handduken och står där med en lätt påverkad riddare som svajar mot tjejen.

Ja visst är det skönt att kunna visa sig lite innan

Ner på madrassen nu har belysningen anpassats så det blir så där lagom mörkt. Tjejer frågan på ganska god engelska hur jag vill ha massagen och med besked om hur jag vill ha den sätter hon igång. Ryggen och nacken knådas på förstklassigt sätt vilket jag berömmer henne för och även låren
får sitt. En avslutande rumpmassage ger effekt för kuken vaknar till liv. Det får gå som det går vid vändningen som följer, hinner jag tänka.

Vändningarna är speciella då man oftast möter tjejens blickar och då brukar man få en känsla för hur det kommer att sluta. I detta fall har jag ju inga tankar men möts av en sugande blick och ett härligt leende. Att hon studerar min styva kuk är klart och det ser lite komiskt ut när hon lägger på en handduk som förvandlas till tältduk.

Hon börjar med fötterna och på ett väldigt skönt sätt masserar upp till låren jag sluter ögonen och njuter. Jag känner hur hon särar lite på benen för att vika in ena benet. Nu blir det ännu bättre massage och muskler som jag inte trodde fanns får en duvning. Andra benet får samma behandling och när hon rätar ut det känner jag hur foten hamnar mellan hennes lår och tårna stryker mot fittan.

Kuken som var på väg att dala är nu åter i full resning och tältduken har hamnat vid sidan om. Jag möter hennes blick som nu glöder och leendet skvallrar om att skylten kanske bara var en avledningsmanöver. Hon sätter sig på mina lår och med kuken framför sig masserar hon magen och upp mot mina bröst. Vid något tillfälle "råkar" hon nudda kuken.

Nu är det händernas tur och hon sätter sig i position och lyfter upp armen och börja massera. Jag följer hennes arbete och kikar givetvis på henne. Hon har en tunn topp och tillsynes en tunn BH till skillnad mot andra som har stoppade för att få större bröst. Handen faller ner mot hennes mage och missar brösten precis. Hon vrider dock på sig så handen hamnar på hennes lår. när hon reser sig lite upp glider den in under hennes kjol.

Jag är nu övertygad om att det ändå kommer att bli ett skönt slut och klämmer lite trevande på låret. Möts av ett leende och nu är handen upp mot hennes trosa. Hon masserar klart armen och smidigt glider över min magen för att ta andra handen.

Denna gång missar inte handen brösten och jag kan smeka det medan hon kör klart handen. Ett par tydliga styva vårtor blir resultatet och när jag möter hennes blick ser jag att hon njuter. Blir lite våghalsig och reser mig upp så jag nå det andra brösten med andra handen. Den första handen har gått vidare och är nu på väg mot hennes lår och upp under kjolen.

Nu går allt fort och snart är hon naken och sitter och smeker min kuk medan jag fingrar i den nu blöta fittan. Knull utan kådis blir resultatet och när avfyringen närmar sig har hon just nått sin orgasm och jag kan dra ut den och skjuta över hennes mage och bröst.

En stund kelande avslutar massagen och jag kramar henne och tackar för en skön stund. Hon svara att hon vart så sugen själv och ville verkligen att jag skulle komma tillbaka. Påklädd kramade jag henne och överlämnade två rödingar som vi i farten kommit överens om. På vägen ut fick jag ett visitkort med hennes nummer och namn på baksidan.

Jag skrattade lite för mig själv när jag såg skylten igen på väg ut.

Har tidigare fått nummer på visitkort men då jag var gift har de hamnat i närmaste papperskorg. Nu som singel får det ligga kvar och jo man har ju hört många berättelser men henne skulle jag verkligen kunna bjuda på en korv eller så utanför salongen.

