2014-07-03, 11:32
Medlem
Ett av de första ställen jag hittade och besökte för ett x antal år sedan har varit en seriös salong och fått bra betyg genom åren. Däremot har det sakta men säkert blivit sämre, jag var där för någon månad sedan senast. Gick dit i veckan, nytt namn och ny inredning. Väldigt "classy", en mogen vacker "kontorskvinna" satt i receptionen. Bakom ett draperi skymtade en lång smal "skönhet" i kort svart fodral och höga klackar.

Det skrek öppet om vad som väntade och jag hade ingen lust att bli insmetat i olja i 45 minuter. Jag kan ha taskiga fördomar nu men har lärt mig genom åren. Jag drog vidare men antar att jag kan säga grattis till er alla som gillar den typen av salonger. Läser annars många som klagar på taskiga källarlokaler men ändå går ni dit!?

Drog vidare till ett ställe där jag aldrig varit men bra pris och bra betyg. Jag ångrar mig inte för en sekund. En fräsch vanlig lokal utan att vara top notch. En otroligt snygg tjej som gav en väldigt bra massage och hård massage. Frågan kom direkt efter vändning men trots att jag tackade nej fortsatte massagen lika bra. Det var intimt och mjukt varvat med hård och frigörande. Otroligt att relativt små och söta tjejer kan vara så starka!

Att hon hade ett par minimala shorts, glossy strumpbyxor och en tajt topp på sig när hon gled omkring över mig och pressade sin "20 åriga kropp" mot mig gjorde inte saken sämre.
Citera
2014-07-04, 10:31
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Han kunde ju ha sagt nej tack, låt bli kuken. I o m att han inte gjorde det hör det väl till normalt hyfs att han borde dricksat ett per trehundra.

Iofs helt sant...
Citera
2014-07-04, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Iofs helt sant...

Tog en långlunch idag för att gå till ett säkert ställe jag brukar besöka ett par ggr i månaden.Hade bestämt mig innan att tacka jag till en runk. Men vad fan händer,massagen var grym men det kom ingen fråga om x-tra!! Första gången någonsin jag inte blivit erbjuden något på detta ställe. Så nu sitter jag på jobbet igen med ribba och läser guiden för att hitta ett till ställe i närheten innan kundbesök.
Citera
2014-07-06, 23:15
Medlem
Besök på ett erkänt bra ställe i Gbg. Får till min förvåning en något yngre tjej men efter lite kritiskt granskande ser hon inget vidare ut.

Får en halvtaskig massage och mycket förvånade inget erbjudande om extra. Tycker dock att hon luktar mysko. Kommer hem och konstaterar att där hon knådat luktar det ta mig fan bajs. Jag menar riktig avföring... Vill fan kräkas.

Åker till Stockholm i tjänsten och kan nog klämma in två timmars ledigt i samband med hemresan. Om nån vill förbarma sig över en stackars skitluktande stackare som suktar över nåt ungt och vackert så tveka inte. Ytterområde är inget problem, har hyrbil
Citera
2014-07-07, 21:59
Medlem
Heffners avatar
Högsommarvärme, vad gör man då? Åker till ett havsbad och har det bra eller som vi här på tråden, tar oss till träsket igen. Varför inte. Dags för ett besök i Norrort som jag besökt många gånger men nästan glömt av. Bokade min gamla favorit (som faktiskt jobbar kvar) och när jag kom in i lokalen slängde hon sig runt halsen och frågade var jag varit ....... In i rummet och låste dörren och påbörjade massagen men efter bara någon minut sa hon att det är alldeles för varmt och jag kunde bara hålla med henne då jag låg där på mage. När jag tittade upp hade hon plockat av sig alla kläderna och log sådär som bara hon kan och sedan fortsatte massagen med både händer och kropp tills vi inte klarade av att spela på massage tankarna utan körde igång utan något snack om betalning.

