2010-08-31, 20:19
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Är det någon som kan komma med insiderinfo om varför vår kulturstad Härnösand under 2010!
drabbats av ett helt nytt fenomen som kallas uppbrunna parkerade bilar..

Nu är vi efter sommaren uppe i åtminstone 3 bilar som jag vet om iaff,
då jag dessutom sätt liket på 2 av dessa,
det jag kan konstatera är att det är på själva Härnö-sidan utav staden som samtliga
vrålåk eldats i sommar, 1 uppe på parkeringen Öbacka sportcenter
1 i närheten av tobaksbolaget

Och nu under helgen har denne enskilde "försäkringskrämare" & bilsamlare slagit till igen och eldat upp ytterligare en utav sina bilar?
http://allehanda.se/start/harnosand/...ilbrand-i-natt
(läser man kommentarerna under är det fler än jag som inte fattar vad som händer & är oroande)

Det jag vet är att under 2010 har stadskärnan förändrats & det känns som en massinvandring ifrån dom främmande kulturerna som flaskback känner väl till i pyroman-kretsarna i förorterna, finns det anledning att misstänka att blatte-konstellationer nu även bildats i den alltmer mångkulturella staden?
Citera
2010-08-31, 22:33
Bannlyst
Finns det invandrarområden i Härnösand ?
Citera
2010-09-01, 01:10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
Finns det invandrarområden i Härnösand ?
Det är svårt att säga vad man ska lägga in i invandrarområde, det finns negrer & araber överallt numera..utspritt över hela stadskärnan, dom här områdena som brunnit senast har varit mitt uppväxtområde där det i sanning inte funnits en enda invandrare tidigare, jag ser däremot nu att våra nya medmänniskor vandrar här dagtid, men jag vet inte för det ifall dom också bor i närområdet

Är det så att dom svenskfientliga förortsinvandrarna bränner bilar inom sina egna närområden eller?
jag tänkte mer att det kunde vara lika vanligt att det är under nattliga promenader som som genierna får såna här infall? den här staden inhyser 23000 invånare, då blir det enkelt att vandra igenom hela på en kväll ifall man vill sprida skräck & fasa
Citera
2010-09-01, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Är det någon som kan komma med insiderinfo om varför vår kulturstad Härnösand under 2010!
drabbats av ett helt nytt fenomen som kallas uppbrunna parkerade bilar..

Nu är vi efter sommaren uppe i åtminstone 3 bilar som jag vet om iaff,
då jag dessutom sätt liket på 2 av dessa,
det jag kan konstatera är att det är på själva Härnö-sidan utav staden som samtliga
vrålåk eldats i sommar, 1 uppe på parkeringen Öbacka sportcenter
1 i närheten av tobaksbolaget

Och nu under helgen har denne enskilde "försäkringskrämare" & bilsamlare slagit till igen och eldat upp ytterligare en utav sina bilar?
http://allehanda.se/start/harnosand/...ilbrand-i-natt
(läser man kommentarerna under är det fler än jag som inte fattar vad som händer & är oroande)

Det jag vet är att under 2010 har stadskärnan förändrats & det känns som en massinvandring ifrån dom främmande kulturerna som flaskback känner väl till i pyroman-kretsarna i förorterna, finns det anledning att misstänka att blatte-konstellationer nu även bildats i den alltmer mångkulturella staden?

WT-pojkar har tittat för mkt på bilfilmer och beslutade att köra utan katalysatorer men ändå ha lustgas
Citera
2010-09-01, 01:34
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dallitz
WT-pojkar har tittat för mkt på bilfilmer och beslutade att köra utan katalysatorer men ändå ha lustgas
okay...är det en gissning vad det låter som? eller har du någon form utav insyn i staden?
Citera
2010-09-01, 11:33
Medlem
Raouls avatar
Det är Ramadan.
Citera
2010-09-01, 16:50
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Har det varit ramadan hela sommaren!
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Det är Ramadan.

Du får den här också
Citat:
okay...är det en gissning vad det låter som? eller har du någon form utav insyn i staden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in