Dag 2
Skrev en recension sist, som en del här dissade eftersom den var “för bra för att vara sant”, först blev jag sur och tänkte att dom inte förtjänar att jag delar med mig av mina erfarenheter, men sen insåg jag att jag fått så extremt bra upplevelse att andra inte tror det är sant. Det är verkligen den finaste feedbacken man kan få! Man tackar

Tack även alla ni som tjatar via pm om vilken salong och tjej det är, förr eller senare lär jag bli tvungen att gå vidare och dela med mig, men inte ännu
Nu till nästa besök!
Jaha, då va man vrålkåt igen, tjejen sist va ju riktigt nice men skulle vilja prova någonting annat, helst nån som pratar lite och är snyggare. Jag poppar en blå, just in case.
Salong 6
När det väl kommer till krita satsar jag på säkra kort, jag är rejält kåt och behöver knulla hårt. Åker därför förbi samma salong där man fick JACKPOT sist, väl där öppnar en annan ganska fräsch tjej

jag inte sett förut efter att jag ringer på, kanske 30 år med tatuerade bröst ( B? ) .
Jag stirrar ner djupt i hennes urringning, när jag väl tittar upp så ler hon charmigt och berättar att dom inte har tid just nu och att jag måste komma tillbaka om en halvtimme.
Salong 7
Kommer fram till salongen, inne sitter en ensam strykful tjej som masserar en äldre dams fötter, jag tar ett visitkort och drar vidare.
Salong 8
En äldre starkt sminkad kvinna i gott skick som är sannolikt närmare 60 öppnar. Hon ser ut att kunna ge en fantastisk avsugning - men jag behöver mer och det har nästan gått en halvtimme för att få gå tillbaka och knulla istället. Jag ursäktar mig.
Salong 6
Väl framme igen, så öppnar två tjejer. Även tjejen som fick en rejäl doggystyle sist. Båda diskuterar kort på Thai men bestämmer sig för att samma tjej som sist skulle ta hand om mig. YES!! Jag näckar, hon kommer in - jag frågar om hon känner igen mig, hon “sorry, no, i have a lot of customers” - jag tänker WTF. men whatever, jag garvar och säger “i understand, it was pretty dark, it was in the other room”.
Massagen är Inte alls avslappnande, jag är vrålkåt, så jag ställer mig upp på knä med präktigt stånd och avbryter massagen efter bara 10 min. Trots att hon inte ens teasat någonting.
Hon blir helt perplex och frågar “okey ---- so what do you want to do ?” jag: “take off all of your clothes” hon låtsas vara chockad och vill ha 1000, jag kontrar “i give you 800”, hon godkänner snabbt, och säger “now i remember you! och fnissar.” Jag säger “get 2 condoms - we have a lot of time and am very horny” , hon “what 2 ?!?” jag “yes!” hon “ok, no problem!”
När hon kommer tillbaka så låser hon dörren och börjar klä av sig, detta rum är ganska ljust och jag smeker hennes bröst som är stora kanske D ? Men dom ser inte riktigt lika gigantiska ut som när man hade dom hängandes över sig när hon red mig sist.
När hon klätt av sig allting så berättar jag för henne hur vacker hon är, hon kontrar “nooo - not me, och tittar ner i marken”, jag känner att det är dags att peppa upp henne lite och smeker och kysser långsamt hela hennes kropp, och den är fin, smal liten tjej med silkeslen hy, kanske inte så vackert ansikte men hon är också helt osminkad.
Jag ställer mig bakom henne och smeker höfter och bröst medans jag kysser hennes nacke, nu börjar hon äntligen slappna av och stänger ögonen och andas djupt. Jag ställer mig nu framför henne och smeker hennes bröst och ner till fittan som är lite blöt, jag smeker hennes klitoris medans hon står på knä framför mig och hon blir aningen blötare medans jag blir stenhård.
Nu hon börjar runka mig och jag börjar stöna så pass mycket att hon börjar fnissa och tystar ner mig med ett “shhhh”, sen tar hon den i munnen och suger bra, fan vad det är bra, hennes hår har hon satt upp så man ser precis hur kuken går in och ut ur munnen.
Efter ett litet tag antyder hon att det är lite jobbigt att suga när jag står på knä så jag lägger mig ner, hon suger mig en kort stund sen kommer hon upp och vill rida, men jag trycker bestämt ner hennes huvud till kuken och vill att hon fortsätter att suga, jag ser hur hon blir smärtsamt påmind om att detta är en tjänst jag betalar för, hon suger ordentligt bra men den sköna avslappnade stämningen mellan oss har nu verkligen förstörts, men hennes sugande är så bra att jag bara ligger på rygg och stönar tyst medans hon samtidigt försiktigt masserar bollarna.
Innan jag kommer så tror jag hon inte orkar fortsätta så hon ställer sig upp och tar mina händer och antyder att jag ska ställa mig upp på knä, jag gör det och ger henne en rejäl kram och trycker mig mot hennes fina bröst. Jag smeker hennes bröst och fittan, och stoppar in ett finger i fittan, och den är ganska blöt och VÄLDIGT TRÅNG, jag pillar lite på g-punkten som gör att hon biter sig lite på läppen och kvider.
Nu ger hon mig kondomen, jag sätter på den utan protest, men jag skulle fan pröjsa 10.000 för att få tränga i den extremt trånga fittan utan just nu.

Jag tycker verkligen glädjen av den trånga fittan försvinner med plastpåsen på, men vafan gör man.
Hon tröttnar fort på fingret och lägger sina armar och sina ben runt mig medans jag nu sitter ner, jag börjar tungkyssa henne, vilket hon verkligen gillar nu till skillnad från sist då hon inte ville detta alls.
Den där sköna stämningen är tillbaka nu när jag är lite lyhörd om vad hon vill. Nu kysser vi varandra intensivt medans hon glider sakta neråt medans jag håller om henne så att kuken sakta går in i henne, nu börjar hon hångla väldigt intensivt och ser till att jag kommer in ordentligt, hon är så liten och nätt att jag kan hålla upp henne genom att bara lyfta upp och ner på hennes rumpa så hon kommer ut och in, hon stönar nu intensivt och gnider sig mot mig. Hon håller om mig stenhårt medans hon nu kraftigt gnider sin klitoris mot mig medans hela kuken är inne i henne och knappt rör sig ut och in. Nu börjar hon stöna rejält i mitt öra, till slut rycker hon till och stönar och jag märker hur det går för henne, men hon är så exalterad att hon gör för kraftiga bäckenrörelser så kuken slinker ur fittan mitt i hennes orgasm - lite trist men shit happens tänker jag , nu är det min tur!
Jag märker att kuken inte fått tillräckligt in & ut för att vara riktigt hård och jag trycker ner henne på madrassen och trycker in mig in den nu alldeles för våta fittan, hon är så blöt och kuken flyger in och ut, med så lite friktion är det svårt att komma, vi stönar nu en hel del medans jag pumpar väldigt fort men inte så djupt, nu blir jag givetvis stenhård.
Jag märker att hon inte riktigt släpper in mig hela vägen, kuken är lite för grov för den väldigt lilla fittan helt enkelt, jag vill inte göra illa henne så jag lägger mig på henne och trycker mig mot hennes bröst med hela min vikt och trycker in hela kuken försiktigt men bestämd , hon drar i mitt hår och stönar i mitt öra medans hon lägger upp benen så långt hon bara kan och släpper in mig hela vägen. Jag pumpar nu hårt med bara rumpan och dunkar mig hårt mot den lilla fittan medans jag fortsätter att trycka mig mot hennes underbara bröst. Hon är riktigt bra att trycka sig mot mig i takt och jag kommer nu äntligen med intensivt stön och hårda snabba stötar. YES!!!
Jag lägger mig bredvid henne och håller om henne en stund och vi andas båda tungt efter det rejäla träningspasset. Vi är båda heta och helt klibbiga av svett, madrassen är ju uppvärmd och hennes kropp formligen glöder så hon viftar med handdukar för att kyla ner sig. Jag frågar henne “you need water ?” hon skrattar och ser nu riktigt nöjd ut med ett brett leende.
Nu frågar hon, “one more time ?” jag tittar på kuken som nu är makabert liten och totalt utsugen och säger “i want - but i think he disagrees” hon fnissar och börjar klä på sig igen, hon är tyvärr lite obekväm när hon är naken och vill få på kläderna igen.
Nu frågar hon “what do you want to do the rest of the time ?”. Jag “massage maybe ?” Hon masserar mig i 20 minuter så att det blir en hel timme, nu rejält med teasing och massage av pungen, men absolut ingenting händer. När tiden är klar så får hon ändå 1000 av mig, jag känner ändå att jag får en jävligt bra deal.
Efter massagen tar jag en dusch, jag kan verkligen inte ta mig någonstans annars då kroppen luktar för mycket svett och olja. Efter duschen sitter vi tillsammans i entren, men hon är verkligen ingen pratglad tjej och svarar bara på ett par enkla frågor om vad hon heter och vilka dagar hon jobbar, medans vi dricker varsitt glas vatten flinandes. När jag lämnar så ger hon mig en rejäl kyss på munnen och säger “Please come back to me!”, jag säger “i will, i promise!” och ger mig ut i kylan.