2010-08-31, 23:38
Medlem
HilluPillus avatar
Hade ett problem för ungefär en vecka sen med att min mac blev allt segare för var dag.. tillslut kom jag inte längre än loading screen med äpplet vid uppstart.. efter mycket om och men lyckades jag formatera om den och alt funkade underbart.. i några dagar!
Nu har jag samma problem igen.. Tar ungefär 10 minuter att starta WoW. Webbläsaren kan hänga sig i ett flertal sekunder och jag har provat ha datorn avstängd men det spelar ingen roll..
Kan det vara så att jag ska göra det jag helst vill; att ta ut macen på gatan och tända eld på skiten eller kan det vara något med RAMet att göra?
Citera
2010-09-01, 17:30
Medlem
Blodyxas avatar
Att slänga ut den för att den inte fungerar atm är väl en ganska dålig handling?

Jag kan rekommendera att du tar och öppnar din burk och kikar hur den ser ut inuti. Är det mycket skit, är det slitage på delar? Är fläkten halvkass?

Sen skulle jag gärna vilja veta vilka specifikation du har? Ram, prolle, hårddisk etc. När köpte du den, vilket operativ har du? Har den krånglat något förut?
Det kan mycket väl vara hårddisken som krånglar för dig.

Det känns som att något i din dator inte verkar vilja arbeta som det ska, jag tror inte det har med mjukvara att göra då du formaterade utan resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in