• 8
  • 9
2010-09-20, 20:52
Medlem
Halloj
Jag sa ju tidigare att han hade piercing i läppen, det tar jag tillbaka, så var inte fallet.
Men han är fortfarande av "asiatiskt" ursprung, glasögon, kör en vit kombibil som dock inte står reggad på han själv. Ses ofta i köpcentrum i Luleås olika stadsdelar där det hänger mycket ungdomar, främst i 12-13 årsåldern!
Citera
2010-09-21, 15:59
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollet77
Halloj
Jag sa ju tidigare att han hade piercing i läppen, det tar jag tillbaka, så var inte fallet.
Men han är fortfarande av "asiatiskt" ursprung, glasögon, kör en vit kombibil som dock inte står reggad på han själv. Ses ofta i köpcentrum i Luleås olika stadsdelar där det hänger mycket ungdomar, främst i 12-13 årsåldern!

Har kollat upp denna snubbe och de du säger hur man ser ut är 100 sant%

Fast andleningen att han hänger med småkidz är att han är tillsammans med en tjej som ser ut att vara i 13-16 års ålden.

Fast fortfarande är de lite peddobear varning om denna snubbe
Citera
2010-09-21, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Setozz
Jag är ingen föräldrer, som har en unge eller nå liknade..

Det förklarar allt, du är alltså en 12 åring som har hört ryktet från ett gäng 13 åringar? :O
Citera
2010-09-22, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Har kollat upp denna snubbe och de du säger hur man ser ut är 100 sant%

Fast andleningen att han hänger med småkidz är att han är tillsammans med en tjej som ser ut att vara i 13-16 års ålden.

Fast fortfarande är de lite peddobear varning om denna snubbe

Han BOR tillsammans med en tjej i 18-19 årsåldern!!! Dessutom är han tillsammans med en tjej som går i 7an på en skola här i Luleå, det säger väl det mesta!!! Tyvärr har den stackars tjejen han bor med alldeles för dålig självrespekt för att tro på allt alla säger om honom. Hon tror på hans bortförklaringar istället! Hur normalt är det att en kille på 24 bast mest umgås med 12-13 åringar???
Hoppas bara någon kan få tjejen han bor med att få upp ögonen för vilken gris han är! Och att dessutom få 13åringens föräldrar uppmärksamma på vad deras dotter pysslar med!!!!
Citera
2010-09-22, 00:13
Medlem
Den vita kombin han kör står dessutom inte reggad på han själv utan på hans flickvän...
Citera
2010-09-24, 15:52
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollet77
Den vita kombin han kör står dessutom inte reggad på han själv utan på hans flickvän...

Är den registrerad på en flicka som går i 7:an?
Citera
2010-09-24, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
Är den registrerad på en flicka som går i 7:an?

Nej, på flickvännen han bor i hop med, hon är i 18-19årsåldern...
tjejen i 7an är hans "andra flickvän"
Citera
2010-10-08, 23:40
Medlem
Flash-Gordons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Vad jag vet och hört så var de 13 åringes farsa bil som dom tog. Och hans familj är typ muslimer eller nåt så jag tror att hans farsa blev inte glad när han och farbror blå kom hem med honom och drog upp allt han hade gjort på sitt spännade äventyr denna natt. Vet faktigst inte vem som körde men ska fan kolla upp de.

Ja han har typ ett pris på sin skalle kan man säga. För en polares lillebror var med i bilen. Och han är ett riktigt stort problem barn som inte lyder nån och tyo gillar att göra såna här saker typ. Så klart blev varken min polare och hans polare glada eller hans lillebrors farsa glada. Och polarens farsa är inte en jävel som man tar sista snusen i från hans snusdosa om man ska säga så

Han som körde bilen heter C*** (J i efternamn?) och är född 1994 och bor på Bergviken/Kallkällan, går i niondeklass men skulle egentligen gå i gymnasiet. Det var hans mammas bil de stal/lånade.

Med i bilen var en yngre pojke från samma område och en kille med utländskt utseende. Det var den sistnämnda som slängde ut knarket från bilen, han bor ej på samma område tydligen.
Citera
2013-06-05, 03:16
Medlem
freddan21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-Gordon
Han som körde bilen heter C*** (J i efternamn?) och är född 1994 och bor på Bergviken/Kallkällan, går i niondeklass men skulle egentligen gå i gymnasiet. Det var hans mammas bil de stal/lånade.

Med i bilen var en yngre pojke från samma område och en kille med utländskt utseende. Det var den sistnämnda som slängde ut knarket från bilen, han bor ej på samma område tydligen.
Det stämmer korrekt
Citera
2013-06-05, 10:31
Medlem
eilahtans avatar
Några år senare eller? Har du något personligt emot honom?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in