Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-08-30, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Nej det är fullständigt meningslöst därför att de som frekventera FB har helt cementerade åsikter, ingen kommer att ändra sig på den korta tid som är kvar till valet

Men det är bra för oss ändå genom att det ger pengar som gör att forumet kan fortsätt att hålla öppet. Tack tack ni rika agrarer.

Det var lite det jag tänkte. Mycket debattörer och läsare men nog få som tar intryck av reklamen.
Citera
2010-08-30, 22:23
Medlem
Monoponos avatar
En ung,het,klassiskt(?) liberal kvinna. Vad mer kan man önska sig?

Men som Hårboll sa kommer hon nog inte få något inflytande i partiet. Läste även lite kort i hennes blogg där hon nämner att kompromissa??? Kommer väl inte ta så lång tid innan hon är "social liberal" och en i mängden bland de snygga politikerna
Citera
2010-08-30, 22:31
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Nej det är fullständigt meningslöst därför att de som frekventera FB har helt cementerade åsikter, ingen kommer att ändra sig på den korta tid som är kvar till valet

Men det är bra för oss ändå genom att det ger pengar som gör att forumet kan fortsätt att hålla öppet. Tack tack ni rika agrarer.

app, app. Taktikröstare som jag kan mycket väl komma att rösta på centerpartiet och då måste man ju kryssa någon, så varför då inte Hanna Wagenius som inte räds annonsera här?
Citera
2010-08-30, 22:34
Medlem
Kasporrs avatar
Har faktiskt tänkt på precis samma sak.
Att det var just Hanna W som är med i reklamen var ett smart drag av dem. För oss som är lite insatta vet att hon är outad för att just vara nyliberal vilket majoriteten (?) här inne är. I alla fall om man checkar drog forumet!
Citera
2010-08-30, 22:35
Medlem
ulexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Aldrig sett tobak som reklam i vilka forum finns den? Är väl också olagligt att göra reklam om tobak..
Lite ot, men, vill minnas att det fanns en reklam för "gör ditt eget snus" eller något sådant här på FB.
Citera
2010-08-30, 22:37
Medlem
Kojak0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Jo, det är riktigt. Kanske inte då dumt, ändå. C har väl inte så många sympatisörer här, men det är kanske just därför litet speciellt att de vågar. Det ger ju också litet legitimitet åt Flashback, som annars brukar skys som pesten av etablisemanget.

Det vet jag väl inte, men jag håller med om att det är en nyhet av det bättre slaget. Nu har jag noll statistik, men jag skulle tro att politikforumen är de mest aktiva efter sexforumen (naturligtvis...) och då är det väl bara naturligt att politiska partier tar tillvara det. Vi gillar ju politik här, och C är tillräckligt menlöst för att ingen ska spy galla över dem.

Det är nytt och fräscht. Och det gör inte ont att titta på Hanna heller...
Citera
2010-08-30, 22:38
Medlem
Gizurs avatar
Här är Hanna i en debatt, rätt kontroversiell inom svensk politik:

http://www.youtube.com/watch?v=_o_IcrgP6UU
Citera
2010-08-30, 22:44
Medlem
Leif Ds avatar
Dom kanske kan nå viss framgång på avdelningarna för drogodling och tripprapporter?
Citera
2010-08-30, 22:53
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif D
Dom kanske kan nå viss framgång på avdelningarna för drogodling och tripprapporter?

Dom? Det är en personvalskampanj. Iofs kanske Hanna blir två i just den avdelningen.
Citera
2010-08-30, 23:05
Medlem
Peterniklasssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur

Me like
Bra att hon står emot feministfittorna
Citera
2010-08-30, 23:15
Medlem
Citat:

Tror helt klart hon går hem hos många på FB!
Citera
2010-08-30, 23:17
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
app, app. Taktikröstare som jag kan mycket väl komma att rösta på centerpartiet och då måste man ju kryssa någon, så varför då inte Hanna Wagenius som inte räds annonsera här?

Precis, Centern är ju en av mina stödröstningskandidater om det verkar behövas, och då kan Hanna vara ett alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in