Detta var tamäfan den bästa recention jag läst
Bästa Fredrik Lindström stil
Tack för underbar underhållning
Citera
2017-01-29, 01:46
Medlem
ja dom små liven blir alltid sugna när det vankas deg....
Grattis du fick "bom bom" utan regnrock....precis som dom innan dig skjutit salut...eller är det bara ett troll??
Citera
2017-01-29, 13:19
Medlem
Efter mitt lilla äventyr söder om söder styrde jag näsan norrut. Man kan väl säga att jag hann till just söder. Där tunnlar och sådant tar vid.
Strosade runt lite planlöst då jag hade tid att slå ihjäl och inte kände mej stressad.

Så småningom trodde jag mig hitta ett massageställe, och var precis på väg att öppna dörren då jag ser genom ett fönster att där står en asiatisk man med en soppslev i näven. Det var någon annan form av thaikultur som erbjöds där får jag gissa. Låtsades läsa lite på öppettider skylten och vände sedan om.

Nästan direkt ser jag ytterligare en flagga, bakom nån form av mindre torg. Det såg så där lagom slafsigt ut och som jag minns det med en billig neonskylt vid dörren.
Just då hade jag lagt mej vart som helst. Frusen som satan efter mina rundvandringar i iskallt väder.

Blev visad in till ett rum av någon som inte skulle erhålla några högre utseendepoäng vid en objektiv bedömning, men just då spelade det ingen roll. Jag hade nöjt mej med en trappuppgång och ett element.

Direkt när jag lagt mej naken ner, på samma vis som tidigare med kapten dunder i söderläge, lägger hon sig spontant ovanpå mej och säger att hon ska värma mej. Lite överraskande men det var inte så dumt.

Massagen påbörjas och då jag fortfarande var lite skakad efter min förra upplevelse söder om söder, där det smektes rätt intensivt runt anus, blev jag snart varse att det bara var början på en helt ny och annorlunda resa.
Detta började på ungefär samma sätt. Med den skillnaden att det var mer intensivt. Att kalla det teasing är en underdrift då massagen var halvkass för övrigt. Någon form av förspel kanske?

Vändningen kom redan efter 10 minuter och kapten fick en fast hand runt sig med tillhörande fråga. Jag försökte undvika situationen då jag egentligen inte var ute efter något, men hon ville absolut ge mej en B2B.
-Jag har inga pengar! försökte jag
-Det gör inget. Hur mycket har du?
Som om INGA pengar inte betydde noll. Och det gjorde det ju inte heller. Vilket de såklart vet om.
-500!
säger jag och kommer direkt på mej själv med att vara världens största idiot. Såklart hade jag kommit undan med billigare men nu hade den stora hjärnan redan stängt av och den lilla tagit vid.

Återigen vill massösen ha betalt i förskott. Jag blir så förbannat avtänd på det och det känns så konstgjord då på något sätt. Helst vill jag åter avböja men klarar såklart inte stå emot.

Därefter börjar den intensivaste sjukaste HJ jag någonsin fått. Visst, hon ålar runt lite på mej och lite valuta får jag för B2B ordern men det som verkligen chockar mej är analarbetet.
Detta är helt nytt för mej. Bara någon timma tidigare har jag alltså blivit försiktigt varse att det inte är så dumt att få den lätt smekt.
Nu snackar vi istället stora grävskopan!! Tjejen fullkomligt penetrerar mej och verkar verkligen leta efter något gömt djupt där inne.

Jag minns att jag tänker att jag skiter ner mej.
Det kunde gått hur som helst. Hade jag vetat om detta innan, och av någon anledning velat ha en sådan behandling, kunde jag kanske förberett mej genom att tömma tarmen ordentligt.
Jag hann inte tänka så mycket längre. Sprutar ner både henne, madrass, golvet och mej själv ordentligt.

Av nån märklig anledning ser hon sur ut. Inte alls samma värmande människa som jag mötte i dörren eller som lade sej på mej när hon skulle försöka tina upp mej.

Aja. Klart spännande upplevelse.
För rakt på för min del, men det är samtidigt kul att testa något nytt så vafan. Otroligt effektivt dessutom.
Hon frågade om hon efteråt skulle massera min panna lite men med vetskap om vart de fingrarna varit precis innan avböjde jag. Inte ens om jag fått inspektera hennes handtvätt skulle jag nog gjort ett annat avvägande.
Citera
2017-01-29, 19:45
Medlem
Dag 11

Salong 28 - Västerort

Kommer fram 5 minuter efter att salongen öppnar. Vill absolut inte tappa bort henne, det fanns ändå nånting där som jag bara behöver mer än 15 minuter att utveckla.

Hon för mig till rummet och lämnar med ett busigt flin på läpparna.

Jag lägger mig på mage och näckar. När hon väl kommer in vill hon att jag lägger mig på mage direkt och hon lägger sig på mitt bröst och tittar djupt i mina ögon och frågar “why did you came back so quickly ?”, jag svarar, it was so rushed yesterday. Hon ger mig en puss på läpparna och vi börjar hångla. Tjejen är helt ointresserad av att hålla på med massage och ursäktar sig en kort stund, sannolikt hämtar hon kondomer.

Hon kommer tillbaka och vi pussas, kramas och hånglar en bra stund medans hon är helt påklädd och jag har en handduk över mig. Nu säger hon “i am so happy you came today, it’s my last day today i am going to work in momo tomorrow”, märkligt namn på Salong tänker jag men visst jag kan väl dra dit senare.

Efter en bra stund hångel tar jag av henne kläderna och kysser hela hennes kropp jag drar förbi fittan lite lätt, mitt finger blir helt blött av att bara dra det förbi fittan på utsidan. Hon har vant sig vid att mina händer rör hennes kropp och är inte alls så stel som dagen innan. Nu märker jag att hon är angelägen om att komma vidare, jag kysser hennes vackra ansikte och lägger henne på rygg, nu åker kondomen på. Sen trycker jag in den stora kuken problemlöst och hon håller om mig stenhårt och stönar.

Stämningen är nu helt annorlunda än sist, hon är helt avslappnad och hon vill absolut inte vara någon annanstans, hon ligger på rygg under mig helt bredbent och har stängda ögon och med ett förväntansfullt leende.

Jag håller om hennes huvud och kysser hennes hals och öra medans hon kramar om mig stenhårt och trycker sig mot mig. Jag för in och ut kuken problemfritt och det är så skönt när hon är så blöt och stönar i mitt öra. Hon kvider och stönar i en lång stund och jag är stenhård, nu börjar det blir mer hektiskt och jag kan inte hålla tyst utan börjar stöna rakt ut med hon håller för min mun så att ingen ska höra. Efter några minuter så kommer jag äntligen och det är en fantastisk orgasm som jag pumpar hårt in i henne medans hon kvider.

Till slut så faller jag ihop över henne och vi ligger och kramas i kanske 3-4 minuter innan jag drar ut den och lägger mig på rygg, nu kryper hon upp på mitt bröst och ler och tittar djupt i mina ögon. Vi håller om varandra och pussas lite.

Efter en riktig lång gos-stund så kör hon en huvudmassage och GUD vad hon är bra, jag bara njuter. Nu börjar jag inte att hon inte bara ska byta salong utan ska flyga till Malmö om några timmar! NEJ! DISASTER! Jag pallar inte att ersätta denna underbara skönhet som verkligen VILL älska, det är fan omöjligt. ÅNGEST! Jag skrattar cyniskt och säger att jag blivit lurad!

Hon är så jävla snygg att jag vill ge henne en omgång till, hon frågar om det verkligen går efter så kort tid och jag säger att vi provar, hon säger att vi hinner köra en snabbis. Jag drar på en kondom och sätter på henne doggy-style, den 44 kilo tunga underbara kroppen är betydligt mer kvinnlig än vanligtvis för asiatiska kvinnor med riktigt breda höfter och smal midja vilket syns helt fantastiskt när man står bakom henne, för att jag ska bli hård och kåt så kör jag rätt hårt knull nu.

Efter några enstaka minuter avbryter hon dock, det är fört hårt helt enkelt. Hon säger att hon vill rida mig, jag lägger mig ner, och hon börjar rida mig entusiastiskt. Men kuken är inte med i leken just kombinationen av kondom och tidigare underbara utlösning gör att den slaknar allt för mycket trots viagran. Jag avbryter till hennes synliga besvikelse och ger henne en kram. Det har gått en bit över tiden och jag går och duschar.

Sen hänger vi vid entren i kanske 15 minuter och vi håller om varann, sen går jag ut, PÅ vägen ut påminner hon diskret att hon inte fått betalt, jag ger henne 1.200 extremt välförtjänta kronor och ger henne en puss. Vi utbyter kontaktdetaljer så att hon kan messa om hon återvänder till Stockholm.
Citera
2017-01-30, 10:52
Medlem
Byte av stad, Är på stan och helt plötsligt så går jag förbi en salong och tänkte KANONER, jag har ju lite ont i ryggen, Kliver in 10min efter öppning, 2 damer i 35-40 års åldern, vackra milf.
En av dem visar in mig i ett rum. jag lägger mig ner på britsen och hon börjar massera, hon är mycket duktig, börjar också gå på rygg och ben.efter att masserat benen och dragit av underkläder och frågat om det går bra, innan vändning frågor hon om jag vill ha något annat. jag frågar vad det är? Allt, men ingee knullaaa. okay kommer överens om ett bidrag.
Sen ålar hon omkring på mig, hon är duktig på allt, bj, fick äta thai, och hon kan även prostatamassage och bj, därför är de lite äldre lite bättre, de kan extra tricks. var mer än jag räknat med, hon har mina uppgifter och jag hennes så hoppas på att hembesök skulle kunna uppstå, har en del kvar att utforska med henne. 1,5 timma. väl värt gick på en tusing totalt utöver massagekostnad.
Citera
2017-01-30, 22:22
Medlem
Dag 12 - morgon

Salong 29 - Västerort

Stängt, trots att den borde vara öppen ...

Salong 30 - Västerort

Fuck, det här är sjukt nära där folk jag känner väl bor, ger mig av.

Dag 12 - kväll

Salong 31 - Norra Innerstaden

Kommer in, starkt sminkad tjej runt 30 med runt ansikte, totally doable, säger att dom inte har tid just nu och ber mig återkomma.

Salong 32 - Norra Innerstaden

4 dugliga tanter, runt 50, inte mig grej.

Salong 33 - Norra Innerstaden

Riktigt vacker kvinna med lång svart hår runt 35 öppnar, hon ler i precis rätt ögonblick, och jag bestämmer mig för en massage, 1 timme olja. Salongen har bara 2 rum, 2 kvinnor jobbar här som sannolikt äger stället ihop.

Rummet är extremt varmt, tänk 30C+ av elementet som dom kört stenhårt. Kvinnan kommer in och har tagit på sig ett linne som är så kort att trosorna syns. Hon sliter bort handduken och slänger den i hörnet av rummet och sätter sina händer på min rumpa och säger “vad bra rumpa!”, jag öööööh - tack. Jag tänker - hon borde fan köpa mig en drink först. Hon masserar min rumpa och hon gnider sig själv mot mitt ben. Kul att hon går igång snabbt, vi är liksom 2 minuter in i massagen.

Hon drar igång och masserar, hon är säkert utbildad massös men masserar hetsigt och inte speciellt bra. Efter ca. 1 minut så ställer hon sitt knä så att den smeker mot min kuk som var lite för stor för att ligga på den så jag la den nedåt. Hon masserar hela ryggen dugligt, och vid varje drag så kommer det inte bara lite tease utan hon helt enkelt inkluderar kuken i massagen, vilket är nice - trots halvkass hetsig massage.