Det blev en "helkväll" under nästan hela timmen med henne och det var nog en av de bästa timmarna på väldigt lång tid (om man nu inte bara vill ha massage, för då var den värdelös......)

Att det fortfarande finns lite överraskningar kvar (men det beror i detta fall bara på dåligt minne men i alla fall....)
Citera
2014-07-09, 10:58
Medlem
Tjena alla!

Detta hände ett par månad sedan.
Ett ställe jag varit på många, många ggr. Ringer och frågar vilka som jobbar idag, bokar ingen tid och säger att jag kommer förbi lite senare...

Någon timme senare kommer jag in och möter några bekanta tjejer, en som nyare tjej som masserade mig några veckor tidigare(då blev det bara HJ, tog säkert 15min innan jag sprutade) och Nu var det hon som fick ta hand om mig igen.
Hon börjar en lugn och bra massage, precis som förra gången. Långa och mjuka rörelser, inte så mycket tease, men jätte skönt.
Efter vändning blir hon lite mer intresserad av min kuk och frågan kommer: Hon rekommenderar ett BJ och säger att kommer ihåg mig från förra gången. Hon säger att hon är mycket bättre på att suga än runka och att priset för detta är 800kr. För mycket just nu för min kassa och jag berättar att jag har bara en fem hundring i fickan. Hon tackar ja till mitt erbjudandet, kul!
Hon har en kondom med sig, men hon tar några minuter att leka med pung och hon säger att hon tycker min kuk är stor och jättefin... Hon fortsätter med lite soft dirtytalk när hon rullar på kondomen och säger att hon ska suga min kuk så bra att jag inte kan hålla mig längre än 3 minuter! Haha jag svarar att jag hoppas verkligen det, men lovar att försöka hålla mig minst 5min. Challenge accepted!
Sakta men säkert börjar suga, och efter 10-15 sekunder tar hon kuken hela vägen in i munnen.. Jag tittar bara och njuter! Hon gör det några ggr om, jävlar vad sexigt det ser ut. Hon tittar upp på mig samtidigt när hon suger, runkar lite här och där, frågar om jag gillar det hon gör? Hon utmanar mig också och säger att hon inte vill att jag ska komma för att hon älskar suga mig! Riktigt upphetsande.
Jag börjar känna efter just den där 3 min att jag kommer snart, så jag säger att hon ska slicka mina pung och runka smatidigt och det gör hon. När hon märker att jag är nära, slänger hon kondomen, börjar runka med långa rörelser och slickar min kuk undersidan av ollonet! Så jävla skönt!
Jag kan inte hålla mig längre och tömmer min sats högt upp i luften, mest landar det på min mage och bröst, men hon får ett träff på kinden. En av det bästa thai BJs jag fått!
Blir ju ett återbesök till denna salong, alltid lika kul!

