2016-12-30, 23:51
Medlem
Eftersom jag inte varit på massage på två veckor vilket känns som en evighet får jag recencera mina äventyr under början av december. Först en favorit i repris. Jag började ju gå hos henne med ryggont som hon behandlade med skicklighet. Andra tredje gången så fick jag hj utan snack före och betalade lite extra utöver massagen. Numera blir det mera typ b2b och fortfarande inget snack om pengar.
Efteråt dricker vi kaffe och visar bilder på barn och familj. Galet soft egentligen.
Men ibland behövs ju lite mer spänning. Till skillnad från många här facebookar jag inte så jag vet aldrig hur någon ser ut innan jag kommer dit. Gillar det faktiskt, lite blind date.
En vecka hade jag blivit nyfiken på en grannkommun/stad som har tre eller fyra salonger. Men för att kunna backa på ett snyggt sätt så besökte jag tre med samma fråga, jobbar XXX här?
Nej på det två första som inte lockade mej att stanna men på det tredje stället en liten knubbig 40-åring med lite sneda tänder och rart leende. Fick en bra massage och lite halvnaket hj för ungefär 300 extra, helt ok. Som tur är kräver jag inte bara på 25-åriga 50-kilos kvinnor och brösten bryr jag mej inte om. Däremot leende ögon.
Det har funnits söndagar när jag har avverkat tre besök men det brukar bli för mycket av det goda. Då önskar man sej eg. bara massage på det första och lite teasing på det andra och allt på det tredje men tyvärr har det ännu inte hänt och numera får det räcka med ett besök.
Önskar alla duktiga skribenter här ett gott nytt år och även ni som skriver dåligt.
Citera
2016-12-31, 00:09
Medlem
Rumlarunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabeldjur
Eftersom jag inte varit på massage på två veckor vilket känns som en evighet får jag recencera mina äventyr under början av december. Först en favorit i repris. Jag började ju gå hos henne med ryggont som hon behandlade med skicklighet. Andra tredje gången så fick jag hj utan snack före och betalade lite extra utöver massagen. Numera blir det mera typ b2b och fortfarande inget snack om pengar.
Efteråt dricker vi kaffe och visar bilder på barn och familj. Galet soft egentligen.
Låter ju som ett helt underbart arrangemang!
Litegrann som att ha en KK (nåja, förutom att man betalar för det då) som kan hålla isär känslor och sex.

Citat:
Ursprungligen postat av fabeldjur
Men ibland behövs ju lite mer spänning. Till skillnad från många här facebookar jag inte så jag vet aldrig hur någon ser ut innan jag kommer dit. Gillar det faktiskt, lite blind date.
En vecka hade jag blivit nyfiken på en grannkommun/stad som har tre eller fyra salonger. Men för att kunna backa på ett snyggt sätt så besökte jag tre med samma fråga, jobbar XXX här?
Nej på det två första som inte lockade mej att stanna men på det tredje stället en liten knubbig 40-åring med lite sneda tänder och rart leende. Fick en bra massage och lite halvnaket hj för ungefär 300 extra, helt ok. Som tur är kräver jag inte bara på 25-åriga 50-kilos kvinnor och brösten bryr jag mej inte om. Däremot leende ögon.
Själv går jag igång på bröst, alla sorters bröst. Stora, små, hängande, toppiga. Tuttar är tuttar och jag älskar tuttar.
Men ingenting slår det du säger, den där glimten i ögat - är det sexigaste som finns!

Gott Nytt och skriv fler recensioner
Citera
2016-12-31, 02:08
Medlem
Rumlarunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumlarunt
Med magen full av asiatisk mat sitter jag nu och skriver det här och sneglar på telefonen, där ett sms med en inbjudan till en “fredagsöl” visas på skärmen.

En smart man skulle tacka för inbjudan och fråga om det inte går bra att ta den där ölen på morgondagens fest istället…

Vill bara säga att för första gången på över en månad var jag den smarta mannen :-P
Citera
2016-12-31, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Bromma ska i a f ha en eloge för att han uppgav vad han fick betala. Jag har flera ggr här i tråden tjatat om att det är bra om vi i recensionerna uppger detta. På så vis hjälps vi ju åt att hålla nere priserna. Även av denna pågående diskussionen finns det kanske dom av oss som lär sig ett och annat.

Det var väl du som skrev om att du skulle begränsa dina besök på grund av ekonomin.

