2010-08-31, 23:32
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Förlåt att jag går OffTopic men du låter som en drömtjej :P
gillar erotik, är känslig (och jag som är svag för asiater) du är japanska!

Men till ämnet.
Bör inte sadeln gå upp typ mellan benen för att de ska bli nån stimulans?

Ibland stöter man på någon man får upp ögonen extra mycket!
Till ämnet: Jo öh... vi gör värsta vetenskapen av det här... men jag visar en bild på någon skoter

http://www.motoplanete.com/media/2007/scooter-aerox-yamaha-46.jpg

så ser du den där lilla bullen längst fram på sadeln. Nu har jag ingen sådan skoter, dock. Vissa märken har stenhårda sådana sadlar, men den jag har är väldigt mjuk längst fram på bullen, och klitoris sitter ganska långt ned mellan benet, så visst blir det en viss stimulans.
Du kan ju testa själv, om du har en egen, gasa typ luta dig lite fram, för det måste jag eftersom jag med mina 152cm inte är den längsta tjejen i världen. (Du kanske inte borde fråga din polare, han/hon kan ju börja undra vad i helvete du håller på med )

Citat:
Ursprungligen postat av GregerMoek
Har aldrig hört om liknande, men det är ju bra att du vet vad du blir "het" av!
Hade vart roligt om du hittade någon med liknande tankar, haha.
Din flicka vet om detta eller?

Om inte jag minns helt fel så var det inte i filmen Polisskolan som där fanns en tjej som blev kåt på att gasa med en HD? Eller jag kanske minns fel. Och visst, men tjej känner till det
Citera
2010-08-31, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHorror
Ibland stöter man på någon man får upp ögonen extra mycket!
Till ämnet: Jo öh... vi gör värsta vetenskapen av det här... men jag visar en bild på någon skoter

http://www.motoplanete.com/media/2007/scooter-aerox-yamaha-46.jpg

så ser du den där lilla bullen längst fram på sadeln. Nu har jag ingen sådan skoter, dock. Vissa märken har stenhårda sådana sadlar, men den jag har är väldigt mjuk längst fram på bullen, och klitoris sitter ganska långt ned mellan benet, så visst blir det en viss stimulans.
Du kan ju testa själv, om du har en egen, gasa typ luta dig lite fram, för det måste jag eftersom jag med mina 152cm inte är den längsta tjejen i världen. (Du kanske inte borde fråga din polare, han/hon kan ju börja undra vad i helvete du håller på med )
Vem vet, kanske stöter på dig omedvetet =P

Nu är ju jag kille vilket försvårar testet väldigt mycke...
men du får gärna komma och vis mig (nu stöter jag på dig medvetet)
Citera
2010-08-31, 23:55
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Vem vet, kanske stöter på dig omedvetet =P

Nu är ju jag kille vilket försvårar testet väldigt mycke...
men du får gärna komma och vis mig (nu stöter jag på dig medvetet)

Nja, jag ser inte varför det skulle vara så svårt för dig?
Om du nu inte har extremt tighta kalsingar på dig så borde det väl funka (teoretiskt).
Jag vet inte hur lång du är, men med 152cm så blir det nästan som att du står upp på tårna när du skall hålla moppen upprätt (du balanserar i princip bara moppen på däcken) så vi sjunker väl ned mer i sadeln antar jag, så du får väl ha fossingarna i luften eller något när du böjer dig fram
Citera
2010-09-01, 07:49
Medlem
Citat:
Nja, jag ser inte varför det skulle vara så svårt för dig?
Om du nu inte har extremt tighta kalsingar på dig så borde det väl funka (teoretiskt).
Jag vet inte hur lång du är, men med 152cm så blir det nästan som att du står upp på tårna när du skall hålla moppen upprätt (du balanserar i princip bara moppen på däcken) så vi sjunker väl ned mer i sadeln antar jag, så du får väl ha fossingarna i luften eller något när du böjer dig fram
Jag är 180-185 cm lång, men de svåra blir att bli simulerad.
Tjejers klitoris ligger bra till för de men på killar hänger den längst ute på en köttbit =P
Och är dessutom skyddad av förhuden.
Har själv åkt lite hoj men aldrig fått nån stimulans, bara en och annan kick vid högre hastigheter =P
Citera
2010-09-01, 10:25
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Jag är 180-185 cm lång, men de svåra blir att bli simulerad.
Tjejers klitoris ligger bra till för de men på killar hänger den längst ute på en köttbit =P
Och är dessutom skyddad av förhuden.
Har själv åkt lite hoj men aldrig fått nån stimulans, bara en och annan kick vid högre hastigheter =P

