• 1
  • 2
2010-08-30, 23:46
Medlem
Lacerdas avatar
HAHAHA! Fy fan här fick jag mig ett gott skratt! Först tänkte jag zigenare men skulle
dom sjunka till en sån låg nivå att låta en Svensk polisman knulla sin egen partner?

http://ekuriren.se/nyheter/eskilstun...oliser-med-sex

Ni får ligga med henne om hon får gå fri!
Detta, minst sagt överraskande, ”erbjudande” fick två manliga Eskilstunapoliser på Coop Forum i fredags kväll. De tackade förstås nej men mannen som försökte bjuda ut sin gripna sambo har efterräkningar att vänta.

Poliserna hade kallats till platsen för att omhänderta den 32-åriga kvinnan för ett snatteribrott. Då ingrip hennes fyra år yngre pojkvän för att försöka rädda situationen från att bli rättsligt efterspel. Han föreslog därför att hans kvinna kunde ställe upp för sex.

Nu var förslaget knappast någon lysande idé. Snatteribrottet föranleder möjligen böter medan det sannolikt blir betydligt värre straff för mannen. Han har i alla fall anmälts för både försök till koppleri och bestickning!

Händelsen utspelade sig runt klockan 19.40 Både mannen och kvinnan är hemmahörande i Eskilstuna.
Citera
2010-08-30, 23:56
Medlem
blotarns avatar
Jag tycker det låter som en dum Svensk faktiskt. Magkänslan säger mig att det är så.
Kan visserligen vara zigenare eller invandrare också, men det känns inte riktigt som deras stil...
Citera
2010-08-30, 23:57
Medlem
sp1rits avatar
Har fått samma erbjudande i en liknande situation, och den gången var det faktiskt en zigenare. Hon hade dock ingen pojkvän med sig. Tackade hövligt men bestämt nej och lät snuten plocka in henne.
Citera
2010-08-31, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
Har fått samma erbjudande i en liknande situation, och den gången var det faktiskt en zigenare. Hon hade dock ingen pojkvän med sig. Tackade hövligt men bestämt nej och lät snuten plocka in henne.

Jag skulle ha tackat ja. Sedan skulle jag sätta dit henne.

Kalderasha zigenare är de värsta, de säljer sina egna barn. Så det är mycket möjligt att det rör sig om Zigenare av denna art, alt. pundiga svenskar till socfall...
Citera
2010-08-31, 00:06
Bannlyst
kan vara zinkisar, har hört flera historier om zinkisar som sålt sina fruar som horor. för några år sen greps ett par zinkisar (make o fru) som hade rullande bordell i en husvagn.
Citera
2010-08-31, 07:36
Medlem
Forbliranonyms avatar
Vilken sjuk jävel, kvinnan har en relation med en pilis och springer runt och snattar.
Och polisen är ju ta mig fan snäppet värre som erbjuder detta...
Citera
2010-08-31, 08:22
Medlem
brynarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Vilken sjuk jävel, kvinnan har en relation med en pilis och springer runt och snattar.
Och polisen är ju ta mig fan snäppet värre som erbjuder detta...

Vad i hela friden pratar du om? Läs artikeln igen
Citera
2010-08-31, 09:04
Medlem
Inte en chans att det är WT-Svenskar, tror inte heller på muslimska invällare då dessa ha en familjemoral mot detta, jag säger 99.9% att det är zigenare det handlar om och för att besvara TS fråga ja det är fullt kapabla till detta. Det är allmänt känt att zigenare faktiskt säljer sina egna barn som horor ibland.
Citera
2010-08-31, 09:16
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Så om jag erbjuder någon vän till mig att ligga med min brud kan jag då torska för koppleri?
Jag är ju inte ute efter något själv, utan vill bara hjälpa min flickvän som är trött på min lilla kuk.
Citera
2010-08-31, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Så om jag erbjuder någon vän till mig att ligga med min brud kan jag då torska för koppleri?
Jag är ju inte ute efter något själv, utan vill bara hjälpa min flickvän som är trött på min lilla kuk.

bara om polaren betalar för det.
Citera
2010-08-31, 09:26
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
bara om polaren betalar för det.

Men polisen behövde ju inte betala?
Han ville ju bara att frugan inte skulle hamna i problem...
Citera
2010-08-31, 09:30
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Jag är 100 på att det är zigenare.
Fick liknande förslag när jag jobbade i en bar.
Två zigenarbröder skulle dricka gratis.
Jag skulle pippa deras syster..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här