2010-08-30, 23:58
Medlem
1600 kr är för fan inga pengar för knark?

En seriös fråga är: vad vill du uppnå med denna tråden?
Citera
2010-08-31, 00:27
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Setozz
En 13 årig person misstänks ha sålt droger till olika ungdomar i centrum, denna 13 åring har bl.a sålt droger och stöldgods med sin vän som sköt mot ett hus på skurholmen,

OK, jag nappar väl..... sköt med vad?
Citera
2010-08-31, 00:45
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
sköt med vad?

Pistol.

Jag tror jag vet vem den där ungen är. Jag är bosatt i Luleå och har en lillasyster som faktiskt har haft drogproblem. Hon är 14 nu men har blivit påkommen med valium och krypton för drygt ett år sedan, misstänker att denna odåga har något med detta att göra.

Småbarn ska inte hålla på med droger.
Är man 16 och röker brass ibland, visst. Men 13? Nej. Fy.
Citera
2010-08-31, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
Pistol.

Jag tror jag vet vem den där ungen är. Jag är bosatt i Luleå och har en lillasyster som faktiskt har haft drogproblem. Hon är 14 nu men har blivit påkommen med valium och krypton för drygt ett år sedan, misstänker att denna odåga har något med detta att göra.

Småbarn ska inte hålla på med droger.
Är man 16 och röker brass ibland, visst. Men 13? Nej. Fy.

Kryptonet lär ju din syrra ha skaffat själv. är ju bara att beställa på nätet.
Citera
2010-08-31, 01:05
Medlem
invisuss avatar
1600 kontanter från dödsknark?! Han måste ju styra Luleå med järnhand!..... konstig tråd..... och langster ..... vad fan är det?
Citera
2010-08-31, 01:10
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billy Danze
Kryptonet lär ju din syrra ha skaffat själv. är ju bara att beställa på nätet.

Nej, det har hon inte gjort. Jag har frågat henne nämligen, och hon hade köpt det "av en kompis".
Idioten hade först sagt till henne att det var heroin dessutom, haha. Ville döda människan. Tyvärr golade inte min syster, så ungen som säljer skiten är fortfarande okänd för mig.
Citera
2010-08-31, 01:15
Medlem
ze_bandits avatar
Är bosatt i luleå men känner inte igen vem du menar, inte precis så att jag hänger med 13-åringar.
Citera
2010-08-31, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
Nej, det har hon inte gjort. Jag har frågat henne nämligen, och hon hade köpt det "av en kompis".
Idioten hade först sagt till henne att det var heroin dessutom, haha. Ville döda människan. Tyvärr golade inte min syster, så ungen som säljer skiten är fortfarande okänd för mig.

Tur att de inte va heroin då, hade ju vart drygt om din 14åriga syrra blev en jonkare.
Kanske var den här 13åringen då du får ta och fråga han!
Citera
2010-08-31, 02:34
Medlem
Svampterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nascor
Innan den här tråden startade, så skulle jag bli förvånad om det inte fanns en 13-åring i Luleå som gjorde ovanstående. Börjar även ni i norr vakna upp i Det Nya Sverige?

Luleå har tyvärr varit en del av det "nya" Sverige länge... så JÄVLA liten är inte "byn".

OnT: Nu blev jag jävligt intresserad i o m att jag har en son som sitter på behandlingshem just p.g.a. Kryptonmissbruk bland annat...

PM går bra!
Citera
2010-08-31, 06:55
Medlem
Update: 13 åringen sysslar bara med Spice,brunt.
Citera
2010-08-31, 07:18
Medlem
Och "Langster" hade inte 16 gram om ni tror det,
Han tog med över 100 g+ från Amsterdam då han varit dära på vift från polisen.
Citera
2010-08-31, 07:48
Medlem
MRs avatar
Är han från hertsön?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in