Dag 12 - morgon
Salong 29 - Västerort
Stängt, trots att den borde vara öppen ...
Salong 30 - Västerort
Fuck, det här är sjukt nära där folk jag känner väl bor, ger mig av.
Dag 12 - kväll
Salong 31 - Norra Innerstaden
Kommer in, starkt sminkad tjej runt 30 med runt ansikte, totally doable, säger att dom inte har tid just nu och ber mig återkomma.
Salong 32 - Norra Innerstaden
4 dugliga tanter, runt 50, inte mig grej.
Salong 33 - Norra Innerstaden
Riktigt vacker kvinna med lång svart hår runt 35 öppnar, hon ler i precis rätt ögonblick, och jag bestämmer mig för en massage, 1 timme olja. Salongen har bara 2 rum, 2 kvinnor jobbar här som sannolikt äger stället ihop.
Rummet är extremt varmt, tänk 30C+ av elementet som dom kört stenhårt. Kvinnan kommer in och har tagit på sig ett linne som är så kort att trosorna syns. Hon sliter bort handduken och slänger den i hörnet av rummet och sätter sina händer på min rumpa och säger “vad bra rumpa!”, jag öööööh - tack. Jag tänker - hon borde fan köpa mig en drink först. Hon masserar min rumpa och hon gnider sig själv mot mitt ben. Kul att hon går igång snabbt, vi är liksom 2 minuter in i massagen.
Hon drar igång och masserar, hon är säkert utbildad massös men masserar hetsigt och inte speciellt bra. Efter ca. 1 minut så ställer hon sitt knä så att den smeker mot min kuk som var lite för stor för att ligga på den så jag la den nedåt. Hon masserar hela ryggen dugligt, och vid varje drag så kommer det inte bara lite tease utan hon helt enkelt inkluderar kuken i massagen, vilket är nice - trots halvkass hetsig massage.
Hon fortsätter såhär ett bra tag, till slut så håller hon om kuken och runkar lite försiktigt. Nu kommer det nån gubbe in a salongen, det tar henne närmare 5 minuter för henne att bli av med den virriga farbrorn vilket är sjukt irriterande. Hon kommer tillbaka ber så hemskt mycket om ursäkt och fortsätter genast smeka kuken som nu har somnat helt.
Nu börjar hon smeka min överkropp och dunkar sin fitta med varje smekning i min panna, okeeeej - detta va en ny teknik. Detta börjar bli något av ett disaster. Jag pillar ändå lite på hennes snygga rumpa och vader. Till slut vänder jag mig dock om.
Nu börjar hon massera kring kuken och benen, och runkar en liten stund ibland. Till slut frågar hon om jag vill ha “hand massage” för 500, jag frågar om hon suger, hon säger att hon är väldigt bra på att suga och det kostar 800 för yngre kunder som mig, vanligtvis. Jag försöker förhandla ner BJ till 500, men när jag inser att det är kondom som gäller så avböjer jag helt ( Nej, seriöst - BJ med kondom är ingenting jag ens betalar 100 för

) . Hon förstår att det faktiskt är lite trist och säger att hon bara kan massera med händerna, jag erbjuder 300, hon tar budet direkt och börjar massera medans jag ligger ner.
Hon kan verkligen massera kuk, alltså rent tekniskt, hon lär massera minst 10 kukar om dagen, ingen lär komma för hennes massage, det saken är säker. Det är ändå nice att få den oljiga kuken masserad. Efter att tag börjar hon föra in finger i anus, och jag brukar alltid mota bort folk från mitt anus, fattar inte som vill stoppa in saker i anus eller vill ha saker i sitt anus. Det kommer bajs där - visste ni det ?!?

Jag låter henne ändå hålla på ett tag, varför inte prova typ. Efter ett tag för hon in fingret djupare, men jag gillar det absolut inte, ganska avtändande, så jag motar bort henne och hon återgår till runkning.
Nu sätter jag mig upp, hela anus-grejen för förlängt processen rejält, vilket är positivt just nu. Hon försöker få mig att komma och jag bara ler medans jag tar på rumpan, som är riktigt nice. Till min förundran så låter hon mig smeka på trosorna, och det är riktigt varmt där. Jag går under trosan och pillar lite på fittan, det är faktiskt ganska blöt och hon stönar nu i mitt öra, vilket faktiskt gör mig rätt kåt.
Nu vill jag packa upp brösten men hon utbryter “more money - more money”, ha ha ha - SJUKT avtändande. Om hon fortsätter såhär kommer hon få runka mig i en timme tänker jag. Men jag är fan klar nu - vill komma och det enda som krävs är att jag för in ett finger under trosan och pullar den ganska blöta fittan lite, hur fan lyckas hon ens bli blöt ? Seriöst, hur gör man ? .
REJÄLT SPRUT!
Hon torkar av mig med en blöt handduk, det är inte skönt att få sin kuk avtorkad med en varm handduk efter orgasm, men dom har liksom ingen dusch ( FAIL! ). Hon frågar om jag vill ha huvudmassage och jag tackar ja. Hon är dock usel på det, sen går hon över till att massera nacken, men jag måste avbryta eftersom jag fan är rädd att hon skadar mig. Nu vill hon massera magen, ok - det känns också helt weird. Jag ber henne massera benen, vilken hon gör trots att det redan är över tiden. Hon torkar bort det mesta av oljan med en handduk. Jag klär på mig och går på toa, ger henne sen 500 men begär tillbaka växel. Hon skrattar och tycker jag är snål, whatever.
Återbesök - nej tack. Runka gubb-kuk ni.
Känns som att innerstaden drar till sig alla tjejer som vill ge BJ med kådis för 1.000 och ytterstaden är fullt av tjejer som gör allt för att få en rejäl påsättning för 800 av en någorlunda doable man. Måste nog vara rejäl ekonomisk press på tjejerna inne i stan kanske.