2010-08-30, 21:42
Medlem
AjonasEs avatar
Jag tycker inte du ska oroa dig, det var en tjej på internet som tyckte du såg gay ut. inget att oroa sig över
Citera
2010-08-30, 21:43
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascHack
Skriv att hon ser ut som en lesbisk. Skulle vara kul att läsa i en tråd i USAs motsvarighet till flashback, "A guy thinks that I'm a lesbian?"

Citat:
Ursprungligen postat av jugo-mannen
H&M stilen är Gay
och Skarsgård ser ut som en riktig Bög med dom kläderna ursäkta men det är helt enkelt så
+1

Jag anser för övrigt att alla män med vaxat/moussat halvlångt hår ser bögiga ut.
Citera
2010-08-30, 22:29
Medlem
PPPowernaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJingles
Jag vet inte hur mycket Aura man lyckas förmedla genom ett foto. Auran förmedlas väl oftast genom sättet man rör sig, pratar osv. På ett foto är det väl hur man ser ut som räknas.

Man ska som sagt aldrig underskatta Texastjejers Gaydar.

Hur kommer det sig förresten att du har en mus som avatar?
Citera
2010-08-30, 22:49
Medlem
Mulodramas avatar
Folk från USA är väl dumma eller? Be henne komma till Sverige, sedan när hon är här säger du till henne att du vill banga henne för att se om du verkligen är gay.

Men allvarligt, bara sluta se gay ut?
Citera
2010-08-30, 23:29
Medlem
Citat:
Men är verkligen Texas snubbar så matcho? Vågar man åka till USA nån gång i framtiden och se ut såhär utan att riskera att bli dränkt av lokalbefolkningen i kossornas vattenhål?

Du kan ju alltid säga att du kör hollywood stilen.
Citera
2010-08-30, 23:37
Medlem
När jag var i NYC var det tre tjejr som trodde jag var gay

När jag sedan berättade detta för en random kille som sålde biljetter till flygbussarna så berättade han att han var från Texas, att där knappt fanns bögar i Texas alls samt att de få de hittade sköt dem ihjäl.

Jag trodde först han skämtade men han blev mer och mer uppeldad.

Att verka gay som heterokille verkar vara det värsta tänkbara i USA. Hon är väl inte van vid killar som har t-shirs med ärmar som slutar ovanför armbågen.
Citera
2010-08-30, 23:45
Medlem
För det första, som många sagt, har de ju väldigt taskig känsla för mode i stora delar av USA.

För det andra, är det ju en stor missuppfattning att homosexuella generellt sett har bra smak.

Går inte att se bilden på dig nu. Men t-shirt, kofta och lite wax i håret är väl en helt vanlig stil för en kille i 20-årsåldern. Varken extremt fashion eller extremt tråkigt.
Citera
2010-08-31, 01:09
Medlem
Citat:
Lovande som bög eller lovande i allmänhet?

Rent allmänt! Ställer mig i kö.
Citera
2010-08-31, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wyris
Det är ju många killar i Stockholm som börjar klä sig bögigt

Menar sån här stil http://www.tv6.se/cimon

Och många av mina kompisar tycker att han är snygg

Cimon är ju to die for! Helt vacker, och mååååwh..
Citera
2010-08-31, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gallskrik
Cimon är ju to die for! Helt vacker, och mååååwh..
Är du seriös? Antingen är du fjortis eller så är du en sån där som lyssnar på indie rock...
Senast redigerad av wyris 2010-08-31 kl. 20:37.
Citera
2010-08-31, 22:52
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wyris
Det är ju många killar i Stockholm som börjar klä sig bögigt

Menar sån här stil http://www.tv6.se/cimon

Och många av mina kompisar tycker att han är snygg
Böööööööööööööööööööööööööööööög
Citat:
Ursprungligen postat av Kanemura
När jag var i NYC var det tre tjejr som trodde jag var gay

När jag sedan berättade detta för en random kille som sålde biljetter till flygbussarna så berättade han att han var från Texas, att där knappt fanns bögar i Texas alls samt att de få de hittade sköt dem ihjäl.

Jag trodde först han skämtade men han blev mer och mer uppeldad.

Att verka gay som heterokille verkar vara det värsta tänkbara i USA. Hon är väl inte van vid killar som har t-shirs med ärmar som slutar ovanför armbågen.
Sjukt!
Citera
2010-09-01, 15:30
Medlem
jugo-mannens avatar
innerst inne är ni bögar fast ni vågar inte säga det till andra och sen rättfärdigar ni ert bögiga stil och beteende med att det är MODE. ser fler och fler män som bär väskor halllllooooo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in