2010-08-31, 12:47
Medlem
SinCitys avatar
Tjena!

Fick just det bekräftat av en aktör på marknaden att anledningen till att vissa slutar sälja beror på att de inte vill ha tillbaks några ej uthämtade försändelser i retur.

Citat:
Hejsan,

Lagret kommer ta slut och att vi slutar sälja nu beror på att det
inkommer returer i efterhand.

Sen förklarade denna snubben även det såhär för mig;

https://www.flashback.org/sp25189048

Citat:
okey, lyssna nu.

Från min länk står följande: "utfärdad den 12 augusti 2010"
Ringer det några klockor angående det datumet? Precis, det var exakt det datumet som alla artiklar kom ut i tidningarna ang. klassning av cannabinoiderna JWH-250/200/081 o.s.v

Jag skriver i all hast nu och hinner tyvärr inte få till något utförligt svar. Men bl.a prylshoppen skrev för någon vecka sedan att deras produkter blir klassade 21 september. Dock slutar de sälja dom fr.o.m 1 september. Varför de gör det vet jag faktiskt inte.

Nåja, har du några frågor så kan jag besvara dom i morgon. Hoppas det klarnade lite. Skriver som sagt i all hast.

pepparkaka är gott, det blir en eller två till jul

Så det är bara att köra på...Men, från utlandet isf om ingen ser tillfället och tar in ett mindre parti som säljs via mail... Drar nog in en liten hacka på det antar jag för jag skulle gjort det om kapitalet funnits...

Fred på jorden!
Citera
2010-08-31, 12:52
Medlem
reffis avatar
Jo men det kommer ju nya blandningar rätt fort!
Hörde lösa rykten att SN redan har några blandningar som de går in o säljer direkt när nuvarande spice blir klassat!

Har ingen källa på det då jag inte läst det själv, men det brukar inte ta så lång tid innan det kommer nytt i vilket fall som helst!
Citera
2010-08-31, 14:31
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Jo men det kommer ju nya blandningar rätt fort!
Hörde lösa rykten att SN redan har några blandningar som de går in o säljer direkt när nuvarande spice blir klassat!

Har ingen källa på det då jag inte läst det själv, men det brukar inte ta så lång tid innan det kommer nytt i vilket fall som helst!

Om så är fallet så har vi nog mixar att vänta med sämre rustid, sämre rus och ännu högre pris. Tror att rökmixarna är påväg bort nu på riktigt. Pissar man får man väl lägga rökandet på hyllan, och folk som har velat vara lagliga får väl bli kriminella nu.
Citera
2010-08-31, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Om så är fallet så har vi nog mixar att vänta med sämre rustid, sämre rus och ännu högre pris. Tror att rökmixarna är påväg bort nu på riktigt. Pissar man får man väl lägga rökandet på hyllan, och folk som har velat vara lagliga får väl bli kriminella nu.

Fel.
SN kommer släppa ett antal nya mixar som kan jämföras med dagens mixar.
Har själv fått pröva dem,och dom är helt ok,dvs som dagens mixar,helt ok.
Citera
2010-08-31, 14:37
Medlem
Songbirds avatar
Denna länk bekräftar att det är 21/9 som gäller:

http://62.95.69.3/SFSdoc/10/101083.PDF

Från socialdepartementet.
Citera
2010-08-31, 14:59
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird

Det är precis den länken jag pratar om i TS citat
Citera
2010-08-31, 20:37
Medlem
Hucenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K33
Fel.
SN kommer släppa ett antal nya mixar som kan jämföras med dagens mixar.
Har själv fått pröva dem,och dom är helt ok,dvs som dagens mixar,helt ok.

varför har du just fått prova dom? och det du menar att det finns redan klara rökmixar?
men lär väl inte änns va nära så bra o ruslängd som tex DJ som ja gillade?
Citera
2010-08-31, 21:15
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Nja, tror du?
Rökmixmarknaden har ju blivit sjukt utbredd, men jag tror att tredje generationen kommer att bli intressant den med. Och man kan ju alltid hoppas!
Citera
2010-09-16, 12:29
Medlem
hoffmanintowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird

Tack för den länken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera