2010-08-30, 20:39
  #1
Medlem
Denoms avatar
Inget minne av att det gjordes inför förra valet, men nyligen la jag märke till bannern på högersidan som länkade till Centerpartisten Hanna Wagenius. Någon annan som reagerat på detta?

Har faktiskt aldrig tänkt tanken att någon politiskt engagerad i ett dagens riksdagsparti skulle marknadsföra sig genom flashback, men så var tydligen fallet. För vem som helst är väl tillåten att köpa reklamplats här på forumet så länge det håller sig inom lagens långa arm?
Citera
2010-08-30, 20:45
  #2
Medlem
Ode-Ns avatar
Ser visserligen inte reklamen själv, men skulle ju va kul om nån av de rödgröna gjorde reklam här . Haha, att vilket stöd dom skulle ha va?
Citera
2010-08-30, 20:45
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Inget minne av att det gjordes inför förra valet, men nyligen la jag märke till bannern på högersidan som länkade till Centerpartisten Hanna Wagenius. Någon annan som reagerat på detta?

Har faktiskt aldrig tänkt tanken att någon politiskt engagerad i ett dagens riksdagsparti skulle marknadsföra sig genom flashback, men så var tydligen fallet. För vem som helst är väl tillåten att köpa reklamplats här på forumet så länge det håller sig inom lagens långa arm?
Ägaren kanske inte vill att det ska stå vad som helst, reklamen nu med alkohol, tobak och internetdroger samt sexleksaker och gymgrejjer är vad flashbackarna söker
Citera
2010-08-30, 20:47
  #4
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ode-N
Ser visserligen inte reklamen själv, men skulle ju va kul om nån av de rödgröna gjorde reklam här . Haha, att vilket stöd dom skulle ha va?

1. Det är ju knappast till de som redan röstar på en man behöver vända sig med reklam.
2. Alla på flashback är inte högerspöken, smygrasister och/eller sverigedemokrater.
Citera
2010-08-30, 20:50
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Ägaren kanske inte vill att det ska stå vad som helst, reklamen nu med alkohol, tobak och internetdroger samt sexleksaker och gymgrejjer är vad flashbackarna söker
Aldrig sett tobak som reklam i vilka forum finns den? Är väl också olagligt att göra reklam om tobak..
Citera
2010-08-30, 22:00
  #6
Bannlyst
Centerpartist annonserar på FB-forum [/ Mod]

Som ni säkert sett har C börjat annonsera i detta forum, tror ni att detta är en bra satsning (även om det inte kan konsta mycket)?
Citera
2010-08-30, 22:01
  #7
Medlem
iipods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swecurry
Som ni säkert sett har C börjat annonsera i detta forum, tror ni att detta är en bra satsning (även om det inte kan konsta mycket)?
Nej det är inte en bra satsning pga det faktum att vi här på fb är alla Sverigedemokrater.
Citera
2010-08-30, 22:02
  #8
Moderator
Strix m/94s avatar
Jo, det är riktigt. Kanske inte då dumt, ändå. C har väl inte så många sympatisörer här, men det är kanske just därför litet speciellt att de vågar. Det ger ju också litet legitimitet åt Flashback, som annars brukar skys som pesten av etablisemanget.
Citera
2010-08-30, 22:03
  #9
Medlem
Gizurs avatar
I Aftonbladet imorgon "Centerpartist gör reklam på nazist- och mobbarforum på nätet"?
Citera
2010-08-30, 22:08
  #10
Medlem
Känns extra vältajmat i och med att just Hanna Wagenius nämns mer än en gång i skvallertråden "mest knullbara kandidat i valet".

Citera
2010-08-30, 22:16
  #11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iipod
Nej det är inte en bra satsning pga det faktum att vi här på fb är alla Sverigedemokrater.

Man kan ju frågasätta om de spelat in i analysen.
Citera
2010-08-30, 22:20
  #12
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swecurry
Som ni säkert sett har C börjat annonsera i detta forum, tror ni att detta är en bra satsning (även om det inte kan konsta mycket)?

Nej det är fullständigt meningslöst därför att de som frekventera FB har helt cementerade åsikter, ingen kommer att ändra sig på den korta tid som är kvar till valet

Men det är bra för oss ändå genom att det ger pengar som gör att forumet kan fortsätt att hålla öppet. Tack tack ni rika agrarer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in