Hehehe det må så vara, om du känner dig riktigt hjältemodig, varför bry sig om kläderna?
Jag har suttit naken på min moppe (i garaget då ofc), det är ännu skönare. Bäst är när jag har kjol och högklackat och en figursydd blus/kavaj över när jag åker till plugget/jobbet
Du kanske är en sådan person som går igång på riktigt höga hastigheter - ni känner säker till fenomenet "Ghost Riders." Jag undrar om han, med många andra personer, skulle platsa i den här delen av forumet, när man blir het på att köra i 320km/h bland vanlig trafik?
Citera
2010-09-01, 16:50
Medlem
Citat:
Hehehe det må så vara, om du känner dig riktigt hjältemodig, varför bry sig om kläderna?
Jag har suttit naken på min moppe (i garaget då ofc), det är ännu skönare. Bäst är när jag har kjol och högklackat och en figursydd blus/kavaj över när jag åker till plugget/jobbet
Du kanske är en sådan person som går igång på riktigt höga hastigheter - ni känner säker till fenomenet "Ghost Riders." Jag undrar om han, med många andra personer, skulle platsa i den här delen av forumet, när man blir het på att köra i 320km/h bland vanlig trafik?
Hehe där handlar det mer om att man går igång på adrenalinet som pumpar fullt. Att få en orgasm i 320 bland vanlig trafik är nog inte det stabilaste.
Citera
2010-09-01, 17:44
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Velocity007
Hehe där handlar det mer om att man går igång på adrenalinet som pumpar fullt. Att få en orgasm i 320 bland vanlig trafik är nog inte det stabilaste.

shit man, jag kan bara se det framför mig....

btw, finns det någon bra sida där man kan se tjejer sitter på moppar/HDs and what so ever? Utan att datorn skrumpnar av en massa virus och tjejer på supersport hojar, för det går jag inte alls igång på
Citera
2010-09-01, 19:47
Medlem
Citat:
shit man, jag kan bara se det framför mig....

btw, finns det någon bra sida där man kan se tjejer sitter på moppar/HDs and what so ever? Utan att datorn skrumpnar av en massa virus och tjejer på supersport hojar, för det går jag inte alls igång på
Finns väl på många bil/MC sidor?
Riktigt vanligt ju med en bikini-modell på MCn.

Kan säga att jag gärna sett dig på hojen naken ;D
De hade jag definitivt gått igång på!
Citera
2010-09-01, 20:19
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Finns väl på många bil/MC sidor?
Riktigt vanligt ju med en bikini-modell på MCn.

Kan säga att jag gärna sett dig på hojen naken ;D
De hade jag definitivt gått igång på!

Hehehe

Har du testat än? Trots allt kan man ju försöka
Citera
2010-09-01, 20:22
Medlem
Citat:
Hehehe

Har du testat än? Trots allt kan man ju försöka
Nej kan inte testa just nu, har nämligen ingen hoj för tillfället.
Men bör inte een hojsadel i garaget vara väldigt kall?
Citera
2010-09-01, 21:00
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Nej kan inte testa just nu, har nämligen ingen hoj för tillfället.
Men bör inte een hojsadel i garaget vara väldigt kall?

Den blir varm när man sitter på den, det viktigaste är att den är mjuk. Sedan skall man ju som sagt gasa för att det skall bli någon effekt på det hela
Citera
2010-09-01, 21:02
Medlem
Citat:
Den blir varm när man sitter på den, det viktigaste är att den är mjuk. Sedan skall man ju som sagt gasa för att det skall bli någon effekt på det hela
Men i början är den ju kall :P
Skulle ha en gammal harley, stelbenare, dom vibrerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in