Jag ser det så här angående priser. Någon gång har jag betalat för mycket, någon annan gång för lite. I långa loppet jämnar det med andra ord ut sig.
Och fortfarande finns det ingen officiell prislista utan bara en högst inofficiell lista här i forumet med rekommendationer.

Vad jag har betalat, är en sak mellan mig och tjejen ifråga. Är ingenting som behöver berättas här, även om önskemål finns.
Citera
2016-12-31, 13:01
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumlarunt
Vill bara säga att för första gången på över en månad var jag den smarta mannen :-P
Oj, oj, du har verkligen drabbats av en svårartad form av gula febern. Till råga på allt kryddar du det med upplevelser från det vanliga livet!

Jag får gratulera till tre lyckade sessioner på en dag, inte illa!

Med en önskan om ett Gott Nytt År hoppas jag kvällens, eller kanske nattens, begivelser faller väl ut och att vi får läsa om framtida äventyr.
Citera
2017-01-02, 02:14
Medlem
Dag 2

Skrev en recension sist, som en del här dissade eftersom den var “för bra för att vara sant”, först blev jag sur och tänkte att dom inte förtjänar att jag delar med mig av mina erfarenheter, men sen insåg jag att jag fått så extremt bra upplevelse att andra inte tror det är sant. Det är verkligen den finaste feedbacken man kan få! Man tackar Tack även alla ni som tjatar via pm om vilken salong och tjej det är, förr eller senare lär jag bli tvungen att gå vidare och dela med mig, men inte ännu

Nu till nästa besök!

Jaha, då va man vrålkåt igen, tjejen sist va ju riktigt nice men skulle vilja prova någonting annat, helst nån som pratar lite och är snyggare. Jag poppar en blå, just in case.

Salong 6

När det väl kommer till krita satsar jag på säkra kort, jag är rejält kåt och behöver knulla hårt. Åker därför förbi samma salong där man fick JACKPOT sist, väl där öppnar en annan ganska fräsch tjej jag inte sett förut efter att jag ringer på, kanske 30 år med tatuerade bröst ( B? ) .

Jag stirrar ner djupt i hennes urringning, när jag väl tittar upp så ler hon charmigt och berättar att dom inte har tid just nu och att jag måste komma tillbaka om en halvtimme.

Salong 7

Kommer fram till salongen, inne sitter en ensam strykful tjej som masserar en äldre dams fötter, jag tar ett visitkort och drar vidare.

Salong 8

En äldre starkt sminkad kvinna i gott skick som är sannolikt närmare 60 öppnar. Hon ser ut att kunna ge en fantastisk avsugning - men jag behöver mer och det har nästan gått en halvtimme för att få gå tillbaka och knulla istället. Jag ursäktar mig.

Salong 6

Väl framme igen, så öppnar två tjejer. Även tjejen som fick en rejäl doggystyle sist. Båda diskuterar kort på Thai men bestämmer sig för att samma tjej som sist skulle ta hand om mig. YES!! Jag näckar, hon kommer in - jag frågar om hon känner igen mig, hon “sorry, no, i have a lot of customers” - jag tänker WTF. men whatever, jag garvar och säger “i understand, it was pretty dark, it was in the other room”.

Massagen är Inte alls avslappnande, jag är vrålkåt, så jag ställer mig upp på knä med präktigt stånd och avbryter massagen efter bara 10 min. Trots att hon inte ens teasat någonting.

Hon blir helt perplex och frågar “okey ---- so what do you want to do ?” jag: “take off all of your clothes” hon låtsas vara chockad och vill ha 1000, jag kontrar “i give you 800”, hon godkänner snabbt, och säger “now i remember you! och fnissar.” Jag säger “get 2 condoms - we have a lot of time and am very horny” , hon “what 2 ?!?” jag “yes!” hon “ok, no problem!”

När hon kommer tillbaka så låser hon dörren och börjar klä av sig, detta rum är ganska ljust och jag smeker hennes bröst som är stora kanske D ? Men dom ser inte riktigt lika gigantiska ut som när man hade dom hängandes över sig när hon red mig sist.

När hon klätt av sig allting så berättar jag för henne hur vacker hon är, hon kontrar “nooo - not me, och tittar ner i marken”, jag känner att det är dags att peppa upp henne lite och smeker och kysser långsamt hela hennes kropp, och den är fin, smal liten tjej med silkeslen hy, kanske inte så vackert ansikte men hon är också helt osminkad.