Longballs
Citera
2014-07-10, 20:38
Medlem
pwbothas avatar
Får väl delge mitt senaste besök på favoritsalongen i den stora staden i söder. Fjärde besöket och mamasan känner igen namnet när jag bokar. Beställer en timme olja då de hade lite sommarrabatt.
Kommer dit, betalar och visas till rummet. På knagglig svenska/engelska förklarar hon att två flickor kommer massera mig. "No extra charge" tillägger hon. fasiken, generalen gick nästan upp i givakt när jag fick reda på detta.
Näckar o lägger mig på mage, in kommer två tjejer, troligtvis mellan 25-30 år och sätter igång. Ok massage men fokus låg snarare på smek och kontroll att lilleman var på hugget. De tjattrar på thai hela tiden. Den ena, som är klart mer aktiv än den andra, står vid huvudet och lägger sig över mig så att hon kan jucka mot bakhuvudet. Efter ca 25 min är det dags att vända sig och då tar det fart. Frågar hur mkt pengar jag har med mig så de kan göra mig lycklig. hade en femhundring så den får de. Sedan sätter de igång med HJ och turas om. Får klämma på dem och efter kanske 5 min kan jag inte hålla mig längre. Efter rengör de med vatten och torkar mig samt fortsätter med massage av armar och nacken. För säkerhets skull kollar de ifall lilleman är på pigg på en ny runda.
Hmmm.... den ena hade nog inte bangat ifall jag frågat henne om bom-bom. Får jag kanske se nästa gång.
Nu måste jag nog pausa från thaisalonger. Inte bra för plånboken.
Citera
2014-07-11, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pwbotha
Får väl delge mitt senaste besök på favoritsalongen i den stora staden i söder. Fjärde besöket och mamasan känner igen namnet när jag bokar. Beställer en timme olja då de hade lite sommarrabatt.
Kommer dit, betalar och visas till rummet. På knagglig svenska/engelska förklarar hon att två flickor kommer massera mig. "No extra charge" tillägger hon. fasiken, generalen gick nästan upp i givakt när jag fick reda på detta.
Näckar o lägger mig på mage, in kommer två tjejer, troligtvis mellan 25-30 år och sätter igång. Ok massage men fokus låg snarare på smek och kontroll att lilleman var på hugget. De tjattrar på thai hela tiden. Den ena, som är klart mer aktiv än den andra, står vid huvudet och lägger sig över mig så att hon kan jucka mot bakhuvudet. Efter ca 25 min är det dags att vända sig och då tar det fart. Frågar hur mkt pengar jag har med mig så de kan göra mig lycklig. hade en femhundring så den får de. Sedan sätter de igång med HJ och turas om. Får klämma på dem och efter kanske 5 min kan jag inte hålla mig längre. Efter rengör de med vatten och torkar mig samt fortsätter med massage av armar och nacken. För säkerhets skull kollar de ifall lilleman är på pigg på en ny runda.
Hmmm.... den ena hade nog inte bangat ifall jag frågat henne om bom-bom. Får jag kanske se nästa gång.
Nu måste jag nog pausa från thaisalonger. Inte bra för plånboken.

Det är troligt att du blev utsensilier för en gäsell... grattis..
Citera
2014-07-11, 06:26
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat och varningar utdelade. Återgå till ämnet nu!

/Mod
Citera
2014-07-11, 12:26
Medlem
Efter att ha följt den här tråden ett tag var tvungen att testa. Gjorde därför mina två första thaimassagebesök på hemmaplan i Sthlm för någon vecka sedan. Drog först iväg till en salong i söderförort som fått bra kommentarer på TM-guiden. Släpptes in av en ung, söt och ganska lång tjej med en klyfta i urringningen som visade att ”här finns det grejer”. Betalade och visades in i ett rum där jag blev ombedd att klä av mig och lägga mig på madrassen. Gjorde så som ni beskrivit här på tråden och väntade på att tjejen skulle återkomma. Jag vet inte vad som är en bra massage men det var grymt skönt att ligga och känna när ett par mjuka flickhänder far runt över hela kroppen.

När massagen kom till insidan av låren började hennes fingrar, väldigt medvetet kändes det som, snudda vid kuken som direkt visade sig intresserad. Dags för vändning och frågan kom ganska snabbt. Valde ett naket HJ och hon tog av sig kläderna, la sig ovanpå mig och lät mina händer och mun njuta av hennes sköna bröst. Sedan tog hon tag i kuken och gned den mot sin fitta en lång stund medan hon viskade ”do you want more” flera gånger. Jag började nästan bli orolig för att hon skulle föra in den utan kondom vilket absolut inte är min grej (händer det att dom gör det?). Det räckte i alla fall med att jag skakade på huvudet så fortsatte hon likadant tills jag sprutade. Duschade, drack ett glas vatten och gick därifrån riktigt nöjd.

Uppmuntrad av första besöket surfade jag runt på TM-guiden igen och valde några dagar senare ett ställe innanför tullarna. När jag kom dit satt det fyra tjejer i en soffa varav en reste sig och tag hand om mig. Hon var betydligt kortare än den jag hade på det första stället men var söt, runt 25 år och hade stora bröst. Hon visade mig till rummet, försvann i 5 minuter men kom sedan tillbaka och låste dörren. Hon var klädd i tajta shorts med en tunn topp som visade på en fin kropp.

