Nu ber jag om ursäkt ifall det redan existerar en sån här tråd men sökfunktionen gav inte så mycket. Här diskuterar vi pizzor som inte finns på restaurangens meny och det ska inte heller vara några overkliga ingredienser som t.ex. lax, äpplen, lövbit etc, pizzan ska kunna beställas i 90% av Sveriges pizzerior.
Jag kan börja...
boontings frukostpizza för bulkaren a.k.a. Swedish-American Breakfast.
Drick gärna 50 cl apelsinjuice till det och din morgon/förmiddag är gjord. Den här pizzan kom jag på efter ett träningspass och jag var sjukt inne på bacon då.
Ni får gärna berätta historian bakom er uppfinning.
//boonting
Senast redigerad av boonting 2010-08-30 kl. 06:27.
Jag brukat beställa en med gorgonzola, gorgonzola, gorgonzola och gorgonzola.
Ibland när jag får skuldkänslor gentemot min fysiska hälsa så brukar jag även lägga till litet paprika.
Grönsaker ska ju vara nyttigt har jag hört
Kan man ha humus på pizza? Om ja så ska jag försöka beställa en falafelvariant i den lokala pizzerian....
men nånting låter bara knas med humus på pizza...
Senast redigerad av boonting 2010-08-31 kl. 09:10.
låter sjukt nice! Går den att beställa med chevréost och honung på majoriteten av pizzeriorna?
Har bara sett den på en pizzeria (svenskägd som har en liten meny 'gourmetvarianter' samt dom övriga vanliga). På en turkägd pizzeria frågade jag om dom hade chevré och fick till svar "feta?" *suck*
Hummus & falafel på pizza låter ju helt galet gott.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!