2010-09-01, 21:06
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Men i början är den ju kall :P
Skulle ha en gammal harley, stelbenare, dom vibrerar

Jag har tänkt på att det är något extremt feminint över mopedsadlar.
Dom är ju så väl utformade för kvinnor. Min polare berättade för mig att hon ibland blir "besvärad" av att åka bakpå hennes killes moppe då den har samma sorts bulle på passagerarsadeln. Dock så vet jag inte hur mjuk den är, har aldrig suttit på den.
Citera
2010-09-01, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHorror
Jag har tänkt på att det är något extremt feminint över mopedsadlar.
Dom är ju så väl utformade för kvinnor. Min polare berättade för mig att hon ibland blir "besvärad" av att åka bakpå hennes killes moppe då den har samma sorts bulle på passagerarsadeln. Dock så vet jag inte hur mjuk den är, har aldrig suttit på den.
Du får väl be om att testa
Tycker du och jag kan testa tillsammans
Vore nåt nytt
Citera
2010-09-01, 21:23
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Du får väl be om att testa
Tycker du och jag kan testa tillsammans
Vore nåt nytt

Faktumet att jag har åkt bakpå när en kille kört, du har kanske märkt att det blivit populärt med de där stora och gröna ATV:s som man numera ser lite överallt. Dom är väldigt sköna att sitta på, men sadeln är en aning platt, fast att köra den är störtskönt
Citera
2010-09-01, 21:42
Medlem
Citat:
Faktumet att jag har åkt bakpå när en kille kört, du har kanske märkt att det blivit populärt med de där stora och gröna ATV:s som man numera ser lite överallt. Dom är väldigt sköna att sitta på, men sadeln är en aning platt, fast att köra den är störtskönt
Men de var ju inte med mig Dx
Skulle åka 250 km/h sen får du känna på mys
Citera
2010-09-01, 22:08
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Men de var ju inte med mig Dx
Skulle åka 250 km/h sen får du känna på mys

Kanske det Men jag vet inte om du tycker det är mys att ha allt jag åt stunden innan över din rygg

Jag tog moppen till affären idag btw. Men hade jeans på mig, inte lika skönt, fast det pirrade en del där nere ändå
Citera
2010-09-01, 22:11
Medlem
Citat:
Kanske det Men jag vet inte om du tycker det är mys att ha allt jag åt stunden innan över din rygg

Jag tog moppen till affären idag btw. Men hade jeans på mig, inte lika skönt, fast det pirrade en del där nere ändå
att du spyr tror jag inte sker. tror dock du får en erotisk adrenalinkick

Du för köra till affärn i kort kort
Citera
2010-09-01, 22:17
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
att du spyr tror jag inte sker. tror dock du får en erotisk adrenalinkick

Du för köra till affärn i kort kort

Jag hatar höga hastigheter Det räcker med att brorsan skrämde skiten ur mig på racerbanan i Osaka med sin jäkla ZX12:a.

Back to topic: Jo, skulle ha valt kort, man känner sadelns textil bättre (och vad är inte bättre än att känna det svala lädret mot naken hud, då stoppningen formas efter bäckenet?) Men det var så kallt, och den går ifa i 80+ (150 cc). I morgon blir det nog high heel maiden skjol Om vädret passar, vill säga
Citera
2010-09-01, 22:34
Medlem
Citat:
Jag hatar höga hastigheter Det räcker med att brorsan skrämde skiten ur mig på racerbanan i Osaka med sin jäkla ZX12:a.

Back to topic: Jo, skulle ha valt kort, man känner sadelns textil bättre (och vad är inte bättre än att känna det svala lädret mot naken hud, då stoppningen formas efter bäckenet?) Men det var så kallt, och den går ifa i 80+ (150 cc). I morgon blir det nog high heel maiden skjol Om vädret passar, vill säga
Aha då förstår jag...

Låter mumsigt
hade gärna suttit baktill och hållit om dig
Citera
2010-09-01, 23:13
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Aha då förstår jag...

Låter mumsigt
hade gärna suttit baktill och hållit om dig

Luta huvudet mot kudden och slut ögonen... kanske du får åka med bakpå? Vita plysch High heels och i vit maiden kjol med spetsblus över...
Citera
2010-09-01, 23:16
Medlem
Citat:
Luta huvudet mot kudden och slut ögonen... kanske du får åka med bakpå? Vita plysch High heels och i vit maiden kjol med spetsblus över...
Nu var det nåt som reste sig... Låter ju riktigt mysigt!
Citera
2010-09-02, 20:11
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Nu var det nåt som reste sig... Låter ju riktigt mysigt!

Idag tog jag min maiden kjol och vita knä-boots till skolan. Kallt var det, men som tur var hade dom värme inne. Lika härligt som vanligt att köra till plugget, men fick inte njuta för mycket med tjejen där bakpå

Att komma på moppen i maiden kjol, svart kostymkavaj och vita knä-boots och köra förbi högstadiet är som att köra förbi ett Zoo där djuren tittar på dig...
Citera
2010-09-02, 20:13
Medlem
Citat:
Idag tog jag min maiden kjol och vita knä-boots till skolan. Kallt var det, men som tur var hade dom värme inne. Lika härligt som vanligt att köra till plugget, men fick inte njuta för mycket med tjejen där bakpå

Att komma på moppen i maiden kjol, svart kostymkavaj och vita knä-boots och köra förbi högstadiet är som att köra förbi ett Zoo där djuren tittar på dig...
Klart man tittar. Naturligt att se på vackra tjejer ju
Naturligt beteende! Jag hade nog glott som fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in