Massagen var hårdare den här gången och hon använde sina armbågar att trycka bort några muskelknutor mellan mina skulderblad. Mot slutet riktades intresset allt mer mot baken och ner mot pungen. Efter vändning kom snabbt en fråga om extra. Jag föreslog b2b men hon försökte få mig att ta ”bom-bom”. Skyllde på att jag inte hade med mig så mycket pengar men gick efter ett tags övertalning med på b2b + BJ för 1000 kr.

Hon klädde av sig och efter lite kroppskontakt och smekningar trädde hon på en kondom och började suga. Det var riktigt skönt men eftersom jag haft sex kvällen var jag inte lika kåt som första gången och hon fick kämpa ett tag för att få mig att komma. Om det var för att skynda på det hela vet jag inte men plötsligt flyttade hon på sig och förde in kukhuvudet i fittan, inte helt, bara lite. Hon fortsatte sedan att suga för att återigen före in kuken en bit in i fittan. Denna oväntade utveckling fick effekt, efter ett tag kom jag i en riktig explosion.

Efter dusch och påklädning fick jag ett glas vatten och godis och småpratade lite med tjejerna. Kan mycket väl tänka mig att komma tillbaka, både för ett återbesök hos den jag träffade men även för att prova någon av de andra tjejerna som satt där i soffan. Kommer absolut fortsätta att unna mig denna nya typ av underhållning.
Citera
2014-07-12, 13:32
Medlem
Varit återhållsam med besök, men vädret som nästan påminner om Thailand, fick mig att besöka en salong söder om Stockholm.

Besök 1:
Betalar och näckar, tjejen kommer in, och hon verkligen tvättar av mig med varmt vatten och en handduk. Röven blir extra nogsamt tvättad och redan där förstår jag vad som väntar. Först får jag en riktigt bra massage på ryggen, men när det är dags för baksidan av benen och rumpan, blir det otroligt mycket massage runt rövhålet och på insidan av låsen. Vänder mig om och får strax frågan om extra. Försöker få till det vanliga priset på 300 men det går inte. Får bli hennes 500 men då får jag röra henne. Får ett riktigt bra HJ, men lite väl mycket pill i rumpan för min smak. Hon ställer sig med benen över mitt ansikte, och jag ser att hon är riktigt fuktig mellan benen, men där får jag inte röra. Efter ett tag så är det bara att kapitulera och jag blir avtorkad.

