2010-09-01, 15:50
Medlem
Boiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugo-mannen
innerst inne är ni bögar fast ni vågar inte säga det till andra och sen rättfärdigar ni ert bögiga stil och beteende med att det är MODE. ser fler och fler män som bär väskor halllllooooo

..Väskor? Var ska man annars ha sina saker om man inte har plats för dem i fickan?
Citera
2010-09-01, 17:36
Medlem
jugo-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boii
..Väskor? Var ska man annars ha sina saker om man inte har plats för dem i fickan?
varför ska man ha så stora saker? det enda man behöver mobil,planbok och nycklar.
hur har vi klarat oss i så många år utan väskor nu kommer alla med den ursäkten att man ska lägga sina saker där för man inte har plats, sluta böga er för fan
snart kommer ni sminka er och lackera era naglar
den dummaste ursäkten jag hörde var, var ska jag lägga mina pengar jag har för mycket sen när jag tog väskan från han och kolla fanns det INGET absolut inget i den. dom flesta har säkert så
Citera
2010-09-01, 18:21
Bannlyst
Citat:
varför ska man ha så stora saker? det enda man behöver mobil,planbok och nycklar.
hur har vi klarat oss i så många år utan väskor nu kommer alla med den ursäkten att man ska lägga sina saker där för man inte har plats, sluta böga er för fan
den dummaste ursäkten jag hörde var, var ska jag lägga mina pengar jag har för mycket sen när jag tog väskan från han och kolla fanns det INGET absolut inget i den. dom flesta har säkert så

Nu använder inte jag väska så ofta men jag ser inte det bögiga i det. När jag använder väska så är det för funktionalitet och det tror jag är syftet för de flesta killar med väskor. Ibland har man med sig saker som inte få plats i fickan, det kan vara oskönt eller förstöra byxor om man har mobil, nycklar eller plånbok i fickorna. Snusdosemärken helt enkelt och det är bara idiotiskt att förstöra byxor när det lätt kan undvikas genom att bära en väska istället. Att väskorna oftast ser tomma ut är för att killar väljer större väskor för att det inte ska uppfattas som handväskor och då blir den överdimensionerad för innehållet.
Citera
2010-09-01, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wyris
Är du seriös? Antingen är du fjortis eller så är du en sån där som lyssnar på indie rock...

Verkligen inte fjortis i varje fall. Beror väl på vad man definierar som sk. indie rock, mest electro just nu ju.
Citera
2010-09-01, 21:46
Medlem
Boiis avatar
Citat:

Haha. För att man behöver eller känner för det?! Menar du att det är feminint att även bära på stora saker? Vad är INTE feminint, i så fall? Du har en snäv bild på vad som är bögigt, jag anser inte att det är särskillt bögigt att ha en helt vanlig väska. Det är en praktisk sak det handlar om, att man inte kan eller vill ha fickor som är proppfulla av skit. Sen kanske vissa tycker det är snyggt, helt enkelt.
Citera
2010-09-01, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gallskrik
Verkligen inte fjortis i varje fall. Beror väl på vad man definierar som sk. indie rock, mest electro just nu ju.
De som lyssnar på indie rock klär sig fult... och luffigt
Citera
2010-09-02, 15:49
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJingles
Nu använder inte jag väska så ofta men jag ser inte det bögiga i det. När jag använder väska så är det för funktionalitet och det tror jag är syftet för de flesta killar med väskor. Ibland har man med sig saker som inte få plats i fickan, det kan vara oskönt eller förstöra byxor om man har mobil, nycklar eller plånbok i fickorna. Snusdosemärken helt enkelt och det är bara idiotiskt att förstöra byxor när det lätt kan undvikas genom att bära en väska istället. Att väskorna oftast ser tomma ut är för att killar väljer större väskor för att det inte ska uppfattas som handväskor och då blir den överdimensionerad för innehållet.

Var till en början beredd att hålla med dig då jag förväntade mig att väskan skulle innehålla något lite mer skrymmande som gymkläder, laptop, studiematerial eller liknande, men när du använder väskan för att snusdosan inte ska nöta på byxorna samt annat krimskrams så blev det smått gay. Jag har inget emot män med väskor av olika varianter som de bär i handen men i ditt fall verkar det röra sig mer om en handväska, och även om det låter som samma sak så är det stor skillnad.
Citera
2010-09-02, 16:23
Medlem
Morfars vredes avatar
Seriöst, orka att du tar åt dig så här mycket? Smaken är som baken. Om någon här på FB tycker du ser väldigt straight ut, så kan väl fortfarande någon annan, möjligen från Texas tycka att du ser gay ut.

Men det där är ju inget som man brukar skriva åt folk, för att slippa såra deras känslor. Hon verkar ju inte vara så bra på sånt där. Det kommer ju hur som helst knappast att bli något mellan er, så orka ens lägga ned din energi på det?
Citera
2010-09-04, 00:47
Medlem
jugo-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJingles
böööööööög
Citera
2010-09-04, 00:48
Medlem
jugo-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boii
Haha. För att man behöver eller känner för det?! Menar du att det är feminint att även bära på stora saker? Vad är INTE feminint, i så fall? Du har en snäv bild på vad som är bögigt, jag anser inte att det är särskillt bögigt att ha en helt vanlig väska. Det är en praktisk sak det handlar om, att man inte kan eller vill ha fickor som är proppfulla av skit. Sen kanske vissa tycker det är snyggt, helt enkelt.
läs det som står uppe på mitt sista inlägg

exakt samma sak gäller gör dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in