Var en sväng på stan.
Kände för att koppla av, så jag styrde kossan till en salong jag varit på tidigare.
Som vanligt blev det ett varmt välkommnande. In i ett bås och mamasan började massera, hon låste inte dörren så jag blev aningen konfunderad. Sedan började en högljud konversation på thailändska.

Lite trist, men hon masserade gudomligt. Knut efter knut försvann och stoltheten fick sin beskärda del, så allt var inte fel. Dags för vändning, benen masserades och mitt upp i allt åkte dörren upp. Mamasan slutade massera och in kom min lilla favorit

och ut gick mamasan. Hon tittade på mig med sina stora vackra ögon , låste dörren och fnittrade förtjust när hon klädde av sig. Mest underbara små bröst, och en välansad buske. Fan den mest underbara kropp jag någonsin upplevt, allt är perfekt.
Här var det inte frågan om massage längre, här skulle knullas och det var inte jag som bestämde takten.
Hon dök ner och masserade stoltheten med bravur, det tog sekunder så hade hon det spett hon eftertraktade. Då vänder hon sig snabbt om och placerar fittan rakt i ansiktet på mig,

det smakade gott.Hon blev fort plaskblöt, och hon glider ner och sätter sig på kuken och rider iväg in i solnedgången, eller skall jag säga uppgången. Hon rider mig med ryggen åt mig. Jisses vilken utsikt,

som tur är har jag tankar på mormor, isberg och trasiga V8

r så jag motstår anstormningen.
Dags för vändning, och jag får åter igen hennes underbara grotta inom slickhåll och givetvis gör jag jobbet med både glädje och inspiration.

Det tar inte lång stund innan hon tryckker in mitt huvud mellan benen och börjar stöna och skaka. Hon kommer i en lång härlig orgasm. Och jag blir överlycklig över att det inte blev någon squirt
Hon sjuker ner vid min sida och börjar leende leka med kuken igen.
"Nu jag göra skönt för du" och ett blowjobb utan dess like påbörjas, upp och ner in och ut. Sakta , fort och sensuellt. Hon låter mig inte komma till att börja med .
När hon känner att det inte går att hålla igen, svingar hon sig upp i sadeln igen och rider mig tills universum upphör att existera och jag kommer med ett bröl.
Jisses vilken upplevelse, jag var totalt slut. Och hon var inte oberörd heller, för hon la sig på min arm och huvudet på axeln lekte lite med tungan i örat på mig och tycktes njuta.
Så låg vi en stund till det knackade försynt på dörren. Vi gick till duschen och vi turades om att tvätta varandra. Klädde oss för att bli serverade kaffe när vi kom ut.
Mamasan blängde en aning satte fingret för munnen och hyschade mig. Sedan skrattade hon helt hysteriskt och kramade om mig.
Uppenbarligen hade jag hörts över hela salongen
Summasumarum, vad som helst kan hända när man går en sväng på stan.
Något tal om slantar blev det aldrig, men gentleman som jag är så inte blev min favorit lottlös