Jag ställer mig bakom henne och smeker höfter och bröst medans jag kysser hennes nacke, nu börjar hon äntligen slappna av och stänger ögonen och andas djupt. Jag ställer mig nu framför henne och smeker hennes bröst och ner till fittan som är lite blöt, jag smeker hennes klitoris medans hon står på knä framför mig och hon blir aningen blötare medans jag blir stenhård.

Nu hon börjar runka mig och jag börjar stöna så pass mycket att hon börjar fnissa och tystar ner mig med ett “shhhh”, sen tar hon den i munnen och suger bra, fan vad det är bra, hennes hår har hon satt upp så man ser precis hur kuken går in och ut ur munnen.

Efter ett litet tag antyder hon att det är lite jobbigt att suga när jag står på knä så jag lägger mig ner, hon suger mig en kort stund sen kommer hon upp och vill rida, men jag trycker bestämt ner hennes huvud till kuken och vill att hon fortsätter att suga, jag ser hur hon blir smärtsamt påmind om att detta är en tjänst jag betalar för, hon suger ordentligt bra men den sköna avslappnade stämningen mellan oss har nu verkligen förstörts, men hennes sugande är så bra att jag bara ligger på rygg och stönar tyst medans hon samtidigt försiktigt masserar bollarna.

Innan jag kommer så tror jag hon inte orkar fortsätta så hon ställer sig upp och tar mina händer och antyder att jag ska ställa mig upp på knä, jag gör det och ger henne en rejäl kram och trycker mig mot hennes fina bröst. Jag smeker hennes bröst och fittan, och stoppar in ett finger i fittan, och den är ganska blöt och VÄLDIGT TRÅNG, jag pillar lite på g-punkten som gör att hon biter sig lite på läppen och kvider.

Nu ger hon mig kondomen, jag sätter på den utan protest, men jag skulle fan pröjsa 10.000 för att få tränga i den extremt trånga fittan utan just nu. Jag tycker verkligen glädjen av den trånga fittan försvinner med plastpåsen på, men vafan gör man.

Hon tröttnar fort på fingret och lägger sina armar och sina ben runt mig medans jag nu sitter ner, jag börjar tungkyssa henne, vilket hon verkligen gillar nu till skillnad från sist då hon inte ville detta alls.

Den där sköna stämningen är tillbaka nu när jag är lite lyhörd om vad hon vill. Nu kysser vi varandra intensivt medans hon glider sakta neråt medans jag håller om henne så att kuken sakta går in i henne, nu börjar hon hångla väldigt intensivt och ser till att jag kommer in ordentligt, hon är så liten och nätt att jag kan hålla upp henne genom att bara lyfta upp och ner på hennes rumpa så hon kommer ut och in, hon stönar nu intensivt och gnider sig mot mig. Hon håller om mig stenhårt medans hon nu kraftigt gnider sin klitoris mot mig medans hela kuken är inne i henne och knappt rör sig ut och in. Nu börjar hon stöna rejält i mitt öra, till slut rycker hon till och stönar och jag märker hur det går för henne, men hon är så exalterad att hon gör för kraftiga bäckenrörelser så kuken slinker ur fittan mitt i hennes orgasm - lite trist men shit happens tänker jag , nu är det min tur!

Jag märker att kuken inte fått tillräckligt in & ut för att vara riktigt hård och jag trycker ner henne på madrassen och trycker in mig in den nu alldeles för våta fittan, hon är så blöt och kuken flyger in och ut, med så lite friktion är det svårt att komma, vi stönar nu en hel del medans jag pumpar väldigt fort men inte så djupt, nu blir jag givetvis stenhård.

Jag märker att hon inte riktigt släpper in mig hela vägen, kuken är lite för grov för den väldigt lilla fittan helt enkelt, jag vill inte göra illa henne så jag lägger mig på henne och trycker mig mot hennes bröst med hela min vikt och trycker in hela kuken försiktigt men bestämd , hon drar i mitt hår och stönar i mitt öra medans hon lägger upp benen så långt hon bara kan och släpper in mig hela vägen. Jag pumpar nu hårt med bara rumpan och dunkar mig hårt mot den lilla fittan medans jag fortsätter att trycka mig mot hennes underbara bröst. Hon är riktigt bra att trycka sig mot mig i takt och jag kommer nu äntligen med intensivt stön och hårda snabba stötar. YES!!!

Jag lägger mig bredvid henne och håller om henne en stund och vi andas båda tungt efter det rejäla träningspasset. Vi är båda heta och helt klibbiga av svett, madrassen är ju uppvärmd och hennes kropp formligen glöder så hon viftar med handdukar för att kyla ner sig. Jag frågar henne “you need water ?” hon skrattar och ser nu riktigt nöjd ut med ett brett leende.

Nu frågar hon, “one more time ?” jag tittar på kuken som nu är makabert liten och totalt utsugen och säger “i want - but i think he disagrees” hon fnissar och börjar klä på sig igen, hon är tyvärr lite obekväm när hon är naken och vill få på kläderna igen.

Nu frågar hon “what do you want to do the rest of the time ?”. Jag “massage maybe ?” Hon masserar mig i 20 minuter så att det blir en hel timme, nu rejält med teasing och massage av pungen, men absolut ingenting händer. När tiden är klar så får hon ändå 1000 av mig, jag känner ändå att jag får en jävligt bra deal.

Efter massagen tar jag en dusch, jag kan verkligen inte ta mig någonstans annars då kroppen luktar för mycket svett och olja. Efter duschen sitter vi tillsammans i entren, men hon är verkligen ingen pratglad tjej och svarar bara på ett par enkla frågor om vad hon heter och vilka dagar hon jobbar, medans vi dricker varsitt glas vatten flinandes. När jag lämnar så ger hon mig en rejäl kyss på munnen och säger “Please come back to me!”, jag säger “i will, i promise!” och ger mig ut i kylan.
Citera
2017-01-02, 13:10
Medlem
kaks avatar
Gick tidigare från jobbet för att besöka salong i på Kungsholmen.
När jag ringde på dörren öppnade en söt tjej i linne och riktigt korta shorts. Jag blev ombedd att komma tillbaks om 10 minuter. När jag kom tillbaks var det en annan tjej som öppnade. Såg helt ok ut men inte riktigt lika snygg.
Jag beställde en timme oljemassage. Massagen utfördes med rimlig oljemängd. Den största tiden fokuserades på ben och rumpa. Dock ingen uppenbar teasing i form av pungsnudd eller händer mellan skinkorna.
Efter vändning kom frågan. På grund av språkförbistring trodde jag mig beställa FS men hon hade sålt b2b. Då hon ville ha ytterligare för BJ, blev det dyrare än jag tänkt mig. B2B-delen var rätt trist, mest brösten som gled över kuken.
Hon sög hyfsat men inte tillräckligt bra för att få mig att komma. Hon höll på rätt länge innan hon gav upp.
Hon avslutade med handen efter att kondomen tagits av. En snabb dusch innan jag stod på gatan igen.
Det hade nu blivit mörkt vilket jag uppskattade. Alltid lite pinsamt att kliva ut. Det är lättare att gå in diskret.
Citera
2017-01-02, 13:48
Medlem
Arbete med lång rast i en av våra större städer. Hade lång rast efter långt arbete, och det kanske borde givit mig en klar signal, men icke. Är man dum så är man

Efter två stängda dörrar och en soffa full med gäster så kliver jag in på en salong längre ner på min prioritetslista. Några damer sitter i soffan och hälsar glatt, och jag blir invisad till ett av rummen.

Tyvärr blir det en riktig drake. Väldigt mycket kurvor, och något rejält till åren. Men ok, nu är jag näckad och på plats.... och har tidigare fått bra avslut av de erfarna. Hoppas på det bästa.

Massagen är väl... godkänd. Nypor men ingen utbildning? Som vanligt en massa olja, men jag vet sen tidigare att de har dusch på plats, så ok. Nästan ingen teasing.

När det senare kommer till parad och diskussion hamnar vi på en öppen röding, minst hj. Det började bra med lite handgrepp och allmän utforskning av hennes mjuka valkar. Sen segnade soldaten.. på grund av utforskning av hennes mjuka valkar, antar jag. Därefter blev det lite jävlar anamma, och mycket av kläderna åkte av. Det både hjälpte och inte hjälpte. Hon fortsatte med en avsugning. Mer än jag hade väntat mig.

Tio-femton minuter senare hade vi gått igenom hj, bj, försök till fs, samt diverse andra manövrar som jag uppskattar. Inte en susning till resultat. Hon monterade ihop sin utstyrsel igen.

Saken är den att hon var otroligt snäll och trevlig. Riktigt mormoderlig. När jag gav upp och ryckte på axlarna började instinkterna kicka in, tror jag. Jag blev erbjuden en dusch, och hon promptade på mig ett glas vatten.

Efter en lång och varm dusch klädde jag på mig. Då dykte hon upp igen, och jag tänkte att nu är det väl dags för dörren. Men icke. Som en riktig mormor använde hon sig av ordalag, ryck och erbjudanden man inte kan säga nej till. En minut senare satt jag i köket och blev serverad en kopp té, thailändsk soppa med nudlar och diverse andra tilltugg. Sitt. Ät.

Det var ju helt uppenbart att om den stackars pojken inte kan få stånd så är han givetvis trött och hungrig. Här skulle det matas och pysslas om rejält. De andra damerna i salongen sågs inte till. Ingen knackade på under de femton-tjugo minuterna hon skötte om mig vid köksbordet istället för på madrassen. Hon berättade glatt om sin familj och sina... ja, barnbarn

Lämnade salongen mätt, belåten och med mer energi mellan benen än när jag gått in. Minst sagt en av mina mer minnesvärda besök på salong.

Massage: 4/10.

Avslut: 2/10... mitt fel.

Lunch och fika: 8/10.
Citera
2017-01-02, 14:09
Medlem
Rumlarunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaudu
Lunch och fika: 8/10.

Hahaha, tack för en bra och riktigt rolig recension - precis vad jag behövde!

Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Citera
2017-01-02, 14:29
Medlem
Dags att bidra med en liten recension.

Jobbet hade tagit mig till den kungliga hufvudstaden och efter att presenterat mitt lilla konsultarbete hade jag ett par timmar efter lunch tills flyget gick.
Promenerade till en närliggande inrättning med den thailändska flaggan viftande utanför och steg in.

Mamasan tog betalt och visade mig in bakom ett skynke och jag förberedde mig på madrassen. En något äldre dam kom in det mörka utrymmet och började massera. Massera och massera, hon petade på ryggen i en kvart och sedan var det dags för vändningen. Handduken försvinner som genom ett trolleritrick och plötsligt håller hon trollstaven i ena handen och visar leende upp två fingrar och börjar utan att vänta på ett svar. Efter några minuter blir jag inbjudan att klämma lite på tuttarna vilket jag gör och de är fasta och fina trots hennes ålder hon arbetar på med bra teknik och efter ca 5 minuter avfyras en ordentlig laddning. Hon torkar rent och fortsätter massera, jag menar klämma lite försiktigt tiden ut.

Det hela avslutas med en kopp med något ingefärste och lite samtal där hon berättar om man och tonårsbarn. Hon är visst bara 43. Hade lätt gissat på mellan 50-60.
Jag dricker upp och promenerar ut leendes och vidare i staden tills det är dags att flyga tillbaka hem.
Hoppas på en bättre massage nästa gång dock.

Massage 1/5 Ingen massage, bara ett lätt klämmande
Extra 4/5 Bra färdigprutat HJ. Frågade inte om mer.
Service 4/5 Trevliga, höll tiden, rent och fräscht ställe.
Senast redigerad av totte1980 2017-01-02 kl. 14:31. Anledning: En punkt för mycket
Citera
2017-01-02, 21:03
Medlem
Dag 3

Här kommer en recension för alla haters som inte tror på mina andra recensioner. Ha en kul läsning och låt skadeglädjen flöda!

Salong 1 - Långt ut i västerort.

Vägrar ge upp på denna salong då den ligger väldigt bra till och verkar ganska uppenbart erbjuda extra. Tjejen på ca. 30 år som öppnade sist va riktigt ful och nonchalant, men jag har haft en tuff dag och tänker att om jag får spruta lite i hennes mun så kommer det ändå bli ett lyckat besök. ( Ja, ni hör ju hur jävla idiotiskt det låter !!! )

Kommer in, en äldre dam ca. 55 år med rynkor som antyder att hon är snarare 65 står vid kassan. En sannolikt småmullig men absolut doable tjej på kanske 20 år sitter i soffan och pillar på sin telefon.

Jag frågar om dom har tid och hon säger ja, nu börjar jag inse att den äldre tanten fan inte kommer funka, skulle verkligen behöva tjejen på soffan istället, börjar nu backa ur och säger att om inte tjejen på soffan har tid så kan komma tillbaka senare. Tjejen på soffan kan ok svenska och säger att äldre damen hjälper mig så länge och visar mig till rummet. Jag tänker, ok - det blir bra och beställer en halv timmes oljemassage och pröjsar 250 kontant.

Inne i rummet näckad så kommer ändå tanten in , WTF!! Det är nu jag fan borde ställt telefonen för ett “exit-call” och ha en emergency på jobbet, men optimist som man är försöker jag intala mig att tjejen kommer senare. Men jag vet innerst inne att detta kommer bli en ganska jobbig halvtimme, börjar inse att tjejen på soffan sannolikt är hennes dotter eller barnbarn och troligen inte ens är massös. FAIL. Oklart om detta är ett missförstånd eller om hon medvetet lurar mig, jag väljer att anta att det är ett missförstånd.

Hon ger mig en hektisk och riktigt dålig oljemassage med minimal teasing, men ingenting händer. Efter vändning så packar hon inte ens in kuken och pillar på den lite grann, men ingenting händer. Jag skulle fan inte låta henne suga ens om jag FÅR 1.000 . Att hennes teasing är riktigt kass och hennes massage hektisk förgyllas bara av den ointresserade attityden och den sunkiga thailändska musiken som överröstas av att det spelas typ “Top 100 Spotify” vid entren på hög volym så att den nästan helt överröstar den sunkiga thailändska musiken.

När hon är typ klar ( ÄNTLIGEN !!! ) och masserar min rygg så frågar hon om jag vill ha någonting extra, jag svarar nej tack. Nej ingen dusch, nej inget vatten. Detta pucko-manöver har redan stulit 30 minuter av min värdefulla tid och det tar säkert 30 minuter till att duscha bort all jävla olja hemma.

På vägen ut inspekterar jag noggrant dom 3 tanterna i soffan för att förstå om det är värt att komma tillbaka ändå, alla ca. 45-55 år och inga skönheter direkt. Absolut aldrig värt att återvända, EVER. Jag förstår inte hur en sån här verksamhet överlever, men arbetskraften i vad som är ett gigantiskt industriområde verkar inte ha några högre krav på sin tillvaro direkt. Och tanterna säljer säkert BJ’s till allihopa för en billig peng hoppas jag.
Citera
2017-01-02, 22:03
Medlem
Nyårsafton. Är i behov av massage efter en tung arbetsvecka och hade ryggproblem som jag vill ha hjälp med. Mitt stamställe på hemmaplan har stängt idag. Min andra favoritmassös som jobbar i grannkommunen och ibland ger lite extra är ledig och hemma med barnen. Skickar ett sms till en tredje salong men även de har stängt. Får ett svar från salong nr. 4 att det går bra om jag kommer kl. 13. Skyndar mig dit och kliver in på salongen, är mitt första besök här. Två thaikvinnor i 40-årsåldern sitter i soffan, ganska trötta och verkar ha det långtråkigt. Den ena kvinnan reser sig upp och frågar: ”Är det du som har bokat?” Hon tar betalt och ger mig ett kvitto. Sedan leder hon mig i ett ganska kallt rum. Jag klär av mig men behåller kalsongerna på. När hon kommer tillbaka förklarar jag för henne var någonstans jag har ont och hoppas att jag kan få bukt med detta. Hon börjar direkt massera min rygg, reser sig upp på massagebänken och står slutligen på min rygg samt mina lår också. Sedan blir det mer oljeskyfflande på mina ben och efter vändningen fortsätter hon med min överkropp. Hon talar om för mig att hon bara jobbar helger. ”Vill du ha massage här också?” frågar hon efter en stund. ”Nästa gång kanske”, svarar jag, eftersom jag inte blev särskilt kåt efter hennes tortyrbehandling och idag var jag bara ute efter en bra massage. Ytterdörren öppnas och jag kan höra en röst av en äldre man. Den andra kvinnan som sitter kvar i lobbyn ropar något på thailändska. Min massös förklarar för mig att hennes 80-åriga gubbe är här och hon måste tyvärr sluta nu. De ska snart på någon nyårsfest och stänga tidigare idag. Efter 45 min lämnar hon mig kvar i rummet. Samtidigt lovade hon att jag nästa gång skulle få 75 min massage inklusive extra (HJ?) utan att behöva betala för detta (bara för 60 min massage). Ska jag boka ett återbesök trots en ganska usel massage och chansar på ett bra HJ eller kanske mer? Är det värt det? Har dessvärre inte så många säkra kort. Hon var ju ändå mycket trevlig och vem vet vad som gömmer sig bakom hennes linne Vad tycker ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in