Hon fortsätter såhär ett bra tag, till slut så håller hon om kuken och runkar lite försiktigt. Nu kommer det nån gubbe in a salongen, det tar henne närmare 5 minuter för henne att bli av med den virriga farbrorn vilket är sjukt irriterande. Hon kommer tillbaka ber så hemskt mycket om ursäkt och fortsätter genast smeka kuken som nu har somnat helt.

Nu börjar hon smeka min överkropp och dunkar sin fitta med varje smekning i min panna, okeeeej - detta va en ny teknik. Detta börjar bli något av ett disaster. Jag pillar ändå lite på hennes snygga rumpa och vader. Till slut vänder jag mig dock om.

Nu börjar hon massera kring kuken och benen, och runkar en liten stund ibland. Till slut frågar hon om jag vill ha “hand massage” för 500, jag frågar om hon suger, hon säger att hon är väldigt bra på att suga och det kostar 800 för yngre kunder som mig, vanligtvis. Jag försöker förhandla ner BJ till 500, men när jag inser att det är kondom som gäller så avböjer jag helt ( Nej, seriöst - BJ med kondom är ingenting jag ens betalar 100 för ) . Hon förstår att det faktiskt är lite trist och säger att hon bara kan massera med händerna, jag erbjuder 300, hon tar budet direkt och börjar massera medans jag ligger ner.

Hon kan verkligen massera kuk, alltså rent tekniskt, hon lär massera minst 10 kukar om dagen, ingen lär komma för hennes massage, det saken är säker. Det är ändå nice att få den oljiga kuken masserad. Efter att tag börjar hon föra in finger i anus, och jag brukar alltid mota bort folk från mitt anus, fattar inte som vill stoppa in saker i anus eller vill ha saker i sitt anus. Det kommer bajs där - visste ni det ?!? Jag låter henne ändå hålla på ett tag, varför inte prova typ. Efter ett tag för hon in fingret djupare, men jag gillar det absolut inte, ganska avtändande, så jag motar bort henne och hon återgår till runkning.

Nu sätter jag mig upp, hela anus-grejen för förlängt processen rejält, vilket är positivt just nu. Hon försöker få mig att komma och jag bara ler medans jag tar på rumpan, som är riktigt nice. Till min förundran så låter hon mig smeka på trosorna, och det är riktigt varmt där. Jag går under trosan och pillar lite på fittan, det är faktiskt ganska blöt och hon stönar nu i mitt öra, vilket faktiskt gör mig rätt kåt.

Nu vill jag packa upp brösten men hon utbryter “more money - more money”, ha ha ha - SJUKT avtändande. Om hon fortsätter såhär kommer hon få runka mig i en timme tänker jag. Men jag är fan klar nu - vill komma och det enda som krävs är att jag för in ett finger under trosan och pullar den ganska blöta fittan lite, hur fan lyckas hon ens bli blöt ? Seriöst, hur gör man ? . REJÄLT SPRUT!

Hon torkar av mig med en blöt handduk, det är inte skönt att få sin kuk avtorkad med en varm handduk efter orgasm, men dom har liksom ingen dusch ( FAIL! ). Hon frågar om jag vill ha huvudmassage och jag tackar ja. Hon är dock usel på det, sen går hon över till att massera nacken, men jag måste avbryta eftersom jag fan är rädd att hon skadar mig. Nu vill hon massera magen, ok - det känns också helt weird. Jag ber henne massera benen, vilken hon gör trots att det redan är över tiden. Hon torkar bort det mesta av oljan med en handduk. Jag klär på mig och går på toa, ger henne sen 500 men begär tillbaka växel. Hon skrattar och tycker jag är snål, whatever.

Återbesök - nej tack. Runka gubb-kuk ni.

Känns som att innerstaden drar till sig alla tjejer som vill ge BJ med kådis för 1.000 och ytterstaden är fullt av tjejer som gör allt för att få en rejäl påsättning för 800 av en någorlunda doable man. Måste nog vara rejäl ekonomisk press på tjejerna inne i stan kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in