Citat:
Ursprungligen postat av Swecurry
Som ni säkert sett har C börjat annonsera i detta forum, tror ni att detta är en bra satsning (även om det inte kan konsta mycket)?
Nej det är fullständigt meningslöst därför att de som frekventera FB har helt cementerade åsikter, ingen kommer att ändra sig på den korta tid som är kvar till valet
Men det är bra för oss ändå genom att det ger pengar som gör att forumet kan fortsätt att hålla öppet. Tack tack ni rika agrarer.