Va iväg i ett ärende till den stora staden sthlm fixade ärendet och sen iväg till alleternativ 1.
Går in e den stora lokalen en tjej möter mej och jag säger de va jag som ringde för en stund sen hon förstår och visar mej runt.
Jag frågar om det är hon som är xx men nej hon ska hämta henne. Dom kommer tillbax och första tjejen stannar kvar och säger hon pratar bara engelska tjej 2 och jag pratar en stund och jag bestämmer mej för att titta på alternativ 2 skulle de inte va ok kan man ju alltid åka tillbax.
Väl där så ringer jag på och en snygg tjej öppnar.
Väl inne så frågar hon om jag vill ha massage å de vill jag ju visar rummet och jag frågar om det går bra å ta en dusch först för det va väldigt varmt den här dagen de är ok säger hon.
Dusch och in på rummet så placerar jag staken på rättplats och särar lite på benen.
Tjejen kommer in och vi småpratar lite samtidigt som hon sätter sej på mitt högra ben och massagen börjar när hon masserar ryggen så placerar hon knät så det snuddar kuken varje gång hon masserar upp mot nacken så efter en stund börjar han vakna till liv försöker snegla lite på henne samtidigt som hon masserar mej hon har en väldigt fin kropp och ett par fina bröst som man antar i den kraftiga uringningen.
Massagen fortsätter så en stund och sen flyttar hon sej ner och sätter sej i mitt knäveck och börjar massera med underarmarna över hela min rygg.
Samtidigt som hon masserar upp mot nacken trycker hon sina bröst mot min rumpa och fittan mot min vad jag ligger bara där och njuter med hård stake och en snygg brud som gnider sina behag mot mej. Sen kommer vändningen och staken halv står.
Hon gränslar benet igen och börjar massera låren sen böjer hon sej framåt så kuken hamnar mellan brösten och säger den är stor och undrar om det är något mer jag vill ha vi förhandlar hit å dit men kommer inte överens om ett pris hon säger att det är ok å vi kan fortsätta med den vanliga massagen.
Hon fotsätter med benen och ber mej sätta mej upp gör de och hon masserar nacken samtidigt som hon trycker sina bröst mot min rygg och säger att priset är ok om jag vill okej säger jag.
Hon försvinner iväg en stund väl tillbax sätter hon sej nära framför mej på knä och börjar klä av dej fram kommer ett par välformade bröst och dom små shortsen åker av hon glider upp mot mej och gnider sej mot kuken å min kropp kuken hon gränslar mej och gnider fitta lite mot kuken samtidigt som jag har brösten precis framför munnen så jag kan leka med tungan på dom.
hon glider ner och trär på kondomen samtidigt som jag smeker hennes fitta som är blöt som bara den så utan tvivel är hon kåt av gnidning mot vad och kuk.
Kondomen på och hon börjar suga efter en stunds sugande sätter hon sej upp och placerar kuken i fittöppnigen och glider ner börjar rida i lagom takt efter en stunds ridande och smakande slickande av bröst så känner jag att fortsätter vi så här kommer jag explodera så jag lägger henne på rygg och smeker klittan och G-Punkt.
Hon stönar och gnyr så jag kör in kuken och knullar på smakar igen på hennes välformade bröst och drar ut kuken och börjar bearbeta klittan och g punkten igen efter en stund ber hon om mer kuk och jag är inte sen att köra en den juckar på och hon masserar klitta känner att nu kan jag inte hålla mej längre och skjuter av samtidigt som jag lyfter upp hennes ben och juckar med kraftiga tag.
Efter en stund så reser jag mej upp och hon tar av kondomen och frågar om jag vill ta en ny dusch och de vill men ju.
Dusch påklädning ute vid kassan så får jag ett glas vatten och vi små pratar lite sen måste jag åka får en kram samtidigt som hon lägger handen på kuken och säger att jag ska ta hand om honom och hon hoppas att jag snart kommer tillbax och de lär jag säkert göra...