2010-08-29, 22:27
Medlem
Du kanske är osäker på din läggning
Citera
2010-08-29, 22:29
Medlem
Inte ta det personligt TS! Då jag bor i utlandet kan jag direkt igjenkänna en svensk kille på hans metrosexualitet. I de flesta utändningars ögon ser faktisk svenska män homo ut. Också för mig efter 10 år i utlandet. Svenskar är så jävla nervösa och bajsnödiga, måste hela tiden vara "rätt". Slappna av lite svennekillar!

Läste en insändare i DN av ngn stupid 08 som klagade på att turisterna hade sandaler på sig när de gästade Stocholm. Att bry sig så mkt om ngt så trivielt, som att turisterna var "ohippa", att han/hon orkade att sktiva en insändare är väldigt svenskt... (mest stockholmskt men 08 mentaliteten det sprider sig (och ja, jag har bott där i et decenium)...
Citera
2010-08-29, 22:31
Medlem
Retardation1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Om en tjej säger att man ser gay ut så är det bara ta det som en komplimang då dom oftast är jäkligt snyggt klädda.. Ingenting att oroa sig för dvs.

True, enligt min bildade uppfattning så skulle vilken tjej som helst vilja sätta på "bögar" om det inte vore för att dom var just "bögar"..
Citera
2010-08-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retardation1337
True, enligt min bildade uppfattning så skulle vilken tjej som helst vilja sätta på "bögar" om det inte vore för att dom var just "bögar"..

Exakt.
Citera
2010-08-29, 22:35
Medlem
.Buddahs avatar
enda sättet att avgöra om du ser gay ut är om du skickar in samma bild i tråden så vi på fb får avgöra
Citera
2010-08-29, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Buddah
enda sättet att avgöra om du ser gay ut är om du skickar in samma bild i tråden så vi på fb får avgöra

Gay.
Citera
2010-08-29, 22:36
Medlem
Retardation1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Buddah

Jag gillar hur du tänker.

Seså! Fram med bilden
Citera
2010-08-29, 22:37
Medlem
Oj, han hade inte skickat än.
Citera
2010-08-29, 22:40
Bannlyst
Jag länkar samma bild som jag gav henne fast med en censur. Är mycket medveten om att man inte ska posta bilder på sig själv på flashback men jag bryr mig inte om ifall ni sitter och larvar er med den. Kan medge att jag absolut ser det bögiga i bilden och den ljusa karaktären i bilden bidrar nog även den till intrycket. Så visst det går att se det som bögigt och det kommer säkert många göra nu bara för att ni tänker på det och letar efter såna drag men om ni såg mig på stan bland alla andra svennar så skulle ni troligen inte tänka bög, eller?

http://img26.imageshack.us/f/jag1smallcensur.jpg/
Tycker jag ser ut som alla andra i det här landet.
Citera
2010-08-29, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJingles
Jag länkar samma bild som jag gav henne fast med en censur. Är mycket medveten om att man inte ska posta bilder på sig själv på flashback men jag bryr mig inte om ifall ni sitter och larvar er med den. Kan medge att jag absolut ser det bögiga i bilden och den ljusa karaktären i bilden bidrar nog även den till intrycket. Så visst det går att se det som bögigt och det kommer säkert många göra nu bara för att ni tänker på det och letar efter såna drag men om ni såg mig på stan bland alla andra svennar så skulle ni troligen inte tänka bög, eller?

Nu håller du själv med att du ser gay ut?
Jag förstår mig inte på dig.
Men ja, klädvalet är gay, även ansiktet då de är borttaget. Gayaktigt.
Citera
2010-08-29, 22:44
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJingles

tja. ser ut som laidbackkläder. när man bara chillar helt enkelt.
nu gör iofs ansiktet en jävla massa, du kanske har mascara fan vet jag?
din frisyr ser average ut men kanske är gayig i staterna? speciellt texas eftersom man föds med hatt där. alla som tar av den blir automatiskt gay.

edit: jag blev besviken på bilden så den fick bara en halv stjärna.
Citera
2010-08-29, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sewlan
Nu håller du själv med att du ser gay ut?
Jag förstår mig inte på dig.
Men ja, klädvalet är gay, även ansiktet då de är borttaget. Gayaktigt.

Jag säger att det går att se det bögiga i det då alla som kollar på bilden är ute på bög jakt och söker efter bögigheter i det. Sen är jag medveten om att jag till viss del ser metrosexuell ut vilket man kan tolka som bögigt. Jag tycker å andra sidan inte att jag ser bögigare ut än någon annan svenne. Det är liksom HM, sånt som nästan alla äger och har på sig till vardags, nästan lika självklart som att de flesta i Sverige handlar på ICA även fast det finns andra alternativ.

I en folkmassa av svenska killar så skulle jag inte se bögigare ut än någon annan men visst finns det tendenser.

Om att censuren är gay säger jag bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in