Besök 2:
Åker tillbaka till samma salong, tre dagar senare, för att se om någon annan av tjejerna är ledig och det är dom. Får denna gång en något äldre kvinna, men fortfarande klart under 30. Betalar och näckar, och även denna kvinna börjar med att tvätta av mig. Inte lika noggrant som sist, utom för en del, röven blir rejält torkad. Får denna gång en lite hårdare massage och det märks att hon kan sitt arbete. Nu är det tydligen insidan av låren som behöver den extra massagen. När det är dags för vändning, försvinner hon en kort stund för att gå på toaletten. När hon kommit tillbaka och masserat den ena benet kommer frågan om extra. Hon är beredd att acceptera mitt pris på 300 för ett HJ, men erbjuder en naken version för 500 och med löfte om att jag fick röra henne. Klart att jag inte kan tacka nej till detta erbjudande, och hennes bröst är riktigt vackra, och det uppskattas att få röra och smaka. Får att HJ som är det bästa jag någonsin fått, och ändå tar det sin tid innan jag kapitulerar. Får en avslutning med huvudmassage innan min timme är över. När jag går, sitter två tjejer till i soffan och fnittrar, två tjejer som jag ännu inte träffat och det får bli minst ett återbesök till.
Citera
2014-07-13, 13:42
Medlem
Va iväg i ett ärende till den stora staden sthlm fixade ärendet och sen iväg till alleternativ 1.
Går in e den stora lokalen en tjej möter mej och jag säger de va jag som ringde för en stund sen hon förstår och visar mej runt.
Jag frågar om det är hon som är xx men nej hon ska hämta henne. Dom kommer tillbax och första tjejen stannar kvar och säger hon pratar bara engelska tjej 2 och jag pratar en stund och jag bestämmer mej för att titta på alternativ 2 skulle de inte va ok kan man ju alltid åka tillbax.
Väl där så ringer jag på och en snygg tjej öppnar.
Väl inne så frågar hon om jag vill ha massage å de vill jag ju visar rummet och jag frågar om det går bra å ta en dusch först för det va väldigt varmt den här dagen de är ok säger hon.
Dusch och in på rummet så placerar jag staken på rättplats och särar lite på benen.
Tjejen kommer in och vi småpratar lite samtidigt som hon sätter sej på mitt högra ben och massagen börjar när hon masserar ryggen så placerar hon knät så det snuddar kuken varje gång hon masserar upp mot nacken så efter en stund börjar han vakna till liv försöker snegla lite på henne samtidigt som hon masserar mej hon har en väldigt fin kropp och ett par fina bröst som man antar i den kraftiga uringningen.
Massagen fortsätter så en stund och sen flyttar hon sej ner och sätter sej i mitt knäveck och börjar massera med underarmarna över hela min rygg.
Samtidigt som hon masserar upp mot nacken trycker hon sina bröst mot min rumpa och fittan mot min vad jag ligger bara där och njuter med hård stake och en snygg brud som gnider sina behag mot mej. Sen kommer vändningen och staken halv står.
Hon gränslar benet igen och börjar massera låren sen böjer hon sej framåt så kuken hamnar mellan brösten och säger den är stor och undrar om det är något mer jag vill ha vi förhandlar hit å dit men kommer inte överens om ett pris hon säger att det är ok å vi kan fortsätta med den vanliga massagen.
Hon fotsätter med benen och ber mej sätta mej upp gör de och hon masserar nacken samtidigt som hon trycker sina bröst mot min rygg och säger att priset är ok om jag vill okej säger jag.
Hon försvinner iväg en stund väl tillbax sätter hon sej nära framför mej på knä och börjar klä av dej fram kommer ett par välformade bröst och dom små shortsen åker av hon glider upp mot mej och gnider sej mot kuken å min kropp kuken hon gränslar mej och gnider fitta lite mot kuken samtidigt som jag har brösten precis framför munnen så jag kan leka med tungan på dom.
hon glider ner och trär på kondomen samtidigt som jag smeker hennes fitta som är blöt som bara den så utan tvivel är hon kåt av gnidning mot vad och kuk.
Kondomen på och hon börjar suga efter en stunds sugande sätter hon sej upp och placerar kuken i fittöppnigen och glider ner börjar rida i lagom takt efter en stunds ridande och smakande slickande av bröst så känner jag att fortsätter vi så här kommer jag explodera så jag lägger henne på rygg och smeker klittan och G-Punkt.
Hon stönar och gnyr så jag kör in kuken och knullar på smakar igen på hennes välformade bröst och drar ut kuken och börjar bearbeta klittan och g punkten igen efter en stund ber hon om mer kuk och jag är inte sen att köra en den juckar på och hon masserar klitta känner att nu kan jag inte hålla mej längre och skjuter av samtidigt som jag lyfter upp hennes ben och juckar med kraftiga tag.
Efter en stund så reser jag mej upp och hon tar av kondomen och frågar om jag vill ta en ny dusch och de vill men ju.
Dusch påklädning ute vid kassan så får jag ett glas vatten och vi små pratar lite sen måste jag åka får en kram samtidigt som hon lägger handen på kuken och säger att jag ska ta hand om honom och hon hoppas att jag snart kommer tillbax och de lär jag säkert göra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in