Får väl dela med mig om mitt nya ställe i den stora staden i söder, ni vet där man kan spela fotboll !
Fick tips från FB-broder om ett ställe där det mesta kunde erbjudas. På menyn fanns B2B. Ringde lite innan och kollade ifall det var ledigt. Tog en timme, betalade och visades till ett rum med brits. Näckade och lade mig på magen. Dörren öppnades och in kom thaiflickan som tog betalt. kan vara i 25-års åldern. Hällde ut olja och sedan påbörjades B2B. Rätt upphetsande faktiskt, kasade runt på mig och man kunde känna hennes lilla könshår mot ändan samt brösten som trycktes mot rygg samt nacke. En liten fråga då och då om "everything OK ?" . Efter kanske 25 minuter var det dags för vändning och då kom frågan ifall vi skulle hitta på ngt annat.........
eftersom en timme B2B kostade 1000 hade jag bara 200 kr kvar. Hon var nog rätt sugen för hon gned picken mot sig hela tiden och i bland gled den in . Det slutade med HJ för 200 kr

.
Efteråt blev det dusch för att få bort all olja. hon följde med in i duschen och hjälpte till att tvåla in mig. När hon höll på med lårens framsida lutade hon sig fram och tog en liten BJ på några sekunder

.
Fasiken, hit